Openbare toiletten zonder haakje. Waar wil je dat ik mijn natte jas en tas laat dan??
Ja ik hang het dan altijd maar aan de deurklink, no way dat ik mijn tas op de grond zet in een openbare wc
Mijn huis is al erg gezellig (vind ik) maar ik wil het toch nog iets knusser maken. Dus ik google op “Make your home cosy” voor inspiratie … Een zee van wit en beige. Geen kleur te bekennen op de eerste pagina van Google. Iedereen mag mooi vinden wat ie mooi vind natuurlijk, maar ik vind dat ongeveer het tegenovergestelde van cosy/knus/gezellig waarom zijn alle kleuren verbannen ?
Ik vraag me echt af wat meer bacteriën bevat… De vloer of de klink die echt iedereen vastpakt vlak na wcgebruik.
Oh ik begreep dat het nat was op de vloer want het regende vandaag dan moet je je tas in de nattigheid zetten
Bacteriën was ik niet zo mee bezig
Ik liftte mee op het abonnement op NRC van mijn vader. Er is bij hem administratief eea veranderd, dus ik vroeg hem of de inlog van de krant hetzelfde zou blijven. Toen zei hij dat hij die nooit meer las, maar als ik 'm nog las, wilde hij 'm wel aanhouden. Dat vond ik wat overdreven en niet te verantwoorden naar mezelf dus ik zei dat hij 'm dan op moest zeggen. Helemaal omdat ik zelf ook een digitaal abonnement op De Volkskrant heb.
Ik ging er een beetje vanuit dat het allemaal nog wel even zou duren aangezien mijn vader niet zo vlot is met dingen regelen en hij het misschien zelfs zou vergeten. Maar nee hoor, een maand later kon ik er al niet meer in.
Ik baal dat ik erover begonnen ben én erger me aan mezelf dat ik dat zo voel.
Sommige mensen op de fiets! Ik moest naar links en reed achter de mensen die ook moesten afslaan, beetje links op het fietspad (klinkt alsof ik de weg zit te blokkeren, maar het fietspad is zo gemaakt dat je uiteindelijk voor links moet kiezen) Op het moment dat ik mijn hand uitstak hoorde ik ineens keihard “NEE” dus ik roep nog van “wat nee??” Is zo’n vrouw me dus al van links aan het inhalen, terwijl er rechts heel veel plek vrij was. Dus die vrouw tegen me te keer gaan, echt doe een beetje rustig joh 🫠
Oké maar moet jij niet eerst even over je schouder kijken voordat je je hand uitsteekt om naar links te gaan? Ik weet natuurlijk niet hoe dat stuk fietspad eruitziet, maar het is niet zo gek dat ze je links inhaalt toch?
Lijkt me logisch dat ze je van links inhaalt toch?
Hoe dicht zat je op het kruispunt? Hoe ziet het kruispunt eruit? Inhalen bij een kruising is niet handig van die fietster, want jij sorteert voor. Maar als het zo’n bocht is dat iedereen links gaat omdat rechts/rechtdoor een woonerf is (met plateau) oid, tja, dan is het dom als je verwacht dat mensen je dan ineens rechts moeten inhalen.
En @Shaaar Het fietspad is op dat punt zo ingericht dat links inhalen daar absoluut niet logisch is en dat je ook links moet fietsen om de afslag te maken. En uiteraard kijk ik over mijn schouder, maar sommige mensen rijden elektrisch dus die komen met een bloedgang aan.
Heb even op maps gekeken omdat ik begon te twijfelen en het is zelfs op dat punt al gesplitst tussen links en rechts, dus om rechtdoor te gaan had ze daar niet eens mogen fietsen.
het zou echt zo’n forum ding zijn als nu bleek dat ze aan het fietsen was in engeland ofzo waar iedereen rechts moet inhalen
Haha deze situatie doet me denken aan dat ik een keer op een druk fietspad mijn hand uitstak naar links zonder eerst links achterom gekeken te hebben. Plant ik mijn vingers letterlijk bij zo’n man in zijn mond
omg hoe reageerde hij
Heel lief haha, het was een hele knappe man ook nog. Ik zei meteen ooh jeetje sorry ooh dit is zo ongemakkelijk en hij was superlief en zei dat het niet uitmaakte en dat het hem ook had kunnen gebeuren.
Oh nee hoor
Haha helemaal niet
Wat lief dat hij dat zei
In België moet je je arm niet uitsteken, zo vermijden wij zulke situaties Maar serieus, ik doe het wel. Een kleine moeite en het is veiliger.
Haha, want jullie slaan gewoon af zonder dat kenbaar te maken dan of zo?
Ik zie de meeste mensen het wel gewoon doen, maar enkele jaren geleden is de verplichting wettelijk wel afgeschaft.