Waar erger je je aan? #17

Evt via Vinted of Marktplaats?

1 like

Ik heb inderdaad al iets gefavoriet op vinted voor €2! Maar zelfs dat vind ik zonde haha. Dus ik zit nu te denken of ik misschien iets kan knutselen met strikken en candy canes ofzo, dat heb ik hier liggen.

5 likes

Heb eten besteld, na een uur belden ze dat er een ongeluk was, en dat is inmiddels een half uur geleden en heb nog steeds geen eten :cry:

2 likes

De nieuwe npo-app. Het was al erg, maar ze hebben hem nog slechter gemaakt.

31 likes

Dat ik het maken van een gedicht tot het laaste moment heb uitgesteld. En nu nog mijn tijd zit te verdoen met onzinnige dingen.

(Ik was het kind dat al 3 weken van te voren aan haar spreekbeurt begon).

3 likes

Al weken gaat er op compleet willekeurige tijdstippen een kort muzikaal deuntje af. Te kort en eenmalig om erachter te komen waar het nu vandaan komt. Net hoorde ik het weer, en toen op een andere dag wel redelijk kort een paar x achter elkaar. Maar ik snap niet wat het is? Komt het uit de keuken? De meterkast? Ik word gek.

5 likes

Rookmelders?

2 likes

Bij mij streamt hij niet meer naar de Chromecast. Die hele optie is weg. Hoop maar dat het een bug is en dat ze dit nog herstellen, anders kan ik het niet meer via mijn TV kijken :sob:

3 likes

Dit weekend gaan we Sinterklaas vieren en ik heb mijn vriend’s broertje met lootjes trekken. Die jongen maakt nooit wat mee en vertelt ook nooit wat hij doet. Dus ik weet niet wat ik moet in het gedicht moet schrijven. Het fijne aan alles is dat ik hem vorig jaar ook al had😤

Staat het misschien uit in je instellingen en voorkeuren? Dit had ik bij de F1TV app en dat bleek dus aan een instelling van mezelf te liggen.

Ik had lokaal netwerk uitstaan blijkbaar.

1 like

Dank je wel voor het meedenken! Volgens mij staat er niks verkeerds in mijn instellingen

instellingen

1 like

Ah, dat is het dan niet helaas. Vervelend zeg!

1 like

Ja er komt er nog 1 in 2024 en thats it!!

1 like

Ik had dit ook, op de website van NPO staat dat de optie om te casten met iOS niet werkt, ze zijn er wel mee bezig. Ik heb mijn abonnement voor nu maar opgezegd

3 likes

Laat chatgpt het oude gedicht herschrijven maar dan in synoniemen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

En de app updaten? Of telefoon opstarten?

Bij mij gaat het over de livestream. Wilde schaatsen kijken, dat kan alleen via de livestream online of app. Eerder kon dat via de npo app, maar nu alleen via nos-app. Je kunt het ook niet meer terugkijken. Maar grootste ergernis is dat ik dan voor een dienst betaal en dan alsnog een andere (gratis) app nodig ben.

Kan NPO-plus zo wel opzeggen, want ook series kijken is super irritant. Afspelen na afleveringen gaat niet meer. Als ik dan de app opstart als een afl bijna is afgelopen, dan start de hele app inclusief chromecast opnieuw op en loopt vast.

2 likes

Dat ik een halve avond hiermee bezig ben geweest maar deze uitleg gewoon echt niet te volgen is :sob:

Maar humble brag het is na bloed zweet en tranen wel soort van gelukt :sunglasses:

44 likes

We vieren vandaag Sinterklaas bij de familie van m’n vriend. Dat betekent dat we bijna 2 uur naar familie aan de andere kant van het land moeten rijden. Mijn vriend en ik zijn de enige met een rijbewijs en ik moet vandaag echt ff zin maken dat ik weeeeer moet rijden (we passen niet allemaal in 1 auto). Ik vind rijden helemaal niet erg en doe het graag maar ik wil ook weleens bijrijder zijn en gereden worden :pleading_face:

En ja m’n schoonmoeder had aangeboden om alleen met de trein te gaan maar dat vond ik ook een beetje sneu, ik weet dat zij zich toch al opgelaten voelt dus ik probeer het hier maar van me af te schrijven :rofl:

6 likes

Oh heel herkenbaar, mijn man mag om medische redenen niet meer rijden en dus ben ik altijd aan de beurt, ik mis de tijd dat ik lekker met een boek achterin zat

1 like

Dat ik nu al een paar dagen super statistisch ben en van elke deurklink een schok krijg

7 likes