Aha
Nouja je voorkomt er inderdaad wel mee dat je hand onverwacht mee in een mond terechtkomt
Nou lekker dan, ik heb ooit mijn enkel gebroken omdat iemand afsloeg maar zijn hand niet uitstak.
Huh, waarom denk je dat? Het verbaast me en ik vind dat ook niet terug?
Je moet als fietser ook richting aangeven. Alleen wanneer het niet veilig kan, moet het niet met je arm.
Sportscholen die wel een strippenkaart aanbieden, maar daar een houdbaarheidsdatum op hebben. Doe even normaal.
Ja mijn yogaschool heeft een strippenkaart met 10 strippen en die moet binnen 10 weken worden opgemaakt.
De vloer! Deurklinken zijn van roestvrij staal en daar blijft bijna niks op leven.
Blijkbaar heb je gelijk. Maar wat betekent, âin veilige situatiesâ? Een ouder persoon die wat wankel op de fiets zit? Druk verkeer? Slechte weg?
Scherpe bocht kan ook nog
Toen ik op kamers zat in Amsterdam viel het me op dat iedereen daar richting aangeeft op de fiets. Ik woon in Brabant in een dorp en erna kleine stad en hier wordt het eigenlijk nooit gedaan? Iig niet dat ik zie.
Nee en als ik dan in een dorp kom zie ik al die mofos allemaal door elkaar heen fietsen en random afslaan voor mân auto alsof ze onsterfelijk zijn.
Echt héél link om geen richting aan te geven
Ja ik weet niet, ik heb er nooit last van Zal wel gewenning zijn denk ik. Hier zijn het vaak de mensen die wĂ©l richting aangeven ook de mensen die niet kijken en gewoon afslaan âwant ik geef toch richting aanâ.
Vraag me af waar jij woont, want ik heb in een kleine stad en redelijk grote stad in Brabant gewoond (of woon ik nu) en de meeste steken hier gewoon hun hand/vingers uit. Dat leer je toch ook gewoon zo van je ouders/fiets examen op school etc.
Kan me echt niet voorstellen dat je dat bijna nooit ziet eigenlijk
Ik ben vandaag vrij na 16 dagen achter elkaar werken en ik wilde net even op bed gaan chillen maar was vergeten dat ik alles heb afgehaald om te wassen en ik heb er echt de kracht niet voor
Ja dat. Mijn danscchool heeft dit ook terwijl het niet eens vaste groepen zijn (zou ik nog snappen want die docent staat er toch) en die lessen kosten geen vijf euro. Lekkere extra inkomstenbron
ik had laarzen besteld via vinted en ik was helemaal blij want ik ben heel slecht in tweedehands winkelen, dus nu zouden ze vandaag worden bezorgd bij een UPS-punt maar dat bestaat ineens niet meer??? ik kreeg een melding âwe leveren hier nietâ terwijl het wel een ups-punt zou moeten zijn. en ik denk dat het nu via de klantenservice gefixt is maar het is zo irritant als je een pakket verwacht wat dan toch later komt
En als je pinterest ervoor gebruikt inplaats van google?
Edit: Ik zie dat hij dan ook veel beige en nude tinten pakt maar misschien als je een beetje doorklikt zit er wel iets tussen ?
Zo klaar met al die series waar de stekker uit word getrokken terwijl ze zijn geëindigd met met een dikke cliffhanger.
Aan het feit dat mensen in groepsapp â iedereenâ feliciteren met een jarige. Ik vind dat bij verjaardagen zelf ook altijd zo vreemd, dat ik gefeliciteerd wordt met de verjaardag van bijv mijn zwager.
Of gebeurt dit alleen in mijn omgeving ?
Is toch een Nederlands fenomeen?
Ik vind het ook raar en deed er nooit aan mee