Waar erger je je aan? #17

Ik heb er ook een op mijn kaak, echt al weken. Gelukkig is hij niet heel groot maar ik begin me af te vragen of hij ooit nog weggaat. En hoe dan. Want je kan ze ook niet uitknijpen. Op tiktok zag ik iemand die ze liet injecteren bij een dermatoloog en dan schijn je er heel snel weer vanaf te zijn. Lijkt me zo chill. Maar geen idee of dat in Nederland ook gedaan wordt.

Nee als haar vriendinnen komen zegt ze altijd oh vraag jij anders ook wat meiden! Maar dan moet het altijd zo extra. En dat kost gewoon veel.

@Druppels ja ik denk niet echt dat het aan mij is want het gaat om avonden met haar vriendinnen, alleen ja ik woon er ook, kan moeilijk dan elke keer weggaan. Ik denk ook niet echt dat het gaat veranderen maar ik wilde gewoon mn ergernis even delen. Ik ga in ieder geval de volgende keer mijn eigen vriendinnen gewoon niet meer vragen, das nog goedkoper

3 likes

Uiteindelijk verdwijnen ze wel helemaal (bij mij iig). Maar dat kan wel maanden duren :cry:

3 likes

Victor Mids
Hoe hij tijdens de trucs met zo’n intense en triomfantelijke grijns naar degene die hij in de maling neemt kijkt

38 likes

Als jij een tikkie krijgt vind ik het wel aan jou hoor. Je zei dat je het wel eens hebt aangekaart, wat heb je toen precies gezegd?

Dat ik het te duur vind en overdreven. En liever gewoon van te voren afspreek wat het gaat kosten en dan voor dat budget boodschappen doen en niet andersom.

2 likes

Hoe reageerde ze daar op? Want dat klinkt heel helder haha, vind het gek dat het dan nog steeds zo gaat

4 likes

Haha ik was een keer bij opnames van een tv programma in een studio waar hij ook een soort rubriek had en er werd een filmpje van hem afgespeeld. Hij vond zichzelf echt hélemaal hilarisch terwijl voor de rest echt bijna niemand moest lachen :joy:

3 likes

Nee dat is ook precies wat ik zeg idd. En mijn kamer is alleen een bed dus ik probeer te voorkomen dat ik dan urenlang in mn bed moet liggen.

1 like

Hoezo uit praktische overwegingen? Die huisgenoot vraagt Luzarl toch om haar vriendinnen uit te nodigen? Ik ga er dan vanuit dat dat is omdat ze het gezellig vind.

Toen ik met een huisgenoot woonde en één van ons had gasten dan was de ander gewoon welkom, want je nodigt mensen uit in jullie gezamenlijke ruimte, en ik haalde dan gewoon wat ‘wij’ lekker vonden maar stuurde mijn huisgenoot daarvoor geen tikkie (mijn vrienden trouwens ook niet maar goed, andere levensfase/financiële situatie/gewoonten misschien).

6 likes

Oké, ik snap wat je bedoelt, maar dan is het toch wel gek/flauw om dure hapjes en drankjes te halen en te verwachten dat je huisgenoot daar aan meebetaalt (als ze heeft aangegeven dat niet te willen/kunnen).

3 likes

ja het is toch ook een beetje raar als iedereen een tikkie krijgt en zij niet omdat ze er ‘toevallig’ ook woont. het is gewoon een irritante situatie dus ik snap de ergernis ook. het forum is dan ook weer zo dat iedereen denkt van ‘kaart het gewoon aan!!!’ maar er valt verder weinig aan te kaarten, want inderdaad, ze kan moeilijk de hele avond op haar kamer zitten

13 likes

Ik moest mijn auto naar de garage brengen omdat ik niet meer kan laden. Er zaten twee mannen achter de balie. Ik was met eentje in gesprek om het probleem uit te leggen. Vraagt de andere man aan hem “heeft mevrouw al wel geprobeerd bij een snellader te laden?” Gast ik sta recht voor je neus. Vraag het gewoon aan mij.

6 likes

Ja wat ik hier toch nog even aan toe wil voegen is: ik nodig geen vriendinnen thuis uit voor avondjes borrelen. Ik ga dan liever de deur uit. Dus mijn huisgenoot hoeft ook nooit mee te betalen. Het was meer ter illustratie dat ik dat benoemde, dat mijn vriendinnen niet zo luxueus zijn.

2 likes

Zo irritant, ik ben een garage binnengelopen omdat ik een auto wilde bestellen en die sales richtte zich in zijn kantoor enkel tot mijn man.
Heb hem onderbroken en gezegd dat ik de auto kocht en mijn man veel minder afweet van auto’s dan ik en of hij zich terug tot mij kon richten. Heb de auto daar uiteindelijk niet gekocht door die ervaring.

88 likes

Mijn ex zei ooit tegen zo’n autoverkoper die hem de hele tijd aansprak en mij negeerde: oh dat moet je echt aan mijn vriendin vragen hoor, zij heeft er verstand van én zij gaat hem betalen. Toen was het wel over, maar ik heb hem daar toen ook niet gekocht

21 likes

Ugh ik voel gewoon plaatsvervangende irritatie. Terecht dat je de koop daar niet hebt gedaan.

3 likes

Goed gezegd! Hoe reageerde verkoper daar toen op?

Heb ik ooit met een woning gehad. Een makelaar die zich richtte op een goede vriend die ik had meegenomen. Dus ik heel droog, ja leuk en aardig, maar ik ben degene die het appartement wil kopen.

En later nog eens met mijn man toen we huizen gingen kijken, met zijn denigrerende ‘mevrouwtje’ tegen me.

Zijn het beide niet geworden…

10 likes

Hij heeft dan het scherm van zijn pc tot mij gericht en zijn uitleg verder gedaan.
Ook snel begrepen dat ik niet voor zijn snelle sales talk ging vallen.

8 likes