Waar erger je je aan? #17

Ik vind de was doen echt niet erg alleen opvouwen en in de kast leggen??? :nauseated_face::nauseated_face:

30 likes

De was ophangen vind ik ook zo verschrikkelijk :cry:

En onze kitten is zo’n kleine asshole die de was van de lijn trekt haha.

5 likes

Ik heb al bijna 24 uur geen wc papier meer :sob: omg

4 likes

dus nu heb je vieze handdoeken? :joy:

5 likes

Mensen die de hĂŠle fucking les aan het praten zijn met elkaar bij Rocycle. Of bij iedere groepsles Ăźberhaupt.

3 likes

Watvoor materiaal waren ze dan? Ik koop om teleurstelling te voorkomen echt maar niks meer aan goedkopere sierraden, leuk 30 euro betalen voor oorbellen van &other stories of cos ofzo en dan binnen een maand zijn ze lelijk en kun je ze eigenlijk wel weggooien. Zo’n deceptie altijd.

4 likes

Nee maar wel een vuilniszak met veel inlegkruisjes (die gebruikte ik als wc papier) en hoefde gelukkig niet te poepen

5 likes

Sorry late reactie, ik had hem idd vrij hoog liggen op een plank in de keuken in de koektrommel haha @LaPetiteRobeNoire @Iertie

Hahaha in de koektrommel ook, mooie plek voor een sleutel :smile:

3 likes

Ja haha zo random! Maar ben blij dat ik hem heb teruggevonden en ook een reden nu om er 1 extra bij te laten maken. Als dat iig mogelijk is met van die hele oude sleutels.

2 likes

Haha ik zou er gelijk maar een bij laten maken voor de zekerheid

2 likes

Als je bij een bandje kijken bent en men (man) je dan zo gaat aansporen om ‘leuk mee te dansen’ echt nekschot laat me met rust

16 likes

Dit had ik eergisteren! Inlegkruisjes gebruiken is best een slim idee haha. Ik had gelukkig nog wel een keukenrol die ik als wcpapier kon gebruiken, maar dat was toch wat oncomfortabeler dan ik dacht.

Ik heb een banaan laten rotten in mijn duurste tas :cowboy_hat_face::sunglasses::+1:

6 likes

Ewww die geur is ook zo penetrant en blijft voor eeuwig hangen volgens mij :pensive:

1 like

Kan je even douchen en een half uur in bed liggen? Zo’n reset helpt bij mij soms wel, of een glas wijn maar dat is niet perse een gezonde coping haha.

6 likes

Ik kwam er gisteravond achter dat m’n rijbewijs dinsdag verloopt. :skull: Blijkbaar had ik hier in november wel digitaal bericht van gehad, maar omdat ik zag afzender RDW en m’n APK bijna verliep heb ik dat hele bericht niet geopend, omdat ik dacht “jaaahaaa dat weet ik nu wel”, in elk geval nergens tot actie over gegaan, tot ik gisteravond een papieren brief open maakte die vrijdag was bezorgd. :confounded:

Nu ben ik speciaal vandaag naar een stad 30km verder gereden, om daar digitale pasfoto’s te maken, zodat ik m’n rijbewijs digitaal kan aanvragen en dit twee werkdagen duurt en dan kan ik hem woensdagavond of donderdag overdag denk ik ophalen.

Hahaha tering wat stressvol en ik ben dus echt vrij precies mer zulke dingen dus dit is heel erg out of character voor mij. :sob: Erger me dus vooral aan mezelf en m’n laconieke gedrag in november.

14 likes

Haha nou hopelijk help ik velen hiermee.

2 likes

Ik had precies hetzelfde, waardoor ik halsoverkop na mn vakantie pasfoto’s moest laten maken (zag eruit alsof ik 2 maanden in de gracht had gelegen) en met spoed een rijbewijs moest aanvragen ( :money_with_wings: ). Echt aparte timing van doorgeven dat je rijbewijs verloopt. Maar ook dom van mezelf. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Smakkende mensen in de tram.

Dat je eet heb ik geen mening over, maar zorg dan wel dat niet iedereen van de geluiden kan meegenieten…

En terwijl ik dit type laat die persoon ook nog ff een boer…

1 like