Ik heb dit altijd met boeken op m’n ereader zetten. Voor je het weet ben je je bibliotheekpas aan het vernieuwen, ereader aan het updaten en je Mac aan het her-installeren en ben je 3 uur verder en chagrijnig
Ben de toegang naar mijn e-mail account al vanaf woensdag kwijt. Al paar keer geprobeerd wachtwoord te resetten. Maakt de boel alleen maar erger want elke keer de melding dat dat niet gaat. Gewoon ook bij de eerste keer al en dan moet je 24 uur wachten. En dan weer dezelfde melding. Zó frustrerend
Hoe deed je dat in 20 minuten? Laatste keer was ik er in fases een halve dag mee bezig, dus ik stel het steeds uit.
Een combinatie van grof geweld met een rijstschep op de wanden en de plankjes en lades onder de hete kraan houden en goed afdrogen daarna. Ging prima.
Oh ja, ik ging heel voorzichtig tewerk met schalen heet water en telkens een beetje losbikken, haha.
Maar bij mijn vriezer (combi met koelkast) zitten koelbuizen onbeschermd bovenin, dus daar kan ik niet gaan bikken en daar zit het meeste ijs.
Mensen, gebruiken gewoon de fohn!!! Gaat echt super snel!
Ja, die gebruikte ik er ook al bij, maar ging alsnog niet snel.
Lastige situatie en begrijpelijk dat het lastig is om te bespreken. Zal ze niet een beetje begrip hebben als je gewoon open kaart speelt en vertelt hoe de situatie is en dat jullie dan misschien samen iets kunnen bedenken?
Ik kwam er van de week achter dat de gemiddelde vogel al voor vier uur opstaat
In de trein: de een zit naast mij een heel bak kwark met nootjes en fruit naar binnen te werken. Met koptelefoon op, dus hij hoort z’n gesmak ook niet. En de ander doet haar make-up en eet ondertussen een croissant en smeert de restjes steeds op haar zwarte jas.
Dat ik altijd zo lang bij huisarts in de wacht hang, als ik er al tussenkom en dat de assistente vaak zo onaardig is en me afschildert als overbezorgde moeder…
Terwijl ik bel om te overleggen en voor advies.
Dat man en kind ziek zijn, ik me enigzins staande hield en nu ook een zere keel heb en snotterig ben. Dadelijk is man weer beter en gaat werken en zit ik ziek thuis met een half gezond kind. Yaay
Edit: ja ik weet dat dit niet expres gebeurd uiteraard
Dat laatste is echt waarom ik het haat om croissants in het openbaar te eten
Dat we tegen de vorige eigenaren hebben gezegd dat ze de spullen in de 3 schuren wel mochten laten staan en we nu dus zoveel grofvuil hebben.
Stomme behoefte die we hebben om mensen te pleasen.
Oh nee dat is zooooooo kut. Wat voor soort dingen?
Hier hadden ze een een mega grote zware kast laten staan in de kamer. Maar echt meters lang en breed.
Boven hadden ze van die plakspiegels aan de muur gelaten. De makelaar was echt boos en helemaal flabbergasted en zei dat ze het officieel weg moesten halen voor de sleuteloverdracht. Zei ik met mijn naïeve hoofd (en veel te enthousiast) oh nee laat ook maar… doen wij wel met de verbouwing vond het zooo zielig, waren oudere mensen.
Nou precies dit. Ze waren in de 80 en die man had net een mislukte staar operatie gehad en ze konden dus niet zichzelf meer verplaatsen.
Maar het is serieus 3 ritjes al vol met leiding/pvc pijp. Het is een halve schuur vol met hout. 3 bakken vol met ijzer, zoveel verroest spul ook waarvan ik niet eens weet wat het is.
En ik dacht ook nou misschien zit er wat nuttigs bij maar dat hebben hun kinderen dan weer al wel meegenomen .
Er zitten hier ineens constant duiven op het dak en nu hebben ze dus een nest gemaakt onder de zonnepannelen. En los van het feit dat ze de hele stoep en auto volschijten, slapen die krengen blijkbaar nooit want de hele nacht door maken ze non stop een gruwelijk irritant en hard “roekoe” geluid waardoor ik al weken slecht slaap. Ik kan mijn slaapkamerraam niet meer openzetten want dan klinkt het gewoon alsof die beesten zo ongeveer naast me in mijn bed zitten. En los van het feit dat ze überhaupt heel lastig te verjagen zijn, mag dat geeneens als ze aan het broeden zijn.
Dit is ook echt het enige huis waar ze op het dak gaan zitten, terwijl de daken eigenlijk allemaal nagenoeg hetzelfde zijn. De buurvrouw (onze daken zitten aan elkaar) zei ook al dat ze dit nog nooit eerder had meegemaakt in de meer dan 50 jaar dat ze hier woont.
Hier precies hetzelfde, ik heb nog wel het raam open want anders heb ik het zo warm maar dat gekoer naast je oor echt stop it
Deze morgen al 2x (loos) brandalarm gehad op werk. Als ie nu nog een keer gaat blijf k zitten hoor
Ja maar echt he. Ze kunnen die beesten best inzetten als martelmethode. En dan denk je dat het heeeeel even stil is maar dan begint het gewoon weer opnieuw.
Schijnt dat duiven trouw zijn aan hun plek dus waarschijnlijk komen ze in de toekomst ook weer terug
Wel respect dat je met het raam open slaapt. Ik heb het vannacht weer geprobeerd maar werd echt gek. Nu valt de warmte hier nog wel mee, maar in de zomer wil ik toch wel echt het raam open. Kan wel met oordopjes in slapen maar dan ben ik bang dat ik de wekker niet hoor dus dat werkt eigenlijk ook niet