Waar erger je je aan? #17

Waarom zijn een beetje warme winterjassen altijd zo lelijk

4 likes

Ik heb vanavond een feestje en het is 45 minuten fietsen langs de langste saaiste weg ter wereld en ik heb er zo geen zin in

5 likes

Ja dat ook nog godverdomme

1 like

En bij de zeeman? Daar had ik vroegah altijd dat soort onderbroeken gescoord

1 like

Godver!!! Ik heb beddengoed bij de Hema gekocht en kom er dus achter dat het nu met nieuwe dekens niet meer past EN de verpakking is er af. Nu kan ik het zeker niet retourneren :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Jawel kun je wel proberen, als je meteen morgen teruggaat en het uitlegt mag je vast wel retourneren of ruilen

3 likes

Welke maat is het? Misschien wil iemand van hier (ik) het wel overkopen? Ik heb nog weinig

3 likes

Primark?

1 like

Ik heb links boven een kies laten trekken en nu heb ik mega pijn aan de kiezen rechts onder??? Alsof die los zitten. En alleen met kauwen en dat doe ik juist zo graag :cry:

2 likes

Het gaat ijzelen! Het perfecte excuus haha

2 likes

Mn vader die me belt om te klagen dat het bij hem tussen de 22 en 27 graden is.
Dat is mijn droom winter!!

12 likes

Dit lijkt sowieso nergens meer te bestaan

7 likes

Ik ben ooit in Australië geweest en toen vond mijn tante het frisjes met 25 graden :sweat_smile:. Ik wist niet wat me overkwam in die Australische winter vergeleken met NL.

1 like

Mensen die meedoen aan tv quizzen maar te dom zijn om te poepen. Ik kijk een stomme tv quiz bij gebrek aan beter

2 likes

Haha ja mijn tante kwam met een winterjas aanzetten toen het 17 graden was! (Ook Australië)

5 likes

Mijn moeder heeft heel lang nog een bontjas op zolder gehad voor als mijn tante over kwam (en voor onze kinder verkleedpartijen) die mijn tante had achtergelaten. Echt heel extra allemaal, wel benieuwd waar die jas nu is.

3 likes

Wat gek, als tiener kocht ik net mijn Snoopy onderbroeken bij h&m. Is women’s secret geen optie?

We hebben een huis gekocht en ik heb de afgelopen week nu al 3 keer de opmerking gehad van mensen die het op funda gezien hebben “goh leuk hoor maar er moet echt nog wel heeeel veel gebeuren hĂ©. Er zit wel potentie in maar zo is het echt niks”.
En ik vind het zo kut. Echt waar bemoei je je mee. Wij vinden helemaal niet dat er veel moet gebeuren, en zijn verliefd geworden op 't huis zoals het is. Jammer voor jou dat je het plafond lelijk vindt maar jij hoeft er niet te wonen en vooral ik heb echt niemand om z’n mening gevraagd dus houd je mond.

Edit: en zoveel mensen die er ook wat van vinden dat we pas willen gaan verbouwen nadat we er al een paar jaar wonen. Joh zolang ik niet vraag of ik tijdens de verbouwing bij jou mag komen wonen heb jij er toch geen last van?

89 likes

Wat jammer dat je zulke reacties krijgt. Veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis en ik ben alleen maar fa van wonen in een huis was niet al helemaal verbouwd en nieuw is dus mijn zegen heb je sowieso.

3 likes

Met dat soort roze en blauwe rad? Ik zappte er even langs en heb me ook geërgerd haha

1 like