Pyralvex halen en de aft ermee aanstippen. Werkt bij mij altijd goed.
Wow dit ziet er ook uit alsof je er stopverf mee kunt verwijderen, dus die aft zal ook wel lukken
Hahha het is op basis van rabarberextract, niks super heftigs
Ooh memories
Dat ik opeens zoveel spanning voel dat ik niet kan eten, maar wel honger heb😔
Hahaha ja ik proef dit gewoon terwijl het zeker 20 jaar geleden is dat mijn moeder weer dat potje uit de medicijnla haalde om mijn aft mee aan te stippen.
De Taylor Swift fans in mijn omgeving. En natuurlijk zijn niet alle fans zo en zijn er ook een hoop fans die zich totaal niet zo gedragen en gaat dit ook zeker niet over die groep fans, maar de fans in mijn omgeving zijn zo verschrikkelijk obsessief. Het lijkt wel alsof ze nergens anders meer over kunnen praten. Laatst zei een meid die ik ken en waarmee ik in een groepschat zit zelfs in die chat dat ze zonder Taylor Swift niks anders heeft om voor te leven. Terwijl ze gewoon ouders en familie heeft waar ze close mee is, vriendinnen heeft waar ze vaak mee afspreekt en een relatie met jongen waarmee ze een huis heeft gekocht waar ze al een paar jaar in samenwonen met hun huisdieren. Begrijp je wel echt wat je precies zegt, denk ik dan. Ik schrok er echt een beetje van. Inmiddels heb ik ze ook niet meer op Instagram omdat ze allemaal 10 Taylor Swift stories per dag plaatsen en ieder weekend alles van hun Taylor Swift feestjes die ze met elkaar organiseren vastleggen en delen en ik er helemaal gek van werd. En echt, ik ben ook fan van dingen (geweest), maar deze mensen gaan er wel heel ver in vind ik.
Hoe oud zijn die mensen?
Ik was zo toen ik een tiener was, dat een bepaalde band alles voor me was.
Dit zijn helaas geen tieners meer, ze zijn tussen de 24 en 28 jaar.
Werkt wel echt fantastisch. Love dit spul vind het ook mooi dat het zo ‘natuurlijk’ is.
Is die wel helemaal lekker in de bovenkamer?
Hahaha dankjewel! Gelukkig hoef ik ze maar een paar keer per jaar te zien bij andere mensen thuis en zie ik hun onzin niet meer op Instagram haha.
En alle columns ik heb nog geen een column gelezen die iets positiefs te zeggen had. Waarbij die van Jort Kelder nog het dichtste bij kwam.
Oh en een ingezonden brief van zuid-as mannen die geloof ik zeiden dat ze te druk waren met een huis kopen en straks wel ff gingen kijken wat ze gingen doen (ofzo het punt ontging me)
@anon59849077 hahahahaha omg ik had die column van Julien gelezen en besef nu pas dat het over DHV ging ik vind de columns van Julien vaak ook echt leuk.
Mocht je kinderen hebben en dit nog hebben liggen, Dentinox (voor bij doorkomende tanden) kun je er ook op stippen
Ik had niet echt goed gecheckt wanneer mijn bestelling van Thuisbezorgd zou komen alvorens de bestelling te plaatsen, maar het was pas 1,5 uur na bestellen. Nou prima, mijn fout. Maar nu komt het nog eens 1,5 uur later?? En ik kan dus niet annuleren of iets.
Om tien uur lig ik normaal gesproken in bed, dan ga ik niet nog een hele burrito eten.
Damn haha.
Ik ben echt wel een die hard swiftie en ik kijk 1 Taylor Swift YouTuber die ik grappig/insightful/sympathiek vind, maar daardoor denkt youtube dat ik andere swiftie kanalen ook interessant zou vinden. En oh mijn god elke keer als ik zo’n video kijk snap ik waarom mensen swifties haten.
Als je jezelf haat moet je een keer een Chats and Reacts video kijken.
Volgens mij stond laatst al de ergernis hier over volwassenen die op hun instagram filmpjes plaatsen vanuit hun huisdier of kind. Nu heeft Be more unicorn (influencer stel) dat ook gedaan en ik kan na de eerste 5 woorden al niet meer verder luisteren, omdat het zó cringe is.
Maar misschien nog wel erger vind ik de reacties van andere volwassenen die een reactie geven tegen dat kind. Van nog geen 2. Dat dus echt niet kan lezen
Haha same. En na al die tijd is de verpakking nog hetzelfde.
En is er een update? Is je bestelling toch eerder gekomen?