Niet om tien uur maar om kwart voor tien Het was gelukkig wel lekker maar niet het 2,5 uur wachten waard.
Fucking weerberichten waarom kijk ik er nog naar als het toch nooit klopt
gisteren drie keer overvallen door een hagelbui terwijl het weerbericht “droog en bewolkt” zei
Haha hier andersom. Elke keer een dikke hagel/regen voorspelling op momenten waarop dat helemaal niet gebeurde?? bleef het achteraf toch langer droog dan voorspelt dus plannen voor niks omgegooid
Ja jezus wat is dit voor weer? Waar is de lente
Dat ik zo laks ben met m’n eigen gezondheid.
Ben veel aangekomen, sport niet, leef ongezond… de knop moet om.
De vicieuze cirkel waarin ik ben gekomen
Slecht geslapen cafeïne drinken zodat ik normaal functioneer
paniekerig door de cafeïne
slecht slapen door dat paniekerige
En zo gaan we het cirkeltje weer rond
Zo irritant dat Pickwick sommige smaken alleen in zo’n variatiebox verkoopt. Vroeger hadden ze ook een blauwe bessen thee en die vond ik zo lekker. Net zoals de appel-kiwi groene thee van de AH. Oh en de Vanille Chai van de AH. Bring them back!!
Het is weer tijd om elke dag een zonnebril te dragen (in plaats van “maar” een paar keer per week in de auto), maar die van mij heeft geregeld nu een dikke kras, ik weet niet waarom!!! Het is een goedkope bril van Flying Tiger die drie jaar is meegegaan dus niet zo erg, maar ik vind het heeel erg vervelend dat ik nu gehaast op zoek moet naar een nieuwe terwijl m’n grote hoofd en Romeinse neus niet 1-2-3 alles kunnen dragen
Herkenbaar. Soms zit je in zo’n vicieuze cirkel die moeilijk te doorbreken is. Mij helpt het om kleine stapjes te zetten, en gewoontes te doorbreken vanuit de gedachte dat ik beter voor mijzelf wil zorgen, ipv ‘ik ben x kilo aangekomen en dat moet er af’. Als afvallen bij mij de drijfveer wordt gaat het standaard mis. Een beetje ongevraagd advies want misschien werkt het voor jou heel anders, maar ik hoop dat je een beetje mild voor jezelf kunt zijn hierin.
Je hebt gelijk, ook ik sta er zo in.
Het is ook niet dat ik door te sporten als een razende hoop af te vallen, me sterker en evenwichtiger voelen (vooral in mijn hoofd) is het doel.
Jaaa die appel kiwi mis ik ook! Heb die ooit via het forum van iemand gekregen en toen jaren gedronken tot ie uit t assortiment ging
Ugh ja. Ik koop altijd zo’n box voor Meloen, maar dan zit ik ook met mango en kers die ik helemaal niet lekker vind. Vroeger kocht je Meloen ook los!
Deze uitspraak is om te huilen en lachen tegelijk
Ik wil mijn rekening bij bol betalen maar er is al de hele dag een storing
1 april grappen die niet op 1 april worden gemaakt, maar weken daarvoor.
Dat ik een mc donalds bestelling maakte bij ubereats en dat tijdens het bestellen het restaurant niet meer beschikbaar werd
Wat een nachtmerrie zeg
Ik vind meloen juist de minste smaak in zo’n pakje! Ruilen?
Ha ik dacht precies toen ik dat las - er moeten toch mensen zijn die juist van smaak a af willen komen en b willen hebben en dan ruilen of de mindere smaak weg willen geven
Doet me eraan denken; ik heb echt veel thee in huis dat ik zelf niet lekker vind en nooit drink. En dan bewaar ik het toch maar voor “bezoek”. Die ik vervolgens ook aanbied wat ik zelf het lekkerste vind Dus eindstand slinkt die stapel zakjes earl grey english breakfast rooibos bosvruchten en munt nooit.
Ik heb dit weekend een toernooi en er is gewoon nog niks over bekend, niet hoe laat we er moeten zijn, niet hoeveel wedstrijden we spelen. Zo irritant.