Ik had net heel de was opgehangen en toen kwam ik er door het laatste stinkende sportshirt achter dat ik er geen wasmiddel bij had gegooid
Ik heb eens een hele stapel wasgoed opgevouwen en terug in de kast gelegd. Hoorde erna van mân vriend dat het nog niet gewassen was
Misschien ben ik oud en zuur, maar ik vind het echt irritant dat mensen overal en nergens videobellen de laatste tijd. Ook bijvoorbeeld in het OV, mensen lijken er echt niet over in te zitten dat ze ook anderen in beeld brengen die daar helemaal niet op zitten te wachten. Doe dat gewoon thuis
Ik ben eens met collegaâs naar een karaoke avond geweest, waar de meeste mensen dachten dat het audities waren. Halve avond vol ballads van Adele. Toen wij redelijk vals âhit me baby one more timeâ, maar met vol enthousiasme opvoerden, gingen ze ook niet klappen toen we klaar warenđ.
Of oortjes in hebben/koptelefoon op.
Mijn moeder doet dit in het openbaar inderdaad, omdat ze hardhorend is. Als ik dan zeg dat het niet gepast is zegt ze âjamaar anders hoor ik het nietâ. Bel dan niet in het openbaar als het niet echt dringend is
Mijn moeder wilde laatst zo al bellend een winkel in lopen (en zij is niet hardhorend)
Ik heb haar tegengehouden, maar het kwartje over waarom dat aso is leek niet echt te vallen.
Haha ik stond van de week in de winkel en mijn telefoon ging dus ik druk m weg waarop ze zegt
Je weet toch niet waar het over gaat?
Nou nee maar goed of slecht nieuws, ik hoef dat niet in de rij bij de Bruna te horen en de rest van de mensen ook niet
Ik woon aan een park (niet eens een gezellig park, meer een park om van punt a naar punt b te komen) en de hoeveelheid mensen die daar op een bankje gaan zitten en urenlang naar keiharde muziek gaan luisteren is echt bizar. Het zijn ook vaak mensen van in de 50 die dat doen???
Ook jongeren, maar die doen minder vaak harde muziek op dan de oudere generatie.
Ik wilde pijnboompitten kopen
Oh goeie! Niet heel dichtbij, maar wel in dezelfde stad. Weet niet of ik dat vandaag nog ga redden, maar anders idd goed voor de volgende keer. Denk dat ik het nu gewoon even zonder doe
Van die subscription services die het je heel moeilijk maken om het weer op te zeggen???
Ik had een VPN maar gebruik hem toch niet zo veel, en nu moet ik eerst een heel interview door voordat ze het willen opzeggen.
Helaas, die heb ik al verkocht om mân weekboodschappen te halen
Dat mijn lontje een week voordat ik ongesteld moet worden korter dan kort is
Ik sta rustig in stilte herten te bekijken vanuit observatiepost, komen ruim 10 mensen luid kletsend aan. Weg herten, stomme mensen verpesten mijn mooie moment in rust
Mijn vader heeft weer wat in zijn mail gedaan waardoor er allemaal instellingen niet goed staan en hij zit nu heel hoopvol naast mij dat ik het wel oplos. Maar het is op een windows laptop én op de standaard dingen na heb ik geen idee wat ik doe én ik heb dit al 3x eerder een soort van voor hem opgelost
Elke keer als het weer werkt klikt hij de volgende dag weer ergens op dat het weer helemaal mis gaat.
Het is gewoon niet te doen om een nieuwe ov kaart aan te vragen. Heb een basis ns flex abbo en daarom moet ik zelf voor een nieuwe kaart zorgen, wat dus niet via NS zelf kan. Nu heb ik een account gemaakt op ov chipkaart en wil ik alles koppelen, werkt het niet en moet ik eerst een koppelcode PER POST krijgen voor ik een nieuwe kaart kan aanvragen? En dan maar hopen dat het abbo kan worden overgezet?? Echt wat een kutsysteem
Jawel kan overgezet worden! Is wel gezeik want heb dit paar maand terug ook gehad.
Zorg er wel voor dat je die kaart ook in je account van Ov-chipkaart zet en hem even een naam geeft dan kan je hem de volgende keer vanuit daar direct blokkeren en vervangen met behoud van abonnement.
Mijn eigen ergernis:Gmail toont geen voorvertoning meer van notificaties op mijn iPhone, alleen âU heeft 1 nieuw berichtâ. Krijg het ook niet meer aangepast dus heb nu alles maar uitstaan.
Dat je overal zo lang telefonisch in de wacht moet staan, met name bij nummers die gewoon geld kosten