Waar erger je je aan? #17

Dat ik steeds om 5 uur klaarwakker ben :rage:

1 like

Omdat het er echt heel bijzonder uit ziet?
Ze zal het zelf wel mooi vinden, anders zou de het ook niet zo hebben hè?

Ben echt benieuwd wat je dan zou willen zeggen tegen je vriendin. Zoveel mensen zoveel smaken toch

9 likes

Wat een… bijzondere wenkbrauwen heb jij :slightly_smiling_face:

6 likes

10 likes

Ik ga niks zeggen, omdat zij het blijkbaar wel mooi vind.

1 like

Ja zal gewaardeerd worden denk ik :sweat_smile:

1 like

Zeggen dat je naar het buitenland gaat verhuizen/al bent verhuisd. Dan ben je zo uit een systeem :sweat_smile:

3 likes

Ik las online dat ze steeds de laatste nummers veranderen van het telefoonnummer dus heb nu t/m 65 geblokkeerd​:joy::+1: Het klopt ook echt, heb mijn oproepen bekeken en het ging van 48, naar 49 etc.

3 likes

Ja ik heb dat dus inderdaad ook. Echt belachelijk!

1 like

Ik word écht gek van marktplaats mensen. Er zou iemand om 20:00 komen, het is nu bijna 21:00 en volgens hem word het nu 22:00. Ik heb die drol mijn adres gegeven en ik heb hier gewoon zó geen zin in.

7 likes

Afzeggen die handel! Ben je alleen?

2 likes

Ja, ik heb 2x een bericht gestuurd dat ik ga ‘sporten’ en hij voor een dichte deur gaat staan. Maar ik ben wel alleen. Ik heb mijn vriend wel gewoon geappt erover. Vind het gewoon zo stom.

4 likes

Is die nog geweest?

1 like

Ik lees nu na Normal People een tweede boek van Sally Rooney en ik kan het echt niet uitstaan dat ze alleen maar lijkt te schrijven over ierse jonge schrijfsters die er ook nog uitzien zoals zijzelf en dan over hun liefdeslevens en alle seks. Lekker fantasieloos wel ofzo. Ondanks dat het verder best lekker leest geeft het me kromme tenen.

9 likes

Ik weet niet welke je aan het lezen bent maar ik vond Beautiful World, Where Are You echt een draak van een boek. Conversations with Friends vond ik wel weer leuker.

1 like

Ik ben uiteindelijk naar mijn vriend gereden en ik heb daar geslapen haha. Dus geen idee maar hij stond dan echt voor een dichte deur!

4 likes

Er zijn hier onlangs zonnepanelen geinstalleerd.

Monteur geweest om binnen alles te fixen, maar hij kon het uiteindelijk niet opleveren, want hij had geen foto’s van het dak? Maar dat kwam, uiteraard, allemaal goed.

Werd ik van de week gebeld door het bedrijf van de zonnepanelen, dat er nog een meter geinstalleerd moest worden. Dus ik vertelde hoe en wat, en dat er waarschijnlijk verwarring was. Maar volgens de meneer aan de telefoon moest er echt nog een meter worden geinstalleerd.

3 keer raden wie er vanochtend om 08.00 voor de deur stond (gelukkig op tijd!).
Maar hier ben ik toch al geweest?!! :melting_face: :melting_face: :melting_face:

4 likes

zingende mensen in van die droge situaties. ik vind zingende mensen zo ongemakkelijk, vooral als ze dan in zo’n casual setting zo heel overdreven gaan zingen en dan met de hoop dat iemand zegt ‘omg echt mooi!!!’ ik was pas aan het werk in een café en daar was een medewerker ook zo super dramatisch met alle muziek aan het meezingen, niet gewoon zachtjes meezingen of neuriën ofzo maar een heel concert met allemaal van die christina aguilera adlibs. of als ze bijv een verjaardagsliedje zo helemaal serieus gaan zingen zoals die ene olifant ik kan er NIET tegen. bijv als teske zingt in haar vlogs skip ik die stukjes ook altijd. en irritatiebonuspunten als ze dan zelf gaan zeggen van ‘oh ik kan echt niet zingen hihi’

45 likes

Dit is al de tweede keer dat ik iets verstuur en opmeet, dan erachter kom dat het pakje kleiner en lichter is: dus ik mag een goedkoper label aanschaffen, een goedkoper label koop EN DAN MAIL KRIJG DAT IK EEN VERKEERD LABEL HEB EN MOET BIJBETALEN. Daaaag.