Waar erger je je aan? #17

Argh, jij plaatste een tijdje terug een poll waarin je vroeg of we psychopaten waren die in supermarkten meezongen met de achtergrondmuziek waarop ik vol overtuiging “nee” antwoorde, maar door jou/die poll ben ik erachter dat ik wél met achtergrondmuziek meezing (wel heeel zachtjes, geen Xtina)!!! Verschrikkelijk besef.

5 likes

hahaha ja maar dit gaat juist over dat uitbundige zingen!!! zo super overdreven ‘mooi’ gaan zingen zodat mensen het horen

3 likes

Als je je druk maakt om je menstruatie dan komt die natuurlijk voorlopig niet.

3 likes

Ik heb koningsdag shirtjes gekocht voor mijn kinderen. Gekocht bij de Hema maar de shirtjes stinken zo intens beetje een combi van vis en poep.

2 likes

Ik heb dit met mensen die op stationspiano’s spelen en dan continu om zich heen kijken of iedereen wel vol bewondering blijft luisteren.

16 likes

Ik had net heel de was opgehangen en toen kwam ik er door het laatste stinkende sportshirt achter dat ik er geen wasmiddel bij had gegooid

1 like

:cry:

Ik heb eens een hele stapel wasgoed opgevouwen en terug in de kast gelegd. Hoorde erna van m’n vriend dat het nog niet gewassen was :face_holding_back_tears:

4 likes

Misschien ben ik oud en zuur, maar ik vind het echt irritant dat mensen overal en nergens videobellen de laatste tijd. Ook bijvoorbeeld in het OV, mensen lijken er echt niet over in te zitten dat ze ook anderen in beeld brengen die daar helemaal niet op zitten te wachten. Doe dat gewoon thuis :roll_eyes:

70 likes

Ik ben eens met collega’s naar een karaoke avond geweest, waar de meeste mensen dachten dat het audities waren. Halve avond vol ballads van Adele. Toen wij redelijk vals ‘hit me baby one more time’, maar met vol enthousiasme opvoerden, gingen ze ook niet klappen toen we klaar waren😂.

14 likes

Of oortjes in hebben/koptelefoon op. :sob:

7 likes

Mijn moeder doet dit in het openbaar inderdaad, omdat ze hardhorend is. Als ik dan zeg dat het niet gepast is zegt ze ‘jamaar anders hoor ik het niet’. Bel dan niet in het openbaar als het niet echt dringend is :frowning:

3 likes

Mijn moeder wilde laatst zo al bellend een winkel in lopen (en zij is niet hardhorend) :cry:
Ik heb haar tegengehouden, maar het kwartje over waarom dat aso is leek niet echt te vallen.

5 likes

Haha ik stond van de week in de winkel en mijn telefoon ging dus ik druk m weg waarop ze zegt
Je weet toch niet waar het over gaat?
Nou nee maar goed of slecht nieuws, ik hoef dat niet in de rij bij de Bruna te horen en de rest van de mensen ook niet

12 likes

Ik woon aan een park (niet eens een gezellig park, meer een park om van punt a naar punt b te komen) en de hoeveelheid mensen die daar op een bankje gaan zitten en urenlang naar keiharde muziek gaan luisteren is echt bizar. Het zijn ook vaak mensen van in de 50 die dat doen???
Ook jongeren, maar die doen minder vaak harde muziek op dan de oudere generatie.

6 likes

Ik wilde pijnboompitten kopen :sob::money_mouth_face:

6 likes

Oh goeie! Niet heel dichtbij, maar wel in dezelfde stad. Weet niet of ik dat vandaag nog ga redden, maar anders idd goed voor de volgende keer. Denk dat ik het nu gewoon even zonder doe :smiling_face_with_tear:

7 likes

Volgende keer eerst je nier op de zwarte markt aanbieden.

11 likes

Van die subscription services die het je heel moeilijk maken om het weer op te zeggen???
Ik had een VPN maar gebruik hem toch niet zo veel, en nu moet ik eerst een heel interview door voordat ze het willen opzeggen.

4 likes

Helaas, die heb ik al verkocht om m’n weekboodschappen te halen :sob:

3 likes

Dat mijn lontje een week voordat ik ongesteld moet worden korter dan kort is :triumph:

1 like