Ik sta rustig in stilte herten te bekijken vanuit observatiepost, komen ruim 10 mensen luid kletsend aan. Weg herten, stomme mensen verpesten mijn mooie moment in rust
Mijn vader heeft weer wat in zijn mail gedaan waardoor er allemaal instellingen niet goed staan en hij zit nu heel hoopvol naast mij dat ik het wel oplos. Maar het is op een windows laptop én op de standaard dingen na heb ik geen idee wat ik doe én ik heb dit al 3x eerder een soort van voor hem opgelost
Elke keer als het weer werkt klikt hij de volgende dag weer ergens op dat het weer helemaal mis gaat.
Het is gewoon niet te doen om een nieuwe ov kaart aan te vragen. Heb een basis ns flex abbo en daarom moet ik zelf voor een nieuwe kaart zorgen, wat dus niet via NS zelf kan. Nu heb ik een account gemaakt op ov chipkaart en wil ik alles koppelen, werkt het niet en moet ik eerst een koppelcode PER POST krijgen voor ik een nieuwe kaart kan aanvragen? En dan maar hopen dat het abbo kan worden overgezet?? Echt wat een kutsysteem
Jawel kan overgezet worden! Is wel gezeik want heb dit paar maand terug ook gehad.
Zorg er wel voor dat je die kaart ook in je account van Ov-chipkaart zet en hem even een naam geeft dan kan je hem de volgende keer vanuit daar direct blokkeren en vervangen met behoud van abonnement.
Mijn eigen ergernis:Gmail toont geen voorvertoning meer van notificaties op mijn iPhone, alleen âU heeft 1 nieuw berichtâ. Krijg het ook niet meer aangepast dus heb nu alles maar uitstaan.
Dat je overal zo lang telefonisch in de wacht moet staan, met name bij nummers die gewoon geld kosten
Och man ook bij gratis nummers en dan met 1 telefoontje je hele bundel erdoorheen blazen. Had dat laatst met de huisartsenpost. 2 uur verder⊠Zij kunnen er ook niets aan doen en alle respect voor hun werk, maar ik moest de rest vd maand voor elke belminuut bijbetalen.
Mijn moeder heeft geen Instagram, mijn tante (haar zus) wel en die volgt mij ook. En elke keer als ik post gaat ze dat doorspelen naar mn moeder âik zag op Instagram dat Acquiesce het heel leuk heeft in Wenen!â en dan heb ik weer een boze moeder omdat zij die fotos nog niet had gekregen.
En nu had ik gisteren een foto van mij en een collega in mn stories gezet, echt niets boeiends, krijgt mn moeder een appje van mn tante: âwat een leuke foto van je dochter weer op Instagram!â en meteen daarna âoh nee, die kun jij niet zienâ.
Lijkt de middelbare school wel joh, dus ik wil gewoon mn tante blokken maar dat geeft ook weer drama natuurlijk.
Ik heb mijn moeder geblokkeerd op insta stories Miss is dat een idee?
Haha ja denk dat ik dat maar ga doen!
Ik had precies hetzelfde met de zus van mijn moeder, als ze dan âiets zorgwekkendsâ zag tussen mijn likes ging ze gelijk mijn moeder opbellen. Ik was toen al 20+
Heb haar toen wel geblokt trouwens.
hahaha ik heb als opstandige puber wel eens getweet over dat mn moeder irritant aan het schreeuwen was oid en toen heeft mân nicht ook gesnitcht echt een kutwijf
2 uur? Dan vind ik echt dat je geduld hebt. Ik weet dat het daar erg druk kan zijn maar 2 uur vind ik wel erg lang!
Geweldig, heb je een link?
Een merkwaardige gewaarwording: ik ervaar mezelf niet per se als een begeesterende aanwezigheid
AlsjeBLIEFT zeg, je vindt jezelf absoluuuuuut begeesterend, pretentieus snotjong
Ah kut ik kan het niet lezen nrc is goed beveiligd dezer dagen
Wat een karikatuur van zichzelf is hij aan het worden, geweldig
Wat een poëet, geef die man een Nobelprijs
Hahah dit was ik wel toen die Apple Store man door die auto werd geschept tbf