Waar erger je je aan? #17

Heb je altijd champagne en popcorn op voorraad voor dit soort situaties :melting_face:

5 likes

Ja wat is ramptoerisme waard zonder een hapje en een drankje

10 likes

Het is zilvervisjesseizoen in mijn flat en ik walg van die beesten :nauseated_face: het voelt ook zo vies dat dat in je huis loopt maar er is bijna geen remedie tegen

6 likes

Mijn kat vangt ze en eet ze op!

2 likes

Mijn schoonmoeder wilde om 9u naar hier vertrekken omdat het nu zomeruur was. We hebben om 11u afgesproken :smiling_face_with_tear: even moeten dreigen dat we de deur voor 11u niet gingen openen.

8 likes

Dreiging heeft niet geholpen, ze stond hier om 10u

11 likes

En de deur dicht gelaten hoop ik…

5 likes

Huh maar de zomertijd is toch eerder reden om wat later dan wat eerder af te spreken??

15 likes

Ik snap het niet… wil ze liever doorgaan met haar leven alsof de zomertijd niet is ingegaan of wat zit hier achter?

4 likes

Neen, we konden niet anders dan open doen.
Maar allebei wel duidelijk gemaakt dat we er niet blij mee waren.
ā€œMoeder, je bent te laat om te helpen en te vroeg om te eten. Zet u neer en ik breng u koffie als we klaar zijnā€
@chuckie @freedom ja omdat we dus een uur verliezen, dacht ze dat we elkaar dan ook een vroeger gingen zien. Maar 11uur blijft 11uur, het is iets raars.

5 likes

Haha hele kromme redenatie. Dat uur ben je in de nacht toch al verloren, daarna maakt het niks meer uit

6 likes

Ik vind die HG spray fantastisch werken. Even sprayen en 1/2 dagen later vind je ze dood terug

3 likes

Tenzij ze je kat mag lenen is dit bericht echt zinloos :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik weet dat ze zelf ook een kat heeft, misschien kan ze die ervoor inzetten

5 likes

Misschien domme vraag, maar waar spray je dan precies? :relaxed:

2 likes

Oh chill ga ik die eens proberen.

@WinterQueen waar ze zitten. Dat is bij mij op de trap en in de wc. In de wc spray ik dan in de hoekjes op de vloer en trap spray ik van boven naar beneden.

4 likes

Mijn kat in principe ook naar de werkdruk is een beetje hoog voor haar nu. Langpootmuggen, gewone muggen, vliegjes, zilvervisjes. Ze krijgt bijna een burn out!:pensive:

34 likes

Abercrombie heeft maar zo’n beperkte collectie beschikbaar in NL :sob::sob: Ik volg een aantal personen op TikTok/LTK, en elke keer als ik iets leuks zie is het van Abercrombie, maar dus alleen in Amerika verkrijgbaar

waarom zou je na alles nog bij Abercrombie willen kopen :sob:

14 likes

Na alles?

4 likes