Snap je helemaal, tis gewoon kut!
Thuisbezorgd
Staat al 30 minuten op 0 min. Daarvoor switchte de bestelling constant van 10 naar 9 van 10 naar 9 minuten.
Ik wil een tijdsindicatie want ik heb geen bel en ik sta nu echt als een dorpsgek uit mn raam te staren met een halve hypo en je hebt gewoon GEEN klantenservice om de bestelling te annuleren en ergens anders wat eten te halen.
Brak gefrustreerd en hongerig!!!
Je kan het restaurant bellen?
Je kunt toch zelf aangeven dat ze het minder zoet moeten maken? Doen ze echt nooit moeilijk over.
Mensen (ook vaak mannen) die van die spijkerbroeken dragen waar alle stretch uit is gelubberd waardoor je dit zo ziet:
Vind dat echt erg en weet niet waarom, gooi gewoon weg.
Ik had dat gister ook al, ik denk een bug in de app dan
Wat kut is dat hè
Ik kreeg ooit te horen bij een arts ‘misschien moet je niet willen dat het goed is, je kunt de lat ook lager leggen’
Alsof je dat niet elke keer doet al
Eddy Keur op de radio
Ze gaan bij de McD echt niet opnemen hoor
Ohja dat zet je er niet bij.
maar echt
Ik had een bestelling geplaatst bij glutenvrijewebshop.nl en dacht leuk croissantjes voor Pasen:

Leken echt in niets op croissants
En goud geld voor betaald zeker
Ik ben vanmiddag opeens ziek geworden, flink koorts, keelpijn. Ik heb hier helemaal geen zin in, en ook de tijd niet voor flinke ergernis dus
Dacht dat de hooikoorts dit jaar wel meeviel. Nou dit hele weekend had ik het benauwd en opgezwollen ogen
Oh ja, verschrikkelijk die vent!
@Bertha oh god deze, ja ik ken ze. Echt niet lekker. Alles wat met bladerdeeg is gemaakt is vies. Het lukt ze echt niet glutenvrij
Ik wil zo graag die van craft een keer proberen
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik kan alleen ook niet goed tegen erwtenmeel. En in al hun andere dingen zit inuline waar ik ook niet tegen kan
Ik had paaseieren van een bonbon zaak gekregen, het zijn van die gemengde verpakkingen en ik heb echt alleen vieze smaken gekregen
Same en kan het me ook echt niet permitteren momenteel
Ja jij hebt en iets langer lijstje…
Zelfgebakken blijft het lekkerste. Ik moet mij nu wel eens gaan omscholen naar desem want teveel gist gaat bij mij ook niet zo fijn.
Wij willen gewoon dikke hompen zacht brood met roomboter eten!!!
Aan hoe vroeg het is en aan alles wat ik moet doen en hoe moe ik me voel en hoe graag ik gewoon terug mijn bed in wil om te slapen en hoe dat niet kan en aargh.