Maar waarom gebeurt dit? Leuk moeders maar wij vinden ons huis mooi zoals het is dankuwel
Oh je hebt net aangevuld, nou superlief hoor dat je haar gelukkig wil maken maar uit ervaring zeg ik, probeer je eigen grenzen niet te vergeten
Maar waarom gebeurt dit? Leuk moeders maar wij vinden ons huis mooi zoals het is dankuwel
Oh je hebt net aangevuld, nou superlief hoor dat je haar gelukkig wil maken maar uit ervaring zeg ik, probeer je eigen grenzen niet te vergeten
Huh maar ze stylet jouw huis voor op haar eigen insta?!
Niet je mooiste drinkglas!
Ja hier was het ook bewust want ze belde om kwart voor 9 dat ze bijna gingen vertrekken en mijn man zei toen: ja niet voor 11uur.
Ze kwamen aan en ik was nog in pyjama de vaatwasser aan het uitruimen, man net gedaan met asperges schillen. Dus ik heb heel snel kleren aangedaan. Ze vroeg wat er scheelde en heb geantwoord dat ik het niet leuk vond dat ze hier zo vroeg was en nu zat te kijken op hoe we nog alles in elkaar probeerden flansen. Want als zij ons ontvangt, is alles klaar en hoeven we alleen maar aan tafel te schuiven.
Ik snap echt niet dat schoonfamilie EEN UUR te vroeg komt
Straks lig je nog te seksen of ben je samen aan het douchen ofzo???
Ja wie heeft daar tijd voor een uur voordat je familie op bezoek komt voor een paasontbijt
Hahaha ja oke wie hou ik voor de gek, we zijn al oud. Wss ben ik in paniek door het huis aan het rennen of nog met een bloedgang naar de winkel
Ik stond toch al bekend als antiek dus mag ik vragen naar de zeehond?
Ik had vandaag een familiedag en waarom hebben de drie kussen een comeback gemaakt.
Ik wilde dat niet hier posten, dat 1 april grappen mijn ergernis zijn.
Ik zie ook zoveel in de weken voor 1 april al, daar erger ik me ook mateloos aan
Ugh overal stinkt het naar rook, buiten, in huis door die paasvuren echt goor.
Ja vooral van merken: hi ha ho shampoo met ketchup geur wat zijn we toch grappig
Alsof iemand dat leuk vindt
Nou echt! Daar helpt geen azijn tegen zeker?
Ja, van die stomme 27 maart grappen.
Mijn ex zegt tegen mijn kind dat ze niet hoeft te luisteren naar m’n nieuwe partner, omdat het haar moeder niet is Zo volwassen en handig.
Ja of elk jaar die van stelz die mega serieus aangepakt wordt door alle influencers die er aandelen in hebben. Echt zo cringe want niémand gelooft je grap.
Dat glutenvrij brood altijd teleurstelt, de melk in m’n koffie nog koud was en het eiwit van m’n ei was grijs en zag er zo vies uit dat ik t niet kon eten. En dat ik nog steeds niet ver kan lopen dus ook geen lange regen bos wandeling kan maken met de hond.
Ja ik had het slaapkamer raam niet dichtgedaan wat een lucht