Ik vind het ook altijd al zo irritant hoeveel bloem er soms uit die randjes komt vallen als je zo’n pak in je mandje legt in de supermarkt.
Ik wil een vakantie boeken maar omdat ik alleen ga is de goedkoopste optie 1900 euro (ik wil naar een specifieke plek omdat mijn vriendin daar een jaar gaat werken). Mijn god zeg, dat is toch niet leuk
Wauw, voor hoe lang is dat?
Ik ga al jaren alleen en het wordt elk jaar een paar honderd euro duurder (ik ga altijd eind sept/begin okt). Echt zó debiel. Zou bijna een vent gaan zoeken alleen om samen een vakantie mee te boeken
1 week in Mexico
En ik snap dat dat sowieso duur is, maar ik vind dit wel heel duur
Op welke stad wil je vliegen? Cancun is goedkoper vanaf Brussel dan Schiphol!
Ik dacht dat jij niet vloog?
Hahaha nee klopt, heb ik al een keer uitgelegd maar snap dat het vragen oproept. Na dat mijn moeder vrij plotseling overleed met een mega bucketlist besloot ik dat mijn radicale strengheid naar mezelf echt niks ging opleveren. Ik snap dat het alsnog veel beter is voor het milieu om het niet te doen, maar ik wil mezelf niet meer van alles onthouden. En dat is heel slap ja.
Ok nu vind ik het wel minder duur nu ik weet dat het Mexico is. Want ongeveer dit ben je in Europa ook kwijt in bijv. een adult only resort. Als je er niet krom voor hoeft te liggen zou ik gewoon gaan, zeker met de wetenschap van wat je net hierboven schreef!
Nou dat moet ik helaas absoluut wel
Dan zou ik me héél hard afvragen of je hier je geld aan uit wil geven. Zou je er heengaan alleen om die vriendin? Of heb je altijd al naar Mexico gewild?
Nou nee ik ga het dus niet doen want ik kan het niet betalen. Dat bedoelde ik jammer want dan zie ik haar een jaar niet
Is dit alleen vliegticket en wanneer zou je heen willen?
Is hij uit elkaar met zeikschrift?
Ik wil wel met je meezoeken hoor, wanneer ga je en welk vliegveld in mexico?
Lief bedoeld maar is niet nodig, ik zoek heel specifiek op de plek waar mijn vriendin gaat werken en daar zijn dit helaas de prijzen. @Solee nee met hotel erbij.
Met een beetje spelen qua dagen, transfers, vliegvelden en type verblijf kan het echt de helft schelen. Heb voor mn vriend naar Japan die ook enkel boven de 2500 zag, uiteindelijk voor minder dan de helft geboekt voor 2 weken.
Mensen die hun honden niet kort houden aan de lijn zo asociaal. Ik kan er zo kwaad over worden, zeker als het van die kleine hondjes zijn zoals pomperiaan hondjes. Net weer over zo’n haarbal gestruikeld.
Ergernis 2 hondeneigenaren die echt overal die honden laten schijten zonder het op te ruimen.
Stel je voor zeg, dat je een relatie hebt en iemand anders je gebruikt als inspiratiebron voor kunst
“Ik heb mijn haar zooo kort geknipt!”
Amper 5 centimeter eraf