Ja ik verf mn wenkbrauwen en wimpers elke 3 weken en draag geen make up meer. Echt beste ooit. Het is zo makkelijk!
Klinkt wel ideaal. Wat gebruik je ervoor?
Ik loop net de wachtkamer in, zit een vrouw en een man dus ik zeg braaf goedemorgen. De man zegt niks terug, kijkt me alleen vreemd aan.
Twee minuten later komt er een man aan, die ook goedemorgen zegt, zegt hij daar wel goedemorgen tegen? Echt wtf stomme boomer
Ja ik gebruik dit ook. Ik ben asblond en ik meng 2/3 bruin met 1/2 grijs voor mân wenkbrauwen. Echt top!
dat vlees zo de norm is. en ik weet dat de meeste mensen âgewoonâ vlees eten en ik ga me daar ook niet mee bemoeien, maar ik vind het wel irritant dat eigenlijk altijd alles standaard met vlees is behalve De Vegetarische Optie. ik heb deze ergernis ook al 10 jaar ofzo haha en het wordt al beter, maar alsnog vind ik het gewoon dom dat vlees altijd een soort primaire rol speelt in bijna al het eten. melk trouwens ook, misschien nog wel meer (in nl dan)
Ik eet niet vega, maar ben het wel helemaal met je eens. In mijn omgeving wel veel mensen die vega eten en als we dan buiten de deur gaan eten dan zijn de opties vaak zo beperkt en dan zoveel broodjes geitenkaas wil je ook wel eens wat anders
En dat melk valt me ook op, maar dat komt omdat ik zelf lactosevrij eet, maar er zit zo vaak iets van melk in. Soms denk ik dat ik goed zit en dan zit ik een uur later toch op de wc met buikpijn. Heel irritant. Net zoals dat nog steeds niet alle zaken een plantaardige melk optie hebben en als die wel hebben je veel bij moet betalen. Ik vind het stom dat ik door een intolerantie extra moet betalen
Ik heb hoop voor de toekomst. Mijn nichtje (tienerleeftijd) eet zelf geen vlees. Alleen als het moet van ouder.
Hoe verf je je wimpers? Ben bang dat het in mn oog komt enz en dan heb je ook nog een pandalook
Zo enorm eens! De familie van mijn man viert Kerstmis altijd met een groep van 30+ mensen incl een hoop milennials en wij zijn de enige twee vegetariĂ«rs. Ik verbaas me daar echt over en vind het ook raar, maar wat je zegt, ik trek daar ook mân mond niet over open.
@Doperwtje @Pantalones @oliverqueen
Ik gebruik inderdaad refectocil! Ik meng altijd bruin en zwart samen, maar je kan ook voor lichtere kleuren gaan natuurlijk!
Mn wimpers doe ik ook met refectocil, maar dan alleen zwart. Ik breng het gewoon aan met een spoolie zoals een normale mascara. Dan kan er weinig misgaan. Gewoon goed opletten dat je t niet in je oog steekt haha.
Het is koud in de bieb en mijn airpod is het aan het begeven
mijn ergernis daaraan kwam ook door lactose inderdaad! echt in ALLES zit melk behalve de uitzondering zeg maar. hoezo moet dat overal in? en dan ook onder allerlei namen zoals weipoeder bijvoorbeeld. want lactose staat lang niet overal op als specifiek allergeen dus je moet maar net weten waar het wel en niet in zit. want melkeiwit bijvoorbeeld is wel lactosevrij want dat is melksuiker maar ??? dat onthoud je toch niet allemaal uit je hoofd
Dat idd! En omdat het in de meest onlogische dingen zit, weet je ook nooit als je in een restaurant zit of het ergens in zit. Dus dan denk je heb nu echt de veilige keuze en dan zit er in de saus of kruidenmix ineens toch wel iets. Echt om te huilen (soms echt, want dan doen de krampen zo een pijn dat ik jankend op de pot zit)
zelf eet ik vegetarisch dus ik kan in restaurants wel altijd veilig voor de veganistische optie kiezen gelukkig, maar inderdaad! ik snap ook nooit die memes van âhaha mensen met een lactose-intolerantie negeren het altijd yolo ijs chocola kaas!!!â want als ik dat doe heb ik 24/7 krampen en zie ik eruit als die opgeblazen tante van harry potter
En als er geen melk in zit, dan zit er wel soja of ei in. Op zich geen probleem, maar mijn nichtje heeft de âmazzelâ dat ze voor alle drie allergisch is.
Ze doen toch nu overal zuivel in sappen, omdat de suikertaks dan niet geldt? Echt raar en moeilijk voor mensen die lactose intolerant zijn. Moet je weer checken of je iets mag.
https://www.parool.nl/nederland/appelsientje-voegt-een-beetje-melk-toe-aan-sap-om-de-suikertaks-te-ontwijken~b2746c17/?referrer=https://www.google.com/
Lees effe het bericht waarop ik antwoord terug. Vlees is nu de norm maar dat is bij de jeugd minder (ja ja n=1).
En ik eet thuis geen vlees.
Oké maar daarom mag ik toch hoop voor de toekomst hebben? Aangezien de jeugd al meer bezig is met de gevolgen van het klimaat.
De jeugd is altijd al links(er) geweest, maar uiteindelijk groeien ze op en handelen en stemmen ze vooral uit eigenbelang. Misschien ben ik cynisch.