Mensen die denken dat Utrecht Centraal een toeristische attractie is en op de roltrap staan te genieten alsof het de Droomvlucht is. Laat mensen er langs, sommige van ons zijn hier omdat we een trein moeten halen.
Wat doen ze dan, gewoon staan?
âEen ander kleurtje, hooguit een tint lichter.â
Haal gewoon de tondeuse over je harsens en verf het platinumblond.
Naast mijn werk worden huizen gebouwd, en als ik van mijn auto naar mijn werk loop moet ik over de stoep daar voor langs lopen. Er rijdt heel veel werkverkeer overheen dat bouwterrein op, dus er ligt superveel modder. In combinatie met de regen van vannacht en vanochtend was dat een soort ijsbaan geworden, wat ik niet in de gaten had. Gleed dus uit, lag languit in de modder vanochtend en het deed nog zeer ook. Plus mijn tas, tas, broek en schoenen onder de modder. Echt chill om zo de hele dag rond te lopen, en heb nog een etentje aansluitend vanavond. Top
Ja, maar zo dat niemand er langs kan. Staan is prima, maar niet midden op de roltrap, met twee naast elkaar, links terwijl iedereen rechts staat er .
Aan mijn stresskippen gedrag, ik ga dit weekend voor het eerst in mijn eentje op pad voor een concert wat ik in zwitserland speel en ga een paar dagen eerder naar Basel. Maar in mijn hoofd ben ik er al twee weken mee bezig alsof ik morgen wegga, ben ik alleen maar aan het stressen en kan ik nergens van genieten, communiceer ik niet meer met mensen die contact zoeken. Op dit moment heb ik eigenlijk liever dat ik volgende week gewoon weer thuis ben. Maar, let it goooo man het komt wel goed
Ik stond net in de sportschool en toen kwam ik er niet in omdat mn abonnement beeindigd was ofzo echt irritant want zo komt mn summer body er nooit.
Ik was het Stel je persoonlijke vraag topic aan het bijlezen:
-
Mensen met donker haar, donkere wimpers, maar dan lichte doorschijnende wenkbrauwen hebben. Een beetje potlood of poeder zou het gezicht zoveel goeds doen of de ogen meer laten spreken.
-
Sommige mensen die op een bepaalde manier selfies maken van bovenaf en dan hun wenkbrauwen hoog optrekken en een diepe fronsrimpel creĂ«eren. Haha sorry maar ik kan dan niks anders zien dan die frons. Het irritante is ook dat ze nooit een andere pose hebben dus ik zie het elke keer! Canât unsee
Hahaha this is me
Maar daar heb je toch niet elke dag zin in joh om die dingen bij te tekenen. Ik doe dat alleen als ik echt make-up draag.
Ik wou ook dat mijn babywenkbrauwen (die haartjes zijn ook echt zo dun en licht) wat voller waren
Haha ja ik moet toegegeven dat ik zelf ook die persoon ben maar net als @kali ĂĄltijd mijn wenkbrauwen bijteken. Ik wou juist dat ik ook schijt kon hebben en ze gewoon kon laten voor wat ze zijn Maar ja, ik vind het wel bijtekenen dus echt super veel voor mijn gezicht doen. Ziet er frisser uit bij mezelf en veel sprekender!
Ik vind het bij sommige mensen met hele lichte wenkbrauwen wel leuk zelfs! Tegenwoordig bleken mensen ze ook dus beetje zelfde effect.
Ik heb 28 euro betaald om een stoel te kiezen in het vliegtuig. Maar kon niet online inchecken en nu hebben ze mân stoel gewijzigd.
Ik moet zo 7 uur lang in het midden
Ik liep net richting het station en toen zag ik al een man de trap af rennen met zijn armen wijd, alsof hij aan het vliegen was. Dus ik daar naar boven, begon hij zingend te roepen dat ik âharder moest trainenâ want dan zou ik een foto model worden. Dus ik liep gewoon door, schreeuwde die naar boven dat ik niet boos moest zijn maar het moest zien als motivatie
Een restaurant waar ik regelmatig bestel heeft net het minimum bestelbedrag verhoogd van 12,50 naar 15,00. Nu moet ik er dingen bij bestellen die ik niet hoef of een duurder gerecht dat ik niet wil.
Zo irritant! Ik doe dan vaak drinken, en laat ik net zo lang in de koelkast staan tot ik er een keertje zin in heb. Voelt als minste zonde van het geld op deze manier.
Oh ja, dat is nog wel een slimme. Nou, lang leve het dure single huishouden ughâŠ
Verf die rupsen!!! Een keer in de 4 weken 10 min die zooi erop en je bent altijd fleeky.
Ik vind dat wel engg wat als het te donker uitpakt? Doe jij het zelf?
Ja ik verf mn wenkbrauwen en wimpers elke 3 weken en draag geen make up meer. Echt beste ooit. Het is zo makkelijk!