Ik kon me gisteren natuurlijk niet inhouden bij een open bar ondanks de goede voornemens ![]()
Kreeg ooit hier de tip om het dan maar te föhnen.
Misschien een optie?
Aaah ik vind het zo irritant dat mijn mascara altijd na 3 uur onder mijn ogen zit! Zelfs met primer en afpoederen ben ik na 3 uur een zombie.
Gebruik je geen waterproof?
Jawel, altijd! Denk dat het komt omdat ik hele fijne onderwimpers heb die het niet tegenhouden met knipperen ofzo. Zo frustrerend!
Oh, dat is vervelend! Neem aan dat je ook al verschillende geprobeerd hebt. Misschien is een tubing mascara nog iets als je dat nog niet geprobeerd hebt.
Ik wil ook tubing mascara aanraden, dat helpt echt!
Ongevraagde tip, maar ik heb deze tip zelf ontvangen en ben zo dankbaar haha. Ik heb Tourettes en heftige tics bij mijn ogen en sinds ik Tarte Tartelette Tubing mascara gebruik echt nergens last van. Zelfs wanneer ik huil enz, geen zwart onder mijn ogen. Het is heel makkelijk te verwijderen, enige nadeel is dat het heel prijzig is en ik weet natuurlijk niet wat je uit wil/kan geven aan een mascara.
Waterproof mascara maakt het juist nog erger bij mij, want ik gebruik olieachtige skincare vanwege mijn rozijnenhuid.
@Huismus & @Echo Oh dank voor de tips! Ik heb nog nooit een tubing mascara gebruikt dus ik ga maandag gelijk de stad in! Ik ben heel benieuwd!
‘Toet’ gebruiken voor een toetje of dessert. Hou op.
Beter dan de ‘klikvla’ die mijn vriend gebruikt voor danoontjes
Omdat je die verpakking knakt (klikt)?
Ja🥲
Oei
Oh vind ik wel een leuk woord eigenlijk
Afgelopen week al meerdere dagen op rij midden in de nacht schreeuwende (dronken) mannen in de straat gehad en ik word GEK. Vandaag ook weer rond 5 uur een of andere vent die aan het schreeuwen was in een taal die ik niet verstond. Liep hij weer weg, kwam hij vervolgens weer schreeuwend terug echt omg waarom??? Het is ook niet alsof ik in het centrum woon ofzo waardoor zoiets te verwachten is ![]()
Roxy Dekker
Opkomende oogontsteking. Why.
Ik krijg de laatste tijd op insta vaak filmpjes met lekkere recepten of leuke knutselideeën te zien. Vervolgens staat dan in de omschrijving reageer met ‘recept’ of een ander woord om de instructies via pb te krijgen! Ik snap dat ze zo meer interactie uitlokken maar ik vind het bloedirritant.
Oh wat afschuwelijk ![]()