Waar erger je je aan? #17

Ik proef al 4 dagen niks en ben er helemaal klaar mee. Zin in lekker eten!

1 like

Dat als ik gezond wil doen door meer water te drinken ik ook gelijk duizend keer vaker naar de wc moet :disappointed_relieved:

5 likes

Dus eigenlijk zegt ze: wat lief dat je voor mijn stoel hebt betaald, ga nu maar ergens anders zitten en hopelijk is die stoel niet ook gereserveerd.

1 like

Ik heb sushi besteld voor lunch en zie nu dat dit restaurant allemaal 1 ster reviews heeft en ik waarschijnlijk een paar uur mag wachten op de bestelling… gelukkig heb ik nog niet betaald maar pfff dat dit net nu gebeurt :weary:

Oh gek! Ik moet er vooral genoeg nemen, van Kruidvat is bijvoorbeeld een heel lage dosering, 4600 fc ofzo, voor een bolletje ijs neem ik 12.000 fc.

Ik kon me gisteren natuurlijk niet inhouden bij een open bar ondanks de goede voornemens :roll_eyes:

1 like

Kreeg ooit hier de tip om het dan maar te föhnen.
Misschien een optie?

4 likes

Aaah ik vind het zo irritant dat mijn mascara altijd na 3 uur onder mijn ogen zit! Zelfs met primer en afpoederen ben ik na 3 uur een zombie.

4 likes

Gebruik je geen waterproof?

Jawel, altijd! Denk dat het komt omdat ik hele fijne onderwimpers heb die het niet tegenhouden met knipperen ofzo. Zo frustrerend!

1 like

Oh, dat is vervelend! Neem aan dat je ook al verschillende geprobeerd hebt. Misschien is een tubing mascara nog iets als je dat nog niet geprobeerd hebt.

2 likes

Ik wil ook tubing mascara aanraden, dat helpt echt!

2 likes

Ongevraagde tip, maar ik heb deze tip zelf ontvangen en ben zo dankbaar haha. Ik heb Tourettes en heftige tics bij mijn ogen en sinds ik Tarte Tartelette Tubing mascara gebruik echt nergens last van. Zelfs wanneer ik huil enz, geen zwart onder mijn ogen. Het is heel makkelijk te verwijderen, enige nadeel is dat het heel prijzig is en ik weet natuurlijk niet wat je uit wil/kan geven aan een mascara.

Waterproof mascara maakt het juist nog erger bij mij, want ik gebruik olieachtige skincare vanwege mijn rozijnenhuid.

4 likes

@Huismus & @Echo Oh dank voor de tips! Ik heb nog nooit een tubing mascara gebruikt dus ik ga maandag gelijk de stad in! Ik ben heel benieuwd!

5 likes

‘Toet’ gebruiken voor een toetje of dessert. Hou op.

27 likes

Beter dan de ‘klikvla’ die mijn vriend gebruikt voor danoontjes

8 likes

Omdat je die verpakking knakt (klikt)?

1 like

Ja🥲

3 likes

Oei

5 likes

Oh vind ik wel een leuk woord eigenlijk

9 likes