Waar erger je je aan? #17

Afgelopen week al meerdere dagen op rij midden in de nacht schreeuwende (dronken) mannen in de straat gehad en ik word GEK. Vandaag ook weer rond 5 uur een of andere vent die aan het schreeuwen was in een taal die ik niet verstond. Liep hij weer weg, kwam hij vervolgens weer schreeuwend terug echt omg waarom??? Het is ook niet alsof ik in het centrum woon ofzo waardoor zoiets te verwachten is :sob:

3 likes

Roxy Dekker

15 likes

Opkomende oogontsteking. Why.

1 like

Ik krijg de laatste tijd op insta vaak filmpjes met lekkere recepten of leuke knutselideeĆ«n te zien. Vervolgens staat dan in de omschrijving reageer met ā€˜recept’ of een ander woord om de instructies via pb te krijgen! Ik snap dat ze zo meer interactie uitlokken maar ik vind het bloedirritant.

31 likes

Oh wat afschuwelijk :persevere:

3 likes

Heb dus laatst geleerd dat er dan adhv dat woord een automatisch gegenereerde DM met het recept aan degene wordt gestuurd. Wist ik ook niet - en socials is o.a. mijn werk :clown_face:

2 likes

Ja klopt! Het ergste vind ik als ze dit doen terwijl ze een product van amazon ofzo promoten. Reageer met ā€˜lamp’ en we sturen je de link naar het product!! Eh ja of ik zoek het zelf op?

Ja dit is echt zo irritant, scroll dan toch even door de reacties of niet ergens een linkje staat maar helaas haha.

4 likes

Deel deze irritatie. Gelukkig zis ik ook toch vaak wel staan dat de link in de bio te vinden is.

Vandebron had m’n contract niet opgezegd van m’n verhuizing. Dus ik had gebeld en als ik de huuropzegging met daarop genoteerde meterstanden stuurde dan namen ze die mee ipv wat de slimme meter uitlas (we zijn namelijk 3 weken verder).
Dus ik dat mailtje sturen, krijg ik al 2 reacties. 1 van degene met wie ik belde met bedankt we nemen het mee, en 1 van compleet iemand anders met hoi je hebt een slimme meter dus dit mailtje is helemaal neit nodig de standen worden uitgelezen.
Nou gister dus de eindstand gekregen en dat is dus idd die van gister, en niet 3 weken eerder.
Maar het gaat om 4kwh en 2m3 gas meer, dus nog geen 4 euro. En om dit te fixen kost het me zeker een half uur. Dus het is de investering helemaal niet waard maar toch vind ik het een principekwestie en geoeon heel stom.

5 likes

Oohh dat is klote! Heb lang in het centrum gewoond en daar had ik dat ook altijd, galmde gewoon tegen het gebouw omhoog. Altijd mensen (onder invloed) met knallende ruzie op straat in t weekend. Dan sliep ik echt niet want kreeg er helemaal zon nare adrenaline gevoel van.

1 like

Same en daarom slaap ik nu standaard met oordopjes in

2 likes

Sprekers op congressen die gewoon letterlijk hun slides voorlezen. En dan natuurlijk ook slides met veel te veel tekst. :cry:

3 likes

Mensen die het geluid van hun toetsenbord op hun telefoon aan hebben

39 likes

Ik ben op zoek naar inspiratie voor een borrelplank en kom alleen maar dit soort foto’s tegen.

Ik krijg echt een gruwelijke error van de manier waarop het eten elkaar raakt :sob::triumph:

11 likes

Hoe wil je dat anders doen op een borrelplank?

5 likes

Niet zo veel erop pleuren, en misschien wat meer dingen in losse bakjes erop zetten ofzo? Ik kan er zelf echt niet tegen als dingen op mijn bord tegen elkaar aan liggen :sweat_smile:

8 likes

Dan kom je al snel bij zoiets

1 like

De hogedrukspuit eikel die al 2 uur onafgebroken bezig is. Hou op!!! :skull_and_crossbones:

4 likes

Dat is volgens mij wat veel mensen het leuke vinden aan borrelplanken haha

2 likes