Vooral dat afgeplakte vind ik zo erg. Dat blijft nog weken aan de tegels. Doe het dan, als je dat nodig acht, met krijt. Dat gaat er tenminste nog makkelijk er van af
Het lijkt ook steeds eerder te gebeuren. Ik was net even boodschappen en zo doen en zag mijn halve straat al vol geplakt en gekrijt met bezet. Het is pas over 2 weken mensen ![]()
Ik vind dat afplakken wel geinig eigenlijk, beetje Nederlandse traditie en voorpret ![]()
stuurde iemand een mail maar kreeg een automatische out of office reply met āik ben op sabbaticalā
man is twee maanden op vakantie naar ZO Aziƫ ![]()
Wanneer is iets dan sabbatical-waardig?
Om 2 maanden achter elkaar verlof te nemen moet je serieus verlof opsparen of onbetaald verlof nemen, dus een vakantie zou ik het niet noemen.
Ik wil er volgend jaar 3 maanden tussenuit en zou dat wel een sabbatical noemen, maar misschien ben ik de clown haha.
Haha eens. Als je zegt āik ben op vakantieā dan verwacht je toch ook dat iemand met 1-3 weken wel weer terug is
Ja plus dat de gemiddelde werkgever verwacht dat je afwezigheid van 2-3 maanden minstens een half jaar van tevoren aangeeft.
Noem het zoals je wil, maar ik zou dat gewoon niet zo in mijn out of office zetten.
ja weet niet vind het woord sabbatical vooral aanstellerig voor een paar maanden, zou dan gewoon zeggen verlof/op reis in je ooo
ik ben aan het oppassen op kinderen van vrienden en ze hebben maar ƩƩn klein uitdeelzakje chips
Ik voel me nu een zure trut maar 2 deuren verderop is een feestje en de muziek staat sinds de middag echt zó enorm hard. Het komt gewoon boven de tv uit nu. Moet allemaal kunnen voor een keer, maar toch erger ik me eraan. Je verstaat elkaar zo toch ook niet.
Om 20:00 bang zijn om in slaap te vallen op de bank, niet geslapen maar nu is het bijna 01:00 en moet ik nog douchen en zelfbruiner aanbrengen voor ik naar bed kan
echt waarom doe ik dit iedere avond.
Ik ben net echt de irritante buren met geluidsoverlast geweest met een three women karaoke sorry for everything.
Oh oh ohhhhh ben ouderwets dronken
Haha ik kan me herinneren dat jij dat soort posts elke week op egf plaatste. Of misschien was dat al hier.
Ik ben zo slecht met dingen terugsturen. Ik heb ook echt een hekel aan mensen die dubbele maten bestellen, maar nu zelf toch gedaan. En nu heb ik hier voor 1000 euro spullen liggen die ik terug moet sturen maar geen motivatie voor heb⦠maar wel behoefte aan het geld ![]()
Mensen die drinken uit potten. Ik weet dat het al veel langer een ding is en misschien is ergeren niet het guede woord, maar ik vind het gewoon zo dom eruit zien.
Mijn buren zijn altijd aan het klussen. En nu hebben ze dus schuur nummer zoveel tegen onze gezamenlijke schutting gebouwd. Ze moeten lekker zelf weten wat ze in hun tuin doen maar wat ik niet snap is dat het dak van hun schuur boven de schutting uitsteekt. Ik mag daar dus vanaf nu tegen aan kijken. Vorige maand nog ruzie met ze gehad omdat ze zonder enig overleg de gezamenlijke schutting hadden verwijderd en nu dit.
Heb je dan zoān extreem hoge schutting? Ik weet niet beter dan dat ik hier overal schuurdakjes boven de schuttingen uit zie komen, dat is toch normaal. Anders heb je een schuurtje van 1.80
De schutting is (als het goed is) 2 meter hoog.
Ik zie de schuur van de andere buren (andere kant) bijvoorbeeld ook niet. En ik zal er niks van zeggen maar het valt wel op.