Zolang je het maar niet op een keukenkastdeur doet.
Kan je er niet van die folietjes tussen doen zoals ze ook bij gebak doen?
Ja het ziet er niet uit, maar die plank zou wel leeg gaan hoor
Dit is toch zo vies lekker, vooral zo’n gore leverworst
Ik ben van 40u pw werken naar 36u gegaan, maar jeeetje wat maken die 4 uur in de week toch een verschil op je jaarsalaris
Mijn ultieme pet peeve is als mensen van die plastic tapas bakjes uit de supermarkt neerzetten op een borrelplank (of borreltafel), met alleen het plastic bovenkantje eraf gehaald ik weet niet of je dat van plan was of dat je het gewoon in leuke feestelijke bakjes wil doen, maar in dat geval is het hele idee van een borrelplank een beetje weg toch?
Helemaal als het al zo’n 3 uurtjes in de warme kamer staat.
Het idee van een borrelplank is toch lekkere dingen eten?
Tuurlijk ziet het er leuker/feestelijker uit, maar ik vind wát er aangeboden wordt toch veel belangrijker dan hoe het aangeboden wordt.
Ik heb geen vaatwasser, dus je doet het er maar mee
Ik heb wel een vaatwasser maar ben gewoon lui. Als het maar smaakt.
Wat een gezeik. Ooit heb ik allemaal mooie bakjes en een servies dat prachtig bij elkaar en bij de keuken past. Tot die tijd vreten gasten het maar lekker direct uit het plastic bakje.
Tot die tijd mogen gasten zich lekker uitleven in het snobtopic joe!
Ik ben dit dus wel met je eens en als ik een borrelplank maak (voor mezelf en m’n man, dus niet eens bezoek) zit ik altijd in de spagaat van leuk opdienen, zelf blij mee zijn maar ook meer afwas en van alles achteraf weer terugstoppen of saaie plastic bakjes maar gewoon deksel erop en klaar erna.
Als ik met mijn mannelijke vrienden ben gaat er gewoon een zak chips rond, die geven volgens mij niet echt om mooi opgediende borrelplanken.
Het belang dat borrelplanken lijken te hebben voor het gemiddelde forumlid, dol op
Food = life
Nee er zat folie onder!
Instagrammers die allemaal beige meubels en accesoires lopen te hypen voor in de tuin. Houd dat sad beige lekker binnenshuis. Of gaan jullie straks ook nog de planten bruin lopen spuiten.
Dat is een kwestie van geen water geven. Ze gaan eerder voor plastic planten in de tuin. Want dat heeft geen onderhoud nodig