Breng ze niet op ideeën
Erger me aan de eindeloze herrie die wij Nederlanders maken. En dat dat allemaal maar moet kunnen ofzo. Hou toch een beetje rekening met elkaar.
Maar echt, ik zat op zaterdag ook weer met een stel apen op het terras. Hou je gewoon even in, je bent niet alleen?!
Ik heb op mijn werk een kluisje en daarin ligt een bakje met al mijn werkspullen bij elkaar, dan hoef ik er niet zo mee los in mijn handen mee te lopen. Daar zitten pennen in, een notitieblokje, schaar, post-it, etc. Ik was koffie pakken en het bakje zette ik op de tafel in de pantry. Zegt een (mannelijke) collega “zo is dat je bakje?” Ik “ja, is wel handig” hij “zit daar lippenstift en mascara enzo in”? Dus ik “zo zeg, dat is ook een stereotyperende opmerking, nee natuurlijk niet, daar zitten mijn kantoorspullen in”
Andere (mannelijke) collega “ja Stefan, dat is echt een seksistische opmerking, voor je het weet heb je een klacht aan je broek hoor! Hahahaha” oh kijk daar staat nog een doos, misschien kan je daar een klacht in stoppen, ik weet niet voor welke groep die doos nou weer is maar het komt vast aan” Die doos is voor anonieme vragen/tips/klachten over diversiteit en inclusiviteit. Echt kutmannen, bah
Oh dat doen alsof ze daarmee grappig zijn ook, met hun voor je het weet heb je een klacht aan je broek
Tijd om die doos vol te stoppen met klachten over hun.
Ik zie geen probleem. Chippieeesss
Ik was een paar dagen naar Duitsland, en ondanks alle negatieve verhalen had ik ervoor gekozen met de trein te gaan. Maar jezus wat een gezeik zowel heen als terug. Gecancelde trein en uren vertraging. Voel me echt zo’n poppetje uit Rollercoaster Tycoon die de attractie/het park uit wil.
Voor volgende keer overweeg ik bijna weer het vliegtuig want de wereld gaat toch al naar de tyfus
Ja het is echt vrijwel altijd raak he haha. Ik ook van de week, begon met een uur vertraging en eindigde met een gecancelde trein. Had uiteindelijk anderhalf uur vertraging, compensatie aangevraagd en dat is afgewezen terwijl je vanaf 1 uur vertraging 25% terug zou moeten krijgen. Fingers crossed voor de terugweg morgen…
Oh wat gek, ik ben zaterdagochtend vertrokken en na mijn aanvraag voor compensatie kreeg ik zondag al bericht dat ik de helft terug krijg (ik was meer dan 2u vertraagd). Ik vraag me af waarom je geen recht zou hebben op compensatie?
Overigens leuk hoor dat geld terug, maar ik betaal liever gewoon voor een betrouwbare reis.
Heb je sommigen nog nooit horen blèren dan hahah sommige mensen zijn echt zo enorm luid, en zeker in grotere groepen incl alcohol wordt dat alsmaar luider
Ik blijf erbij dat plezier en gezellig luid kletsen lachen wat roepen moet kunnen maar echt sommige mensen… misschien zit jij op de betere terrassen dan ik hoor haha kan ook. Ik ben ook grote groepen kinderen gewend die kabaal maken maar dat vind ik ook heel anders, dat zijn kinderen.
Er is een verschil tussen luid en je misdragen
Ik zou nog een aanvullend bezwaarschrift indienen en daarin zeggen dat de redelijke beslistermijn ruimschoots is overschreden misschien schelden ze de boete dan wel kwijt
Is het voor de rekentoets? Zou je het niet gewoon gaan leren dan, het lijkt me toch wel belangrijk als je graag leraar wilt worden dat je dan de basis van rekenen goed onder de knie hebt, zodat je dat goed kunt overbrengen?
Als het voor een random vak wat niets met lesgeven te maken heeft is, dan heb ik niets gezegd.
Ingebrekestelling en wet dwangsom erachteraan knallen! Dan hebben ze nog twee weken om een besluit te nemen en daarna moeten ze jou een bedrag per dag betalen dat ze te laat zijn .
(Ik weet nu niet wat voor boete etc, kan zijn dan daardoor een andere beslistermijn geldt voor de beslissing op bezwaar en deze vlieger niet opgaat)
Rekentoets heeft wel een max aantal kans, er moest iemand bij ons heel laat in de opleiding stoppen daardoor… echt heel sneu, was verder echt een geweldige leraar en ja ook in rekenen tijdens andere toetsen heel goede punten maar de wiscat … ook met de beperkte tijd per vraag en hoofdrekenen, je zult maar net 1 sec te langzaam zijn. Ik heb de mijne met een 7 gehaald en sta voor alle andere toetsen van rekenen een 9 dus dat verschil zegt ook wel wat vind ik
Ken eigenlijk geen pabo toets die je zomaar meerdere keren mag maken nu ik erover denk.
Ik krijg vandaag een pakketje binnen, bezorgd door fietskoerierdienst Cycloon. Tijd: tussen 17u en 22u. Uit ervaring weet ik dat ze pas rond half 10/kwart voor tien bij mijn huis zijn. Ben ik nou zo’n bejaarde of vinden jullie dit ook te laat? Ik wil dan gewoon aftaaien met tandenpoetsen/pyjama aan/in bed boek lezen tot ik in slaap val.
Laten bezorgen op een ophaalpunt is niet nodig, want mijn man blijft gewoon wakker en beneden (heeft minder slaap nodig dan ik), maar ik vind het gewoon een principe dingetje ofzo. Tot 21u, daarna is het niet meer beleefd.
Vind ik net op het nippertje. Bij Albert Heijn is het bezorgvak tot 22u al zooo vaak uitgelopen tot middernacht. En je kan het dus niet meer weigeren.
Jaaa hier ben ik ook nooit zo blij mee, dan wil ik al in bed liggen. Ik denk dat het voor iedereen het best zou zijn als pakketjes gewoon tot een maximale tijd bezorgd worden, voor de bestellers en voor de bezorgers. En als het dan niet op tijd is wordt het een dag later.