Waar erger je je aan? #17

Sorry, wat? Dodenherdenking onder het genot van een hapje en een drankje?

12 likes

Nouja ook maar half, want we herdenken tegenwoordig niet alleen meer de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog.

9 likes

Ik vind het verven van mn wimpers en wenkbrauwen zon kutklus maar ik voel me wel altijd een babe als ik t gedaan heb.

6 likes

Je hebt tegenwoordig zelfs danger zone reizen voor de mensen die willen :star2:ervaren :star2: hoe oorlog en dreiging voelt

https://www.veronicasuperguide.nl/tv-tips/2doc-danger-zone

3 likes

Dit vind ik echt bizar. Eindeloos veel mensen lijden verschrikkelijk in deze omstandigheden, waar ze zelf geen invloed op hebben/nooit voor gekozen zouden hebben en dan zoeken buitenstaanders het gewoon op?? Pfoe geef dan het geld dat je uitgeeft aan je ramptoerisme trip aan het goede doel dat probeert de situatie te verbeteren. Wat een egoïsme.

3 likes

Echt fucking bizar ja. Wat zijn mensen toch ongelofelijk kut.

10 likes

Ik heb net een boete gekregen voor parkeren, in mijn ogen onterecht. Ik was bij een sportclub en daar heb ik me gewoon aangemeld voor parkeren, dus zou het geregeld moeten zijn en nu moet ik er weer achteraan. Zo geen zin in.

En dan staat er ook nog eens in de brief dat je wel moet betalen als je bezwaar maakt, helemaal kut.

Oh nee niet de ondernemers :sob::sob::sob:
Fuckkeduck!

Haha ik ben zwitserland nog niet uit of mijn DB treintje is weer gecanceld. Mijn NS international app zegt dat hij gewoon gaat. Gaat weer lekkerrr

3 likes

Vliegen in huis. Leuk de deur de deur open :roll_eyes:

2 likes

Persoonlijke bonus box is ook om te janken

9 likes

Hier muggen. Ook zo fijn :angry:

1 like

Mensen die luidruchtig zijn in de trein, zo asociaal :triumph:

2 likes

Ze hebben zich toch maar bedacht na alle commentaar. Ongelooflijk dat ze zelf niet konden bedenken hoe smakeloos dit is.

4 likes

Ik heb eindelijk een gratis product!! En nog wel iets wat ik inderdaad gebruik

1 like

Hahaha ik vond dit dus echt een top aanbieding en heb er 3 gekocht :pray:t3:

6 likes

Nou ze doen nu alsof iedereen hen verkeerd begrepen heeft :joy: Ze wilden blijkbaar alleen aan hun gasten duidelijk maken dat ze op bepaalde tijden gesloten zijn hoor!!! Echt degene die daar de marketing doet is nog dommer dan ik dacht.

5 likes

Gelukkig is er de screenshot.

6 likes

1 like

Ik woon in een flat waarvan ik de eerste in de lijst ben als je aan wil bellen beneden bij de intercom omdat ik op nummer 1 woon. Het gemakzucht van mensen die te beroerd zijn om even te zoeken naar het juiste nummer/de juiste naam is echt te belachelijk voor woorden. Vandaag is er al drie keer aangebeld, waarvan twee keer door bezoek van anderen en een keer door DHL, zo fucking irritant. Heb de bel ook standaard uit staan, maar dan zie ik dus alsnog het schermpje van de intercom omdat de camera standaard aan gaat als iemand dus aanbelt :skull:

Edit: ik heb iedereen genegeerd

15 likes