Waar erger je je aan? #17

Ik bedoel eigenlijk wat Roscoe heel fijn heeft verwoord. Ik weet dat ik zelf bestel, maar ik ben van mening dat het voor iedereen fijner is als er een maximale tijd op staat. Ik kon in dit geval ook niet kiezen uit bezorgmomenten. Ook vind ik het niet erg om lang(er) te moeten wachten op pakketjes als de bezorgtijd omlaag gaat. Wat nu overigens ook niet opgaat, hier is een week overheen gegaan. Wat ik totaal geen probleem vind, maar wel dat ik niet kan kiezen. Maar het is ook een hypothetisch probleem, hoor, zoals ik al zei. Mijn man vindt het niet zo erg en blijft wakker.

En beleefd was denk ik niet de juiste woordkeuze. Meer dat het voor niemand prettig is dat bezorgingen nog zo laat zijn.

9 likes

:rage:

28 likes

Dat ik de voorste plukjes in mijn haar net te kort heb geknipt waardoor mijn hele haar er heel truttig uit ziet en mijn ovale hoofd drie keer zo lang is.

Het was sowieso allemaal schots en scheef, dat heb ik nog wel kunnen corrigeren, maar die voorste plukjes zijn echt lelijk geworden. Niet handig om even tussendoor je haar te knippen, moet daar echt de tijd voor nemen.

3 likes

Ik snap nooit waarom mensen dit plastic folie laten zitten, dat haal je er toch gelijk af?

7 likes

Haha ik haal dat er ook nooit af want ben gewoon lui. En dan doet m’n man het :stuck_out_tongue_winking_eye: dus perfect

2 likes

Dit is ook mijn tactiek in huis :joy:

1 like

Sorry, wat? Dodenherdenking onder het genot van een hapje en een drankje?

12 likes

Nouja ook maar half, want we herdenken tegenwoordig niet alleen meer de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog.

9 likes

Ik vind het verven van mn wimpers en wenkbrauwen zon kutklus maar ik voel me wel altijd een babe als ik t gedaan heb.

6 likes

Je hebt tegenwoordig zelfs danger zone reizen voor de mensen die willen :star2:ervaren :star2: hoe oorlog en dreiging voelt

https://www.veronicasuperguide.nl/tv-tips/2doc-danger-zone

3 likes

Dit vind ik echt bizar. Eindeloos veel mensen lijden verschrikkelijk in deze omstandigheden, waar ze zelf geen invloed op hebben/nooit voor gekozen zouden hebben en dan zoeken buitenstaanders het gewoon op?? Pfoe geef dan het geld dat je uitgeeft aan je ramptoerisme trip aan het goede doel dat probeert de situatie te verbeteren. Wat een egoïsme.

3 likes

Echt fucking bizar ja. Wat zijn mensen toch ongelofelijk kut.

10 likes

Ik heb net een boete gekregen voor parkeren, in mijn ogen onterecht. Ik was bij een sportclub en daar heb ik me gewoon aangemeld voor parkeren, dus zou het geregeld moeten zijn en nu moet ik er weer achteraan. Zo geen zin in.

En dan staat er ook nog eens in de brief dat je wel moet betalen als je bezwaar maakt, helemaal kut.

Oh nee niet de ondernemers :sob::sob::sob:
Fuckkeduck!

Haha ik ben zwitserland nog niet uit of mijn DB treintje is weer gecanceld. Mijn NS international app zegt dat hij gewoon gaat. Gaat weer lekkerrr

3 likes

Vliegen in huis. Leuk de deur de deur open :roll_eyes:

2 likes

Persoonlijke bonus box is ook om te janken

9 likes

Hier muggen. Ook zo fijn :angry:

1 like

Mensen die luidruchtig zijn in de trein, zo asociaal :triumph:

2 likes

Ze hebben zich toch maar bedacht na alle commentaar. Ongelooflijk dat ze zelf niet konden bedenken hoe smakeloos dit is.

4 likes