Waar erger je je aan? #17

Ik heb eindelijk een gratis product!! En nog wel iets wat ik inderdaad gebruik

1 like

Hahaha ik vond dit dus echt een top aanbieding en heb er 3 gekocht :pray:t3:

6 likes

Nou ze doen nu alsof iedereen hen verkeerd begrepen heeft :joy: Ze wilden blijkbaar alleen aan hun gasten duidelijk maken dat ze op bepaalde tijden gesloten zijn hoor!!! Echt degene die daar de marketing doet is nog dommer dan ik dacht.

5 likes

Gelukkig is er de screenshot.

6 likes

1 like

Ik woon in een flat waarvan ik de eerste in de lijst ben als je aan wil bellen beneden bij de intercom omdat ik op nummer 1 woon. Het gemakzucht van mensen die te beroerd zijn om even te zoeken naar het juiste nummer/de juiste naam is echt te belachelijk voor woorden. Vandaag is er al drie keer aangebeld, waarvan twee keer door bezoek van anderen en een keer door DHL, zo fucking irritant. Heb de bel ook standaard uit staan, maar dan zie ik dus alsnog het schermpje van de intercom omdat de camera standaard aan gaat als iemand dus aanbelt :skull:

Edit: ik heb iedereen genegeerd

15 likes

Ik woon op het hoogste nummer en bij mij doen mensen dit ook :smiling_face_with_tear: ik weiger ook echt om de deur dan open te doen, voor hetzelfde geld is het iemand die hier helemaal niets te zoeken heeft. Er zitten ook mensen tussen die gewoon meerdere keren aanbellen bij mij. Echt daaaag

2 likes

Dat gevoel als je teveel hebt gegeten.
Waarom doe ik dat ook. Dat wordt weer rot slapen.

7 likes

De Muji in mijn stad is plotseling gesloten??? Lijkt ook niet meer terug te komen. :woozy_face: Die winkel zat er al zeker 15 jaar, dus het is totaal niet in me opgekomen om te googlen of hij open was en ik stond ineens voor een gesloten deur, tragisch. :smiling_face_with_tear:

1 like

De pijpen van m’n nieuwe spijkerbroek uit de ‘petite’ lijn slepen nog steeds over de grond. Ik ben 1.67m, dat is de meest gemiddelde lengte voor vrouwen in Nederland. Hoezo zijn die pijpen dan nog steeds zo lang?!

6 likes

Huh nee kan toch niet? Dat is echt kort

6 likes

Ik heb ook altijd gelezen dat 1.68 ongeveer het gemiddelde is. Vind je dat echt zo kort? Meeste van mijn (Nederlandse, mijn vriendinnen met een andere afkomst zijn vaak nog korter) vriendinnen komen niet boven de 1.70 uit.

4 likes

Ome Google zegt 1,70

2 likes

Misschien is dit een hele stomme ergernis, zoals veel van mijn ergernissen maar
mensen die denken dat ze overal op moeten reageren.

Ik zit een appgroep met heel veel mensen over spelletjes en andere hobbies. Er is een spel wat ik graag wil spelen dus ik heb geappt “wie heeft er zin om op x of y dag dit spel te spelen” . En dan zijn er mensen die reageren met “ik kan dan niet”. Ok Gerda (m/v/x) , als je niet kan reageer gewoon niet?

6 likes

O ik dacht altijd 1.67!

Wikipedia zegt 1,67 (in 2019) en CBS zegt 1.69 (2020). Misschien worden we steeds langer?

3 likes

Dat ik het elke keer weer voor elkaar krijg om op het verste eind van de p1 van Schiphol te parkeren.

En elke keer weer vraagt m’n partner hoopvol of ik deze keer wat dichterbij heb geparkeerd. Nee. :triumph:

3 likes

Oh ik zou het net heel irritant vinden als er dan niemand reageert eigenlijk.

13 likes

Nee we worden juist kleiner. Vroeger was het zeker weten 1,72 ofzo, want ik was altijd precies gemiddeld.

3 likes

Ik bedacht me ineens terwijl ik bijna in slaap viel, dat ik een hele tijd terug een DM had gehad van een bedrijf waar ik echt even op moest reageren. Ik had toen alleen een vrij hectische dag/ week dus kon niet gelijk reageren en daarna ben ik het uiteraard vergeten tot nu. Nu kan ik dat bericht alleen echt nergens meer vinden en denk dan gelijk van O noo, straks vonden ze me heel aso dat ik niet heb gereageerd en hebben ze het verwijderd.

Dag slaap.

2 likes

Note to self: nooit om 5:30 plooien in je pantalon strijken. Ik ga een weekend weg en moet het hier nu mee doen. Waarom zag ik dit thuis niet? :clown_face:

Samenvatting

5 likes