Ik heb zelf een harde G, maar nu hebben ze bij de NOS de Rusland correspondente (Irene?) ingehuurd om het journaal te presenteren en haar G’s zijn zo agressief en hard en aanwezig.
Zo lelijk.
Ik heb zelf een harde G, maar nu hebben ze bij de NOS de Rusland correspondente (Irene?) ingehuurd om het journaal te presenteren en haar G’s zijn zo agressief en hard en aanwezig.
Zo lelijk.
Oooh, dat verklaard een hoop…
Oogdruppeltjes helpen mij goed tegen de oogproblemen!
De nieuw site van rtlnieuws het lijkt wel een grote advertentie site te zijn geworden. Af en toe heb je van die advertenties er tussen zitten met kleine tekst en dat doet de rtl site nu ook. Dacht eerst dat ik op de verkeerde site zat.
Nu.nl ![]()
Ja, die zit ook standaard in mijn nieuwsronde.
“Hee meiden! We gaan over twee maanden wat leuks doen! Kunnen jullie dan?”
JA WAT DAN?! ![]()
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee hihi
Heb je de was er nu wel uit gehaald? ![]()
Ik ben niet ziek, maar voel me ook niet lekker. Heb vanavond en morgenavond leuke dingen te doen. Erna heb ik ‘tijd’ om ziek te zijn.
Dat ‘online’ en ‘aan het typen’ op whatsapp ineens met een hoofdletter is? Het ziet er zo raar uit krijg er een error van ![]()
Ik vind dit ook echt zo lelijk. Ziet er ook nep uit
Zie je!!! Ik dacht dat ik gek werd
vooral in chats met namen met een A vind ik het uitzonderlijk lelijk.
Dus toch! Ik vond het er zo raar uit zien, maar het idee dat het daarvoor met een kleine letter was vond ik ook een gek idee.
Blij dat je deze ergenis gedeeld hebt, want begon echt aan mezelf te twijfelen dat me dit nu pas was opgevallen (dacht dat dit altijd al zo was
)
Ik ben zo dom, heb helemaal speciaal whatsapp geopend om dit te checken maar ik heb die hele onlinestatus niet aan staan
ik ook niet maar bij ‘aan het typen’ is het ook!
Ik heb gisteravond te lang het tosti apparaat in het stopcontact laten zitten. Zo dom!! De veel te veel brandalarmen die in huis zitten ( 3 op de benedenverdieping en 2 boven wtf) gingen niet eens af terwijl die kutdingen snel afgaan normaal gesproken. Nu is er zo’n aparte geur beneden. Maar niet per se een brandlucht.
michael rapaport
ik zie hem echt overal met dat ongehydrateerde schilferige spongebobhoofd en het enige wat hij doet is onzin schreeuwen met zo’n rare kutstem echt ga weg
Hoe haalt de gemeente het in z’n hoofd en krijgen ze nog een meerderheid ook. Ben woest.