Oh dit is echt precies mijn vader. Vroeger als ik ergens verdrietig over was of ergens mee zat (terecht of onterecht) was het altijd: ‘niet zo zitten mokken hè!!!’ 0,0 erkenning voor mijn gevoel of afvragen waar dat vandaan komt
Ik neem het hem niet kwalijk want zijn opvoeding was net zo (en harder), maar wees dan idd blij dat jij dat niet ook weer overdraagt