Waar erger je je aan? #17

Lekkere boodschap geven ze hier mee af :sob:

7 likes

Idd… hoe DOM. Echt ergerlijk.

2 likes

Ik vraag me altijd af hoe het kan dat men gewoon vergeet dat die mensen daar niet voor de lol zitten en gewoon MENS zijn. Echt vind het zo achterlijk joh.

11 likes

Ben in een hondenpark en er is een moeder met twee kinderen, baby en peuter, en die peuter laat ze los lopen en hij komt de hele tijd praten met iedereen die hem negeert en vragen stellen, naast je zitten.

Entertain je kind gewoon zelf joh

3 likes

lol wist niet dat peuters aangelijnd moeten worden

16 likes

Zou wel een goede wetswijziging zijn, peuters aanlijnen. En dan bepaalde losloopgebieden.

11 likes

Een concert waar we met een hele groep heen zouden gaan is verplaatst naar een nieuwe datum en ik ben de enige van de hele groep die op de nieuwe datum kan en baal daar echt van. Daar erger ik me dan nog niet zozeer aan, maar dat ik als ik dan tegen m’n man zeg dat ik dit jammer vind, is ie meteen geĆÆrriteerd alsof ik zeg dat ie z’n plannen maar moet cancelen.

4 likes

Dat Gijs Groenteman het altijd over Dylan [dillun] i.p.v. Dilan Yesilgƶz heeft.

4 likes

Van mij niet, maar lijkt me vrij onverstandig om je kind tussen de loslopende grote rennende honden te laten rennen.

3 likes

Haha ze klinkt jaloers

7 likes
3 likes

" Dan kan het spannend zijn wanneer er opeens zo veel bewoners bijkomen, die regelmatig langs je voortuin wandelen. Of het nu asielzoekers zijn, of 580 veertigplussers met blauwe ogen uit Noordoost-Friesland", benadrukte raadslid Robert de Heer. ā€œMisschien voelt dat touwtje uit de brievenbus dan niet meer zo vanzelfsprekend.ā€

Oh ja natuurlijk, als er nieuwe woningen zouden komen voor 580 witte 40+ Friezen werd er ook geĆÆnvesteerd in beveiliging voor de buurtbewoners.

8 likes

Ik liep net ergens en dat was een stille wijk en donker en dus amper mensen op straat. Zegt een vent die voorbij fietst en me zo helemaal nakijkt ā€œdag dame alleenā€ ??? Ik snap dat niet he, alsof je extra creepy wilt zijn. Het is al stil op straat en dan dat woordje met nadruk op alleen. Echt fiets ff gauw door. Sommige figuren he…

12 likes

dit zou ook nooooit iemand tegen een man zeggen he echt zo denigrerend

27 likes

Ja denk eigenlijk wel dat dit de intentie was van deze vent… bah. Geeft een naar gevoel. Hopelijk ben je ok!

7 likes

Oh ja ik zou zeggen dat mijn man huisman is. :call_me_hand:t6:

5 likes

@Nude correct, maar het is ook niet aan ons toch, iemand weg te sturen die bij haar langs loopt/komt, lijkt me dat de anderen er ook zo over dachten. Hij was de hond aan het uitlaten mede daardoor dacht ik, hij zal zo wel weer gaan.

@Eddie Beide eigenlijk, we waren in totaal met 5 en ging om een fles wijn + gerechtje, een memory van ons 5 gezamelijk van lang geleden. Normaal denk ik al snel stel je niet aan Cheesy, ik was nu juist wel blij dat ik luisterde naar mijn gevoel, dat het niet oke was wat hij uitkraamde en dat ik hem dus inderdaad een lul vond.

Hij pikte het ook niet op. Deed alsof ik raar was (ā€je praat niet graag over seks heā€) Nou nee ik hoef je praatjes over aftrekken en eenzaamheid niet te horen, en ik heb je uitnodiging om eens langs te komen ook al 2x afgeslagen) :face_vomiting:

3 likes

Dit is geen portie hagelslag

18 likes

Jeetje zelfs als je m dubbel vouwt is het zuinig

4 likes

Ik woon naast een school en ze hebben nu iets op het schoolplein, waardoor ze keihard muziek aanhebben. Het staat zo hard dat ik zonder problemen met de muziek kan meezingen door m’n noise cancellation koptelefoon heen. Het staat al bijna een uur zo hard. Wat is redelijk om te bellen om te vragen of het minder kan, ik zit ook gewoon thuis te werken. Ik had net een klant aan de telefoon die het zelfs hoorde

3 likes