Waar erger je je aan? #17

Ik was afgelopen weekend met andere vrienden bij een vriendin thuis, het was gezellig en we hadden het leuk.
Na een tijdje stapte er een vage kennis van haar naar binnen (de achterdeur was open, maar die persoon kwam er verder niet al vaker ofzo).
Hij zat naast mij en ik voelde me erg ongemakkelijk omdat hij steeds over seks sprak en dat ik zo’n mooi gezicht had en bla die bla.
Ik had specifiek iets meegenomen om met die vrienden te eten en drinken maar ik wachtte daar dus eerst maar mee (gierig ja wellicht maar ik kende hem niet en de anderen keken ook wat van uhh), omdat ik dacht dat hij wel weer zou weggaan.
Kan niet echt meer navertellen wat hij dan zei en hoe maar ben op een gegeven moment van plek gewisseld, hij bleef ook maar hangen en toen toch maar eten en drinken erbij wat ik meegenomen had, waar hij (naar mijn mening) echt net iets te vrij zonder vragen steeds van nam.
De druppel was toch wel dat hij vertelde dat hij zich toch wel zo ergerde aan reclames voor maandverband enzo, ja het is echt vreselijk voor jou dat anderen menstrueren :woman_facepalming: :rage:

4 likes

Dat het zo tering koud in huis is dat de verwarming aanslaat.

3 likes

Huh hij was niet uitgenodigd, maar liep gewoon binnen en niemand zei daar iets van? :joy:

7 likes

Note to self:
Geen kop koffie in de avond, heb alle uren van de klok gezien en net ging mijn wekker weer. :frowning:

2 likes

Hooikoorts. Het is niet alleen niezen maar krijg ook eczeem ogen en jeuk. En nog meer moe.
En pilletjes helpen niet volledig.

5 likes

hoezo hebben fietsen zo snel een zachte band jezus, ik heb het ook nooit door en dan denk ik: huh ik heb toch wel een oké conditie hoezo gaat het zo zwaar? en dan kom ik er eenmaal thuis achter dat ik bijna geen band meer over heb. en dat gebeurt echt elke maand terwijl ik misschien 2x per week fiets

8 likes

Ja ik vond dit eerst ook een beetje gek maar toen dacht ik misschien had ze bijv. vier gebakjes mee omdat ze met z’n vieren zouden zijn?

2 likes

Als je je fiets weinig gebruikt moet je vaker pompen is mijn ervaring helaas

Ik heb zelf een harde G, maar nu hebben ze bij de NOS de Rusland correspondente (Irene?) ingehuurd om het journaal te presenteren en haar G’s zijn zo agressief en hard en aanwezig.

Zo lelijk.

1 like

Oooh, dat verklaard een hoop…

1 like

Oogdruppeltjes helpen mij goed tegen de oogproblemen!

3 likes

De nieuw site van rtlnieuws het lijkt wel een grote advertentie site te zijn geworden. Af en toe heb je van die advertenties er tussen zitten met kleine tekst en dat doet de rtl site nu ook. Dacht eerst dat ik op de verkeerde site zat.

2 likes

Nu.nl :blush:

1 like

Ja, die zit ook standaard in mijn nieuwsronde.

“Hee meiden! We gaan over twee maanden wat leuks doen! Kunnen jullie dan?”
JA WAT DAN?! :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee hihi

5 likes

Heb je de was er nu wel uit gehaald? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben niet ziek, maar voel me ook niet lekker. Heb vanavond en morgenavond leuke dingen te doen. Erna heb ik ‘tijd’ om ziek te zijn.

2 likes

Dat ‘online’ en ‘aan het typen’ op whatsapp ineens met een hoofdletter is? Het ziet er zo raar uit krijg er een error van :sweat_smile:

45 likes

Ik vind dit ook echt zo lelijk. Ziet er ook nep uit

1 like