Waar erger je je aan? #17

Zie je!!! Ik dacht dat ik gek werd :joy: vooral in chats met namen met een A vind ik het uitzonderlijk lelijk.

1 like

Dus toch! Ik vond het er zo raar uit zien, maar het idee dat het daarvoor met een kleine letter was vond ik ook een gek idee.

2 likes

Blij dat je deze ergenis gedeeld hebt, want begon echt aan mezelf te twijfelen dat me dit nu pas was opgevallen (dacht dat dit altijd al zo was :sweat_smile:)

4 likes

Ik ben zo dom, heb helemaal speciaal whatsapp geopend om dit te checken maar ik heb die hele onlinestatus niet aan staan

3 likes

ik ook niet maar bij ‘aan het typen’ is het ook!

Ik heb gisteravond te lang het tosti apparaat in het stopcontact laten zitten. Zo dom!! De veel te veel brandalarmen die in huis zitten ( 3 op de benedenverdieping en 2 boven wtf) gingen niet eens af terwijl die kutdingen snel afgaan normaal gesproken. Nu is er zo’n aparte geur beneden. Maar niet per se een brandlucht.

michael rapaport

ik zie hem echt overal met dat ongehydrateerde schilferige spongebobhoofd en het enige wat hij doet is onzin schreeuwen met zo’n rare kutstem echt ga weg

3 likes

Hoe haalt de gemeente het in z’n hoofd en krijgen ze nog een meerderheid ook. Ben woest.

3 likes

Lekkere boodschap geven ze hier mee af :sob:

7 likes

Idd
 hoe DOM. Echt ergerlijk.

2 likes

Ik vraag me altijd af hoe het kan dat men gewoon vergeet dat die mensen daar niet voor de lol zitten en gewoon MENS zijn. Echt vind het zo achterlijk joh.

11 likes

Ben in een hondenpark en er is een moeder met twee kinderen, baby en peuter, en die peuter laat ze los lopen en hij komt de hele tijd praten met iedereen die hem negeert en vragen stellen, naast je zitten.

Entertain je kind gewoon zelf joh

3 likes

lol wist niet dat peuters aangelijnd moeten worden

16 likes

Zou wel een goede wetswijziging zijn, peuters aanlijnen. En dan bepaalde losloopgebieden.

11 likes

Een concert waar we met een hele groep heen zouden gaan is verplaatst naar een nieuwe datum en ik ben de enige van de hele groep die op de nieuwe datum kan en baal daar echt van. Daar erger ik me dan nog niet zozeer aan, maar dat ik als ik dan tegen m’n man zeg dat ik dit jammer vind, is ie meteen geïrriteerd alsof ik zeg dat ie z’n plannen maar moet cancelen.

4 likes

Dat Gijs Groenteman het altijd over Dylan [dillun] i.p.v. Dilan Yesilgöz heeft.

4 likes

Van mij niet, maar lijkt me vrij onverstandig om je kind tussen de loslopende grote rennende honden te laten rennen.

3 likes

Haha ze klinkt jaloers

7 likes
3 likes

" Dan kan het spannend zijn wanneer er opeens zo veel bewoners bijkomen, die regelmatig langs je voortuin wandelen. Of het nu asielzoekers zijn, of 580 veertigplussers met blauwe ogen uit Noordoost-Friesland", benadrukte raadslid Robert de Heer. “Misschien voelt dat touwtje uit de brievenbus dan niet meer zo vanzelfsprekend.”

Oh ja natuurlijk, als er nieuwe woningen zouden komen voor 580 witte 40+ Friezen werd er ook geĂŻnvesteerd in beveiliging voor de buurtbewoners.

8 likes