Waar erger je je aan? #17

Ik liep net ergens en dat was een stille wijk en donker en dus amper mensen op straat. Zegt een vent die voorbij fietst en me zo helemaal nakijkt “dag dame alleen” ??? Ik snap dat niet he, alsof je extra creepy wilt zijn. Het is al stil op straat en dan dat woordje met nadruk op alleen. Echt fiets ff gauw door. Sommige figuren he…

12 likes

dit zou ook nooooit iemand tegen een man zeggen he echt zo denigrerend

27 likes

Ja denk eigenlijk wel dat dit de intentie was van deze vent… bah. Geeft een naar gevoel. Hopelijk ben je ok!

7 likes

Oh ja ik zou zeggen dat mijn man huisman is. :call_me_hand:t6:

5 likes

@Nude correct, maar het is ook niet aan ons toch, iemand weg te sturen die bij haar langs loopt/komt, lijkt me dat de anderen er ook zo over dachten. Hij was de hond aan het uitlaten mede daardoor dacht ik, hij zal zo wel weer gaan.

@Eddie Beide eigenlijk, we waren in totaal met 5 en ging om een fles wijn + gerechtje, een memory van ons 5 gezamelijk van lang geleden. Normaal denk ik al snel stel je niet aan Cheesy, ik was nu juist wel blij dat ik luisterde naar mijn gevoel, dat het niet oke was wat hij uitkraamde en dat ik hem dus inderdaad een lul vond.

Hij pikte het ook niet op. Deed alsof ik raar was (”je praat niet graag over seks he”) Nou nee ik hoef je praatjes over aftrekken en eenzaamheid niet te horen, en ik heb je uitnodiging om eens langs te komen ook al 2x afgeslagen) :face_vomiting:

3 likes

Dit is geen portie hagelslag

18 likes

Jeetje zelfs als je m dubbel vouwt is het zuinig

4 likes

Ik woon naast een school en ze hebben nu iets op het schoolplein, waardoor ze keihard muziek aanhebben. Het staat zo hard dat ik zonder problemen met de muziek kan meezingen door m’n noise cancellation koptelefoon heen. Het staat al bijna een uur zo hard. Wat is redelijk om te bellen om te vragen of het minder kan, ik zit ook gewoon thuis te werken. Ik had net een klant aan de telefoon die het zelfs hoorde

3 likes

Ik denk dat ze Koningsspelen hebben en dat dus wel een hele ochtend/dag gaat duren… soort sportdag

5 likes

Gewoon niet

41 likes

Bij een school waar je normaal gesproken geen last hebt van keiharde muziek zou ik het gewoon even uitzitten. Vanmiddag zijn ze weer naar huis en is het weer een jaar lang normaal.

49 likes

10 uur vanavond

6 likes

Ik snap niet waarom er altijd zo onaardig gereageerd moet worden. Er zijn al meerdere reacties geweest, ik begrijp dat jullie het idioot van me vinden. Ik heb er oprecht last van, maar ok. Dit is overigens ook het ‘waar erger je je aan’ topic, dus ik mag me hier ergeren.

9 likes

Je mag eraan ergeren. Lijkt me idd ook kut als je klanten aan het bellen bent. Maar je stelt toch ook een vraag “ wanneer is het redelijk om te bellen “. Dan is het toch logisch dat daarop gereageerd wordt? Daar is toch niks onaardigs aan?

27 likes

Het is niet onaardig om te zeggen ‘laat het gewoon, probeer het te negeren’ of te zeggen dat het misschien Koningsspelen zijn, daar had ik ook helemaal niet aan gedacht. Dat soort dingen kunnen ruimte geven, maar sommige reacties vind ik idd onaardig en belachelijk maken. Er zitten echt verschillen tussen.
Daarnaast wil ik ook echt heel graag redelijk zijn, helaas komt geluid bij mij heel hard binnen (komt door een burn out in het verleden en autisme). Daarom heb ik er echt moeite mee. Ik wil ook dat ze hun pleziertjes hebben, maar ik wil ook graag kunnen werken zonder dat m’n hersenen me tegenwerken.

Edit
Ik heb gebeld, puur om te vragen hoe lang het nog zou kunnen duren. Het blijkt een examenstunt te zijn en is waarschijnlijk klein met een klein uurtje. Probleem opgelost.

9 likes

Ah daar is de disclaimer weer.
Ik lees echt 0 onaardige reacties hoor.

47 likes

Dan hebben jij en ik verschillende meningen.

3 likes

Kun je niet naar kantoor/de bibliotheek om daar rustig te werken? Winwin voor iedereen!

4 likes

Ik had idd naar kantoor moeten gaan, maar ik heb gebeld (niet om te vragen of het zachter mag). Het blijkt een examenstunt te zijn en met een klein uurtje is het waarschijnlijk afgelopen. Probleem klaar en opgelost :slight_smile:

3 likes

Dat iedereen en zijn moeder in het openbaar met de telefoon op speaker belt. Nog erger: mensen die facetimen in het openbaar op speaker!
Sodemieter op! :rage:

27 likes