Collega’s die mij op mijn privénummer bellen op mijn vaste vrije dag. Uiteraard neem ik niet op. Daarna zie ik mijn mail en blijkt het over iets totaal niet urgents te gaan. Dit gebeurt echt te vaak.
Hahaha ik vind dat altijd juist gezellig soms zitten er echt grappige mensen tussen die grapjes maken of een heel verhaal vertellen, I love it.
Grootschalige verbouwingen in het appartementencomplex dat gepaard gaat met veel geluid
Tussendoor een DHL-bezorger die vraagt of hij pakketjes bij mij van buren mag afleveren, is het iets extreem groots. Niet handig want bij mij gaan ze zeer binnenkort ook beginnen en ik moet nog opruimen.
Iemand die tegen mij aanbotst op straat omdat ze met anderen zaken bezig is
Twee straten voor mijn appartementencomplex begint die hagelbui
Een lift die niet werkt, waardoor ik zeiknat met een slechte conditie 6 verdiepingen omhoog moet
Ja stom toch! Of hij was oprecht verbaasd dat ik daar alleen, als vrouw, liep, kan ook nog
Ik was ok hoor! Ik was in een bozige bui en als zoiets gebeurt heb iets van wtf wil je??! Kom dan met je smoel
Ik kom irritante mannen liever in zo’n bui tegen dan wanneer ik me bijvoorbeeld heel vrolijk of kwetsbaar ofzo voel. En er waren wel een paar andere mensen op straat, dat scheelt. Al waren het alleen mannen? Denk dat ik op dat stuk 8 mannen tegenkwam, 0 vrouwen. Nu ik erover nadenk, best gek? Niet eens aan het hangen, maar gewoon onderweg ergens heen. Daarom was die man misschien ook verbaasd
Mooiste “wij rijden volledig volgens dienstverlening/schema” ok gefeliciteerd met jezelf. Of nog mooier, een shade naar de concurrent “wij zijn x minuten te laat vertrokken. Wij reden tot Station Y op tijd, echter door ProRail moesten wij wachten”.
Ik heb wel het idee dat ze meer dingen omroepen dan een paar jaar geleden? Als ik dan muziek op heb en het begin van het praatje mis denk ik altijd shit mis ik iets belangrijks? Zit ik in de verkeerde trein, rijdt ie niet verder?
Ik woon tegenover een school en dat is soms irritant maar goed, zelf voor gekozen dus is oke. Maar soms kom ik per ongeluk om half 3 thuis en dan staan er overal in het wilde weg auto’s geparkeerd en moet ik echt een kilometer verder parkeren terwijl er op normale tijden echt ruim plek is.
Ik vroeg in het ziekenhuis ook steeds om twee zakjes, dit is verkeerde zuinigheid
Wat valt er te boeken?
Het lijkt een poster voor een cliché horrorfilm waarin een vrolijk gezinnetje per ongeluk een griezelhuis heeft gekocht.
Is een theaterstuk.
Ik heb dit nog nooit gehad, maar ineens is een PayPal betaling ‘pending’. En heeeeeeel toevallig staat er Aleppo in de beschrijving, want ik betaalde iemand voor een etentje in een Syrisch restaurant met Aleppo in de naam en ik had die naam in de beschrijving gezet. Kan natuurlijk niet bewijzen dat het daaraan ligt, want ze zetten er uiteraard bij dat het random checks zijn die ze doen, maar ik geloof er geen fuck van.
Op het terrein van mijn werk gaan ze veel verbouwen. Nu heb ik afgelopen week al 3 keer 20 min in de file gestaan om het terrein op te komen voor werk. Beter dat ze gaan communiceren dat er geen bouwverkeer tussen 7 en 9 in de ochtend mag komen.
Ik kreeg dit ook afgewisseld met een nieuw te openen zwembad in Landsmeer?! Wat denken ze wel niet van me bij meta
Ja dit heb ik ook wel eens gehad. Was een betaalverzoekje met “Syrisch eten” in de omschrijving, en toen bleef dat heel lang tussen de rekeningen hangen (wel eraf niet erbij), en toen kwam later bij navraag een mailtje dat het was tegengehouden wegens controle op witwassen en financiering van terrorisme.
Oh dit was niet via Paypal trouwens gewoon overschrijving.
Mind is blown dat dit gewoon echt gebeurt.
Dit heeft te maken met geldende sanctie wet en regelgeving tegen Syrie. Een bank en Paypal moeten controleren dat de betaling niet in strijd is met de sancties.
Dat korte broeken voor kleine meisjes geen pijpen hebben. Jongensbroeken hebben dat wel, maar die zijn weer echt niet unisex.
Niet alleen met sancties, maar ook met de wet tegen witwassen en financieren van terrorisme.
Hoe bedoel je?