Waar erger je je aan? #17

Ja, ok, dan ‘hoort’ het er soms bij.
Maar ik wilde maar aantonen dat ook al is het een school en kies je ervoor om er naast te wonen, dat niet zomaar alles moet kunnen.
En ik was niet de enige in mijn straat die er toen zo over dacht.

Misschien kan je nog iets zeggen van “jullie tijd is geweest, het is nu mijn tijd en wij doen het zo.” Want anders word je toch gek

23 likes

Ik heb vanavond een feestje en ik wil graag drinken dus moet met iemand meerijden. Ik kon kiezen uit 2 vriendinnen. 1 wilde een uur eerder dan de begin tijd van het feest gaan of vriendin 2 en die zou me om half 9 ophalen.

Ik koos voor optie 2 en ze is nog niet vertrokken

3 likes

In de reacties is ook iemand die dit voor haar kind van 2 wil want die vindt het zo leuk om maskertjes te doen. Maskertjes. Op het gezicht van een kind van 2. Wat?

2 likes

Ik gentle parent ze de hele tijd door steeds ‘geduldig’ uit te leggen waarom we dingen doen zoals we doen. En dan krabbelt hij steeds terug, maar zodra er weer iets gebeurt zit ie weer vooraan om toch een opmerking te geven. Is gewoon zoals ie is.

5 likes

Ik zit in een trein nu, en die gaat zo 3 minuten stil staan. Wordt er een berichtje omgeroepen door de conducteur waarin dit wordt aangekondigd en nog een keer uitgelegd waarom. Hoor ik een reiziger achter me: pffff 3 minuten… :roll_eyes::roll_eyes:

De hele tijd moeten plassen als je bier drinkt :sob: laat mij drinken.

2 likes

Sommige mensen… Ik vond het wel heel goed dat ze het verhaal erbij vertelden trouwens! Kan me voorstellen dat dat bij veel mensen ook wel wat meer begrip voor de actie heeft opgeleverd.

5 likes

Dat het weer wat beter weer is en de beide buren al hun master grill bbq aanhebben en al sinds 11 uur vanochtend bezig zijn met bbq voorbereiden. Letterlijk alleen maar rookwalmen en in huis stinkt het nu zo. Weet niet wat ze aan het doen zijn maar het is hoofdpijverwekkend

1 like

Huh welk verhaal

Edit: nvm google werkte ook

1 like

Wow waar woon jij want hier is het 10 graden :skull:

8 likes

podcasters die het woord ‘bruggetje’ in de mond nemen. Of je jezelf nu een goed of slecht bruggetje hoort maken, HOUD JE MOND

5 likes

Dat ik na een inspannende activiteit waarbij ik gezweten heb, het daarna voor de rest van de dag super koud heb en niet meer warm wordt.

4 likes

Mensen vind het gek dat ik het altijd koud heb na het sporten. Thee drinken of voldoende eten werkt in ieder geval niet bij mij.

2 likes

Ik vind het nu koud maar vanochtend droog en warm in de tuin. Maar deze buren doen onderhand hele jaar door bbq

1 like

Ugh ja bij ons ook (vandaag niet want regen en 10 graden). Elke keer als de zon schijnt gaat die kut bbq weer aan op het balkon :skull:

@Kusjessoldaat dit is wat ik pas ook bedoelde met ‘welke korte broek doe je over een wasbare luier’ want ik vond alles zo kort lijken en dacht dat het door haar luier kwam. Maar is dus überhaupt kort. Stom! Net zoals crop tops in maat 18-24 maanden. Why?!

3 likes

Note to self: ga niet meer met m’n ouders op vakantie. Mn vader is nu overgestapt op mij vertellen dat ik alleen maar geluk heb gehad met m’n huidige baan, omdat ik die gewoon aangeboden heb gekregen. Ja, nadat ik er echt keihard voor gewerkt heb? Ik werkte 2 functies terug bij deze werkgever een jaar lang 60-80 uur per week en heb in de 7 jaar dat ik er werk nu 2 keer gewoon een goede promotie gemaakt. Daar heb ik gewoon voor gewerkt, dat heb ik niet ‘gekregen’.

26 likes

Douchen helpt mij dan het beste, ik heb dit ook

3 likes

Dat de strandfeestjes er weer zijn is superleuk, maar niet als ik ze in mijn bed kan horen als ik wil slapen. :weary:

1 like

Dit is zo herkenbaar, ik heb precies dezelfde frustratie. Ik word er ook altijd zo verdrietig en onzeker door. Ik snap ook niet dat die dingen als negatief worden gezien ipv een mooie en goede ontwikkeling. Ik hoop dat je het een beetje van je af kan laten glijden, want die opmerkingen zijn echt heel rot. Bij ons heeft het er wel voor gezorgd dat ik steeds minder graag (met kind) op visite ga bij mijn vader.

6 likes