Waar erger je je aan? #17

Kun je misschien een deelbakfiets lenen hiervoor?

4 likes

Ik was net in een speeltuintje in park grenzend aan een supermarkt met parkeerplaats, ik dacht handig. Maar dat lag op iedere vierkante meter vol met hondenkak. Echt zo goor. Overal waar je keek.

2 likes

Ik heb m’n duim verbrand aan m’n tijdelijke kleine kutoventje. En ik vrees dat de oven in m’n nieuwe keuken ook zo’n poppenformaat gaat hebben. Ben in staat nu al spijt te hebben, terwijl ik m’n nieuwe oven nog niet eens goed bestudeerd heb.

Ik heb echt drie keer dit woord gelezen en gedacht 'wat is nou weer een kuto-ventje" :face_holding_back_tears: (ik had dus beter gewoon meteen verder kunnen lezen)
Ik hoop dat je nieuwe oven beter is!

36 likes

ik snap dat echt niet he. Hier ook al 2 weken het halve park bestempeld, beplakt en gekrijt. Wat bezielt die mensen.

3 likes

Ik heb ineens een doof gevoel in mijn kleine teen. Dan ga ik natuurlijk meteen googlen en dan is het iets tussen een te krappe schoen tot diabetes. Waarom doe ik dat ook.

3 likes

Ohhhh de black devil buiten de gymzaal was mn eerste sigaret ooit

2 likes

Hahahaha same dit was mijn eerste introductie naar roken :smiling_face_with_tear:

4 likes

Pleur er zoiets in misschien werkt dat

Ze hebben gekke smaken. Watermeloen munt, cherry ice. Ik heb al 7 jaar geen sigaret aangeraakt maar krijg bijna zin in een peuk :rofl:

Groene Barclay en hoe heette dat later :sweat_smile:
Die van Marlboro ook nog een tijd gehad ik hield ervan. Volgens jaar 20 jaar gestopt en nog denk ik soms, zal ik? :thinking:

1 like

Hahahaha mijn eerste sigaret was een GOLDFIELD ROOD (neppe Marlboro van de Lidl???) in groep 8. Vriendinnetje was me 's middags komen ophalen nadat ze me een sms’je had gestuurd met: “Zullen we vanmiddag roken? HVJ”. Kon de hele nacht niet slapen bij het idee dat ik mijn longen voor altijd kapot had gemaakt. :pensive:

28 likes

Garmin heeft de interface van hun app aangepast naar iets totaal niet moois.
Ik had juist een Garmin omdat ik zo blij was met hun vrolijke /duidelijke interface :sleepy:
Nu is het zoveel mogelijk informatie gestopt in een klein scherm.
Ik wil geen veel informatie in het klein, ik wil gewoon lekker overzichtelijk langs m’n statistieken scrollen.

3 likes

Zo irritant. Ik heb hier niet om gevraagd en kan het ook niet aanpassen naar wat ik handig vind.

4 likes

Ja dit werkt iig heel goed met mentol mint bolletjes!

1 like

Nee, ik had al even snel gegoogled maar het is echt opzadelen met. Je kunt niet eens de optie kiezen om gewoon het ‘‘klassieke’’ design aan te houden.

1 like

Pfff helemaal motivatie gezocht om te lopen naar de supermarkt met een groot pakket: zijn ze geen pakketpunt meer?! Die tieners achter de kassa natuurlijk lachen en “ohhhh mevrouw we nemen geen pakketjes meer aan, u kunt wel nog naar (naam dorp verderop)”. Ja doei, als troost maar een biertje en nootjes gehaald.

4 likes

Dit kutweer. Zonneschijn, koud, regen/wind en toen fucking sneeuw!!! Alles binnen 1 dag. Hou gewoon op.

4 likes

Kent!
Was mijn fave

6 likes

Oooooh ja :star_struck:

5 likes