Waar erger je je aan? #17

Kun je niet lopend met de fiets en dan de doos achterop de bagagedrager zetten? Loopt al n stuk fijner dan zelf tillen

5 likes

Winkelwagentje lenen

12 likes

auto’s met zo’n ‘baby on board’ sticker. waarom??? ik ga echt niet voorzichtiger dan normaal rijden hoor je kijkt toch altijd uit

16 likes

Was een trend in de jaren 80, is daar wel voor bedoeld. En ook een beetje voor hulpdiensten.

ja maar het is toch normaal om altijd voorzichtig te doen, wel of geen baby boeit me dan echt niet. hulpdiensten had ik nog niet aan gedacht!

5 likes

Hulpdiensten is trouwens geeneens waar! Zo’n bord maakt echt geen verschil, zoveel mensen rijden met een bordje zonder dat ze op dat moment een baby er in hebben. Ik vind het vooral suf

9 likes

Ja maar toen in de jaren 80 was dat dus wel een van de redenen. Nu maakt het inderdaad allang niet meer uit.

3 likes

Ja en toen zaten de kinderen nog los op de achterbank haha gek idee. Of een kinderwagen bak los op de achterbank

5 likes

Vraag me echt af of mensen met zo’n bordje hem er daadwerkelijk af halen als ze de baby niet mee hebben.

Maar dit is ook voor hulpdiensten volstrekte zinloos hoor. Makkelijke van babys is dat ze in een kinderstoeltje vastgesnoerd zitten, die gaan nergens heen. En als je dat niet hebt ga je niet pronken met zo’n bordje denk ik :thinking:

Heb ook wel eens gelezen dat het heel onverstandig is om te doen, vanwege mensen met eventuele slechte bedoelingen. Net als namen op jassen, rugtassen etc.

3 likes

Wij wonen groen :rage:

En dat is allemaal prachtig maar ik wil ook wel eens snel mijn haar wassen met genoeg water onder normale druk. Als beneden een kraan aan gaat sta ik gewoon zonder

5 likes

Bizarre gedachtengang inderdaad. Zo onnodig en zuur, jammer dat ouders dan niet openstaan voor nieuwe pedagogische inzichten.

Samenvatting

En zo herkenbaar. Vorig jaar was ik met mijn 3 jarige zoon op vakantie en kwamen mijn ouders een weekend langs.
‘Laat hem maar huilen hoor. Waarom slaapt hij nog niet?’
Nou, omdat het een vreemd huis is en jullie harde stemmen hebben die hij hoort van boven, dus ik ga er nu heen en knuffel hem tot hij rustig is en slaapt.
‘Hij claimt jou’
Nee, hij kruipt even op schoot om te knuffelen, tijdens het spelen.
‘Waarom eet hij zijn bord niet helemaal leeg’
Omdat hij vol zit en goed heeft gegeten.

Etc. Echt alleen maar kritiek. Ik heb het maar laten gaan, maar merk ook aan mijn zoon zelf dat hij niet graag met mij naar opa en oma toe gaat, ‘opa doet altijd boos.’ En ik snap hem volkomen, dus we komen er niet vaak. Graag of niet hoor. Mijn moeder spreek ik vaak afzonderlijk, dan is het meestal wel gezellig.

26 likes

Kun je misschien een deelbakfiets lenen hiervoor?

4 likes

Ik was net in een speeltuintje in park grenzend aan een supermarkt met parkeerplaats, ik dacht handig. Maar dat lag op iedere vierkante meter vol met hondenkak. Echt zo goor. Overal waar je keek.

2 likes

Ik heb m’n duim verbrand aan m’n tijdelijke kleine kutoventje. En ik vrees dat de oven in m’n nieuwe keuken ook zo’n poppenformaat gaat hebben. Ben in staat nu al spijt te hebben, terwijl ik m’n nieuwe oven nog niet eens goed bestudeerd heb.

Ik heb echt drie keer dit woord gelezen en gedacht 'wat is nou weer een kuto-ventje" :face_holding_back_tears: (ik had dus beter gewoon meteen verder kunnen lezen)
Ik hoop dat je nieuwe oven beter is!

36 likes

ik snap dat echt niet he. Hier ook al 2 weken het halve park bestempeld, beplakt en gekrijt. Wat bezielt die mensen.

3 likes

Ik heb ineens een doof gevoel in mijn kleine teen. Dan ga ik natuurlijk meteen googlen en dan is het iets tussen een te krappe schoen tot diabetes. Waarom doe ik dat ook.

3 likes

Ohhhh de black devil buiten de gymzaal was mn eerste sigaret ooit

2 likes

Hahahaha same dit was mijn eerste introductie naar roken :smiling_face_with_tear:

4 likes