Waar erger je je aan? #17

Pleur er zoiets in misschien werkt dat

Ze hebben gekke smaken. Watermeloen munt, cherry ice. Ik heb al 7 jaar geen sigaret aangeraakt maar krijg bijna zin in een peuk :rofl:

Groene Barclay en hoe heette dat later :sweat_smile:
Die van Marlboro ook nog een tijd gehad ik hield ervan. Volgens jaar 20 jaar gestopt en nog denk ik soms, zal ik? :thinking:

1 like

Hahahaha mijn eerste sigaret was een GOLDFIELD ROOD (neppe Marlboro van de Lidl???) in groep 8. Vriendinnetje was me 's middags komen ophalen nadat ze me een sms’je had gestuurd met: “Zullen we vanmiddag roken? HVJ”. Kon de hele nacht niet slapen bij het idee dat ik mijn longen voor altijd kapot had gemaakt. :pensive:

28 likes

Garmin heeft de interface van hun app aangepast naar iets totaal niet moois.
Ik had juist een Garmin omdat ik zo blij was met hun vrolijke /duidelijke interface :sleepy:
Nu is het zoveel mogelijk informatie gestopt in een klein scherm.
Ik wil geen veel informatie in het klein, ik wil gewoon lekker overzichtelijk langs m’n statistieken scrollen.

3 likes

Zo irritant. Ik heb hier niet om gevraagd en kan het ook niet aanpassen naar wat ik handig vind.

4 likes

Ja dit werkt iig heel goed met mentol mint bolletjes!

1 like

Nee, ik had al even snel gegoogled maar het is echt opzadelen met. Je kunt niet eens de optie kiezen om gewoon het ‘‘klassieke’’ design aan te houden.

1 like

Pfff helemaal motivatie gezocht om te lopen naar de supermarkt met een groot pakket: zijn ze geen pakketpunt meer?! Die tieners achter de kassa natuurlijk lachen en “ohhhh mevrouw we nemen geen pakketjes meer aan, u kunt wel nog naar (naam dorp verderop)”. Ja doei, als troost maar een biertje en nootjes gehaald.

4 likes

Dit kutweer. Zonneschijn, koud, regen/wind en toen fucking sneeuw!!! Alles binnen 1 dag. Hou gewoon op.

4 likes

Kent!
Was mijn fave

6 likes

Oooooh ja :star_struck:

5 likes

Ik ben verhuisd en dacht even snel overal m’n nieuwe adres door te geven. Eerst bij de bank en zo gedaan, ging allemaal prima. Daarna verzekering. Daar per ongeluk 3x het verkeerde wachtwoord ingetypt, dus werd geblokkeerd. Uiteindelijk mocht ik er weer in, nieuw wachtwoord moeten aanmaken, allemaal gedoe. OK, nieuw adres doorgeven. Om een of andere reden moet je je dan identificeren met je bank-app. Dus ik dat doen. “Oh nee :frowning: In je bank-app heb je een ander adres dan bij ons :frowning: Nu mag je niet meer inloggen :frowning: .” Ik probeer juist in te loggen om dat adres aan te passen :sob: En hun klantenservice is alleen bereikbaar op tijden dat ik aan het werk ben. Echt zin om uit frustratie iets te slopen, maar laat ik dat maar niet doen, want mijn inboedelverzekering dekt dat vast niet zolang ze niet het juiste adres hebben :thumbsup:

In ieder geval een tip voor mensen die gaan verhuizen zodat je dit niet op de harde manier hoeft te leren: het adres in je bank-app pas als laatste aanpassen.

9 likes

Ik vond deze wel treffend.

31 likes

Ik las het begin van je bericht en ik dacht ‘ohja ik moet ook nog mijn adreswijziging doorgeven aan de bank :slightly_smiling_face:’ , dus dat heb ik direct gedaan. Lees nu pas het einde van je bericht… Maar volgens mij gaat het bij mij goed omdat ik m’n verzekering via m’n bank heb geregeld

3 likes

Mensen die in de buurt van de exit deur van een tram staan. En als de tram stopt en je eruit moet ze een beetje doorlopen maar niet zo snel en dat daarna blijkt dat ze er niet uit hoeven. Dan denk ik ga dan even aan de kant als je ziet dat mensen eruit moeten maar door jou bijna de stop missen.

Dat ik op Insta zie dat er allemaal mensen uit mijn oude woonplaats naar een show van Tisjeboyjay zijn geweest. :sob:

2 likes

Oh wat gek, mijn verzekering geeft aan dat de gemeente mijn adres aan hun doorgeeft. Wel een goeie reminder van de bank, want daarvan had ik mijn adresgegevens nog niet gewijzigd haha!

Bij mijn zorgverzekering was dit ook zo inderdaad, maar bij mijn schadeverzekeringen niet! En haha ja de lijst van instanties die je adres moeten hebben is echt eindeloos lijkt het wel he? Ik weet ook wel zeker dat ik er nog wat vergeten ben.

1 like

Ik blijf denk aan de forummer die dacht dat hij Tissue Boy Jay heette :heart:

42 likes