Jawelll als je iets schattigs ziet oid ![]()
![]()
![]()
dat chatgpt overal wordt bijgehaald. soms kan het wel handig zijn; ik gebruik het ook wel eens voor mijn werk maar als het als een soort ‘leuk’ ding gebruikt wordt vind ik het zo stom.
ik heb ook geen onderbouwing maar ik vind het gewoon irritant. ook telkens hier op het forum ‘oh ik heb het even in chatgpt getypt’ HOU OP
Eigenlijk vind ik het voor werk ook heel vervelend. Dat mensen dan een subsidieaanvraag door chatgpt laten schrijven. Maar ik denk dat het komt omdat ik die vaardigheid nog niet beheers en het dus niet gebruik.
Ja, die ja.
@Vuile_bitch Thanks voor de tip. Mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen met zijn grote klauwen, ik weet niet hoe. Hij riep na 1 minuut: NOOIT MEER, Troepje. Nooit meer😅
oh ja ik vind dat ook heel irritant hoor, ik gebruik het ook alleen voor hele specifieke dingen. ik moest bijv een keer iets vertalen uit een taal die ik niet spreek, en via google kreeg ik rare zinnen dus toen probeerde ik chatgpt en vanuit daar kon ik er wel iets van maken. ik zou het ook nooit gebruiken als ik zelf iets moet schrijven oid
Ik heb bloemen aangenomen voor hele rare buren. Echt irritant, geen zin in het sociale aspect dat er bij komt kijken ALS ze ze komen halen.
En het ergste is dat het ook nog eens tering lelijke bloemen zijn.
Ik was laatst ineens echt onredelijk boos omdat er heel veel mensen als machines worden gebruikt (bijvoorbeeld in de kleding industrie) en daar doen we niets aan, maar iets wat mensen blijdschap en een uitlaatklep brengt zoals schrijven en kunst maken …dat laten we door machines doen.
Ik werk op een kantoor met 7 mannen en maar 1 vrouw en bijna al die kerels bellen de hele tijd op de luidspreker dus als er 3 aan het bellen zijn is het zoooo’n chaos!
Andere vrouwelijke collega en ik hebben al tig keer gevraagd of ze gewoon de telefoon op kunnen pakken maar na een paar uur gaat ie weer gewoon op de luidspreker.
Zo fucking irritant.
Langslopen en de speaker knop uitdrukken?
Ik heb afgelopen week toevallig iemands chatgpt subsidieaanvraag moeten redigeren en vond het zo’n draak van een tekst. Echt niet te doen. Zinnen van 5 regels lang met allerlei bijvoeglijk naamwoorden die de tekst dan “sprekend” moeten maken terwijl er effectief 1 zin aan inhoud is. Man, man, man.
Ik moest van de kaakchirurg spoelen met waterstofperoxide en nu zit mn tong onder de blaren en kan ik niet pijnloos eten. En ik ga vanavond naar een goed Grieks restaurant. Buhhhh.
Ja zulke sollicitatiebrieven krijg ik soms ook binnen. Vroeger was het gewoon een mailtje met ik wil stage en nu zijn het echt onleesbare essays.
Deze subsidieaanvraag was trouwens uiteindelijk wel prima.
Nee want ik ben in de minderheid ![]()
Zet af en toe de radio extra hard en dan hebben ze het ook wel door
Maar dat is toch echt de schuld van de user en niet van de techniek haha
Mensen die bij een insta post ‘genieten met een hoofdletter G’ typen ![]()
Dit idd. En gewoon klakkeloos kopieren en plakken niet even nalezen.
Ik gebruik het ook veel voor werk, maar ik verstuur niks zonder eerst te lezen en pas teksten echt nog vaak aan, maar het is fijn om een start/leidraad te hebben
Mijn huisgenoot heeft allemaal mensen uitgenodigd voor een dinertje en dat is natuurlijk supergezellig maar ze heeft niet op mij gerekend. En ik heb een slaapkamer van 6 m2 waar ik nu dus heel de avond moet gaan vertoeven. Als ze dit nou eerder had gezegd had ik ff wat gepland
zo kut
deze meid…
Jonge het gaat in mijn leven gewoon NOOIt goed want dit is NIET diegene met een date van 3 dagen
Ja ik hou echt van chatgpt. Gebruik het overal voor. Maar inderdaad niet copy paste. Maar het is echt mijn vraagbaak voor vragen die eigenlijk te dom zijn om stellen.