Waar erger je je aan? #17

2 weken💀

6 likes

Waarom willen mensen die gaan trouwen altijd leuke ideeĂ«n voor afspraakjes? I don’t know! :smiling_face_with_tear:

1 like

Met elkaar of wat bedoel je?

1 like

Ja met elkaar. Leuke “date-avondjes”. Dat moet je dan opschrijven en in zo’n doos stoppen
Dat horen zij toch na al die jaren te weten ipv de altijd single ik :joy:

12 likes

Ik zou juist allerlei lullige ideeën opschrijven. Maar ik word van dit soort vragen heel recalcitrant.

Enkele ideeën:

• torture museum
  • samen boodschappen doen
  • samen de was opvouwen
  • naar de schoonouders gaan
  • een IKEA kast in elkaar zetten
  • badkamer tegels voegen
24 likes

Kleurenhagelslag sorteren
De vriezer ontdooien

11 likes

Oooh nooit gezien
Ja dat is zeker stom

1 like

@Huismus @Echo Nog bedankt voor de tip! Vandaag een mega drukke dag gehad en de mascara zit nog precies zoals vanmorgen!! Echt perfect dit.

5 likes

Welke heb je gehaald? Ik wil ook een tubing mascara proberen, maar kan geen keuze maken tussen het aanbod of het is vrij prijzig

4 likes

“Cursus fisting voor beginners”

11 likes

e31

22 likes

Fucking kaasroof

3 likes

Bij de etos had ik die van E.L.F gekocht (8,-) was echt enorm verbaasd over het resultaat. Vond de mascara ook echt heel mooi zitten, volume was ook goed. Normaal zie je echt alleen een beetje zwart op mijn dunne wimpers geplakt en nu waren ze echt mooi en lang! Ben echt verrast :joy:

https://www.etos.nl/producten/e.l.f.-lash-xtndr-mascara-pitch-black-120766617.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_qexBhCoARIsAFgBlevFx5OFhGuUkhNQhzaCAKhGuMZxerk4suF-dAxwBpr2Yt9o8hRq8c0aAtqGEALw_wcB

Edit : Met schoonmaken had ik eigenlijk ook al genoeg aan water, zonder panda ogen effect achteraf.

6 likes

Who moved your cheese?

2 likes

Een collega heeft mn ontbijt gejat :expressionless:

2 likes

Ik gebruik genoeg forum no go’s als ‘topping’ en ‘afgetopt’ en ik hou ook wel van ‘op een bedje van
’. Maar dat steeds meer mensen ‘toet’ zeggen ipv dessert of toetje geeft me echt een soort mentaal eczeem. Ik weet niet waarom.

34 likes

Omdat het gewoon niet klopt. Toetje is geen verkleinwoord van toet.

13 likes

Op het boodschappenbriefje stond laatst ‘toets’

:thinking:

2 likes

Jammer dat Karel niet een zestiger is die houdt van dauwtrappen en tuinieren. Toch meer gun factor.

Ik heb twee vrienden die ik echt door een andere bril bekijk sinds ze vertelden dat ze drie panden verhuren (voor wonen en vakanties).

Altijd in gesprekken had ik het idee dat ze veel meer standpunten in de linkse hoek hadden, ook over wonen en economie.

Maar nu zeuren ze over de nukken van hun Airbnb gasten en huurders terwijl ze vijf huizen op hun naam hebben staan :clown_face:

Dunno, it just feels different.

10 likes

hoe is dit gebeurd?

2 likes