2 wekenđ
Waarom willen mensen die gaan trouwen altijd leuke ideeĂ«n voor afspraakjes? I donât know!
Met elkaar of wat bedoel je?
Ja met elkaar. Leuke âdate-avondjesâ. Dat moet je dan opschrijven en in zoân doos stoppen
Dat horen zij toch na al die jaren te weten ipv de altijd single ik
Ik zou juist allerlei lullige ideeën opschrijven. Maar ik word van dit soort vragen heel recalcitrant.
Enkele ideeën:
- torture museum
- samen boodschappen doen
- samen de was opvouwen
- naar de schoonouders gaan
- een IKEA kast in elkaar zetten
- badkamer tegels voegen
Kleurenhagelslag sorteren
De vriezer ontdooien
Oooh nooit gezien
Ja dat is zeker stom
@Huismus @Echo Nog bedankt voor de tip! Vandaag een mega drukke dag gehad en de mascara zit nog precies zoals vanmorgen!! Echt perfect dit.
Welke heb je gehaald? Ik wil ook een tubing mascara proberen, maar kan geen keuze maken tussen het aanbod of het is vrij prijzig
âCursus fisting voor beginnersâ
Fucking kaasroof
Bij de etos had ik die van E.L.F gekocht (8,-) was echt enorm verbaasd over het resultaat. Vond de mascara ook echt heel mooi zitten, volume was ook goed. Normaal zie je echt alleen een beetje zwart op mijn dunne wimpers geplakt en nu waren ze echt mooi en lang! Ben echt verrast
Edit : Met schoonmaken had ik eigenlijk ook al genoeg aan water, zonder panda ogen effect achteraf.
Who moved your cheese?
Een collega heeft mn ontbijt gejat
Ik gebruik genoeg forum no goâs als âtoppingâ en âafgetoptâ en ik hou ook wel van âop een bedje vanâŠâ. Maar dat steeds meer mensen âtoetâ zeggen ipv dessert of toetje geeft me echt een soort mentaal eczeem. Ik weet niet waarom.
Omdat het gewoon niet klopt. Toetje is geen verkleinwoord van toet.
Op het boodschappenbriefje stond laatst âtoetsâ
Jammer dat Karel niet een zestiger is die houdt van dauwtrappen en tuinieren. Toch meer gun factor.
Ik heb twee vrienden die ik echt door een andere bril bekijk sinds ze vertelden dat ze drie panden verhuren (voor wonen en vakanties).
Altijd in gesprekken had ik het idee dat ze veel meer standpunten in de linkse hoek hadden, ook over wonen en economie.
Maar nu zeuren ze over de nukken van hun Airbnb gasten en huurders terwijl ze vijf huizen op hun naam hebben staan
Dunno, it just feels different.
hoe is dit gebeurd?