Waar erger je je aan? #17

Ik moest van de kaakchirurg spoelen met waterstofperoxide en nu zit mn tong onder de blaren en kan ik niet pijnloos eten. En ik ga vanavond naar een goed Grieks restaurant. Buhhhh.

1 like

Ja zulke sollicitatiebrieven krijg ik soms ook binnen. Vroeger was het gewoon een mailtje met ik wil stage en nu zijn het echt onleesbare essays.
Deze subsidieaanvraag was trouwens uiteindelijk wel prima.

4 likes

Nee want ik ben in de minderheid :rofl:

Zet af en toe de radio extra hard en dan hebben ze het ook wel door

3 likes

Maar dat is toch echt de schuld van de user en niet van de techniek haha

4 likes

Mensen die bij een insta post ā€˜genieten met een hoofdletter G’ typen :weary:

1 like

Dit idd. En gewoon klakkeloos kopieren en plakken niet even nalezen.

Ik gebruik het ook veel voor werk, maar ik verstuur niks zonder eerst te lezen en pas teksten echt nog vaak aan, maar het is fijn om een start/leidraad te hebben

5 likes

Mijn huisgenoot heeft allemaal mensen uitgenodigd voor een dinertje en dat is natuurlijk supergezellig maar ze heeft niet op mij gerekend. En ik heb een slaapkamer van 6 m2 waar ik nu dus heel de avond moet gaan vertoeven. Als ze dit nou eerder had gezegd had ik ff wat gepland :joy: zo kut

4 likes

deze meid…

6 likes

Jonge het gaat in mijn leven gewoon NOOIt goed want dit is NIET diegene met een date van 3 dagen

7 likes

Ja ik hou echt van chatgpt. Gebruik het overal voor. Maar inderdaad niet copy paste. Maar het is echt mijn vraagbaak voor vragen die eigenlijk te dom zijn om stellen.

7 likes

Hahaha ohja dat was ook zo’n bijzondere situ

1 like

Heb je t wel 1:1 verdund met water?

2 likes

Ja, maar ik vind het nog heftig en het prikt ook echt haha. Heb ook gewoon de 3%. Ik stop er nu maar mee.

2 likes

Maar dat klopt ook wel. De niet betaalde versie is geupdate/getraind tot 2022 meende ik!

2 likes

Ik wil mijn auto laden. Toen ik parkeerde waren er geen plekken. Dus ik ben net even teruggelopen… weer allemaal bezet :weary::weary:

Ook nog door twee brandstof auto’s. Hebben allebei een kassabon van me onder de ruitenwissers gekregen.

43 likes

Denk dat co pilot hier beter voor was geweest ipv chatgpt, omdat die echt op het internet zoekt. Dacht dat chatgpt ook maar toegang had tot een bepaald jaar. Kan zijn dat dit niet meer is.

Ik vraag heel vaak hoe ik tot een bepaald resultaat kan komen voor werk of mijn opleiding bij chatgpt. Vragen van hoe doe ik dit? En dan vertel meer over stap x. Waarom zou je niet y doen ipv x. Dan stel ik een tekst op en dan vraag ik of hij feedback wil geven, of om de tekst te herschrijven op een bepaalde manier, met een bepaalde toon, of emotie op juist voor een bepaalde doelgroep. Of ik heb x resultaat nodig, welke info heb je van me nodig en dan stel adhv de info resultaat x op.

Ben niet goed in het verkopen van mezelf dus heb chat gpt ook zo een pakkende zin laten maken voor op mijn cv aan de hand van mijn werkervaring. Was ook top.

Sorry groot fan hier xx

15 likes

Mensen die dingen vragen die ze ook gewoon even kunnen googlen (op een forum bijvoorbeeld)

ā€œGisteren heb ik injera gegetenā€
ā€œWat is injera?ā€

3 likes

Maar als je in gesprek bent, is dit toch een normale respons? Lijkt mij beetje stom om midden in een gesprek te gaan googlen.
Of was dit een chatgesprek?

7 likes

Ja ik bedoel digitaal, op een forum ofzo. Ik heb mijn post aangepast!

3 likes

Ah ok.

1 like