Als hulpje om tekst te editen kan het ook prima bruikbaar zijn, maar kijk aub uit met chatgpt inzetten om inhoudelijk met informatie om te gaan… het verzint gewoon onzin als het er zin in heeft. Kan zomaar gebeuren dat je een Oscar hebt gewonnen als je het een bio over je laat schrijven.
Natuurlijk, maar dat is toch ook niet waar AI voor bedoeld is? Moeten zelf ook nog een beetje logisch blijven nadenken. Maar het maakt je leven zoveel makkelijker als je weet hoe je het op de juiste manier kan gebruiken.
Misschien weet je dit al maar je hebt ook apps waarmee je real time kunt zien of de laadpaal vrij is (al heb je daar niks aan als er een normale auto op die plek staat). Maar scheelt weer lopen
Dat het NS overlast nummer er kennelijk voor niets is?
Hoe bedoel je dat? Als in, je gebruikte het maar er werd geen actie ondernomen?
Ja weet ik, maar 9 van de 10 keer staat er dan een brandstof auto
Oeh da’s een hele interessante (maar lange) discussie!
Download de app BuitenBeter, dan kun je die auto’s gelijk melden bij de gemeente.
Stomme verschillen in de werking van de software tussen de webinterface en de mobiele versies van dingen. Wat is dit, ik zie dit zo vaak. Nu weer iets bij Vinted wat me tot wanhoop drijft.
Dat gezeik over het weer. Echt, blijf thuis en hou je mond als het je zo stoort. Vind het echt sneu als je een beetje regen je hele dag laat verpesten.
Klopt en ik moest ze zelf maar aanspreken terwijl het 4 dronken jongens waren zonder geldig eerste klas kaartje.
Dat ik net een koningsdaglot gekocht heb en er dan thuis achterkom dat het een lot voor de trekking van 10 mei is
Ik heb een collega en die kan het echt alleen maar over dit soort dingen hebben. Als iemand vakantie heeft gaat het bij haar ook iedere keer pver het weer wat diegene heeft. Kom ik terug van vakantie en heeft het veel geregend dan komt ze meteen met verhalen dat het zoooo zonde is van mijn vakantie, en oh oh oh wat erg allemaal.
En regen boeit mij echt geen ene reet. Maakt mij echt niet uit of het regent als ik vakantie heb, want ik doe gewoon van alles en neem geen vakantie om te zonnen ofzo. Maar nee mijn vakantie is verpest vanwege de regen volgens haar.
Ik vind dat nummer daar ook niet echt voor bedoeld.
Maar vielen ze je lastig? Of vond je hun aanwezigheid gewoon storend? In dat eerste geval: heel vervelend dat er geen hulp kwam. Maar voor dat laatste lijkt het nummer me niet echt bedoeld. Zeker op Koningsdag is het onbegonnen werk om iedereen die lallend in de trein zit aan te spreken.
Ik weet niet, maar ik erger me stiekem lichtelijk aan al het oranje overal vandaag. Ik schaam me eigenlijk best een beetje voor dit land/en dan vooral de westerse hypocrisie die alleen maar duidelijker wordt.
Ehhh hypocrisie? Hoe bedoelt u?
Zoveel eigenlijk. Maar de Nederlandse houding ten opzichte van Gaza voornamelijk.
Ik ga niet op iedereen reageren maar jullie hebben gelijk. Ondanks dat het vervelend was om 11 uur ‘s ochtends en er jonge kinderen in onze coupé zaten niet nodig om het overlast nummer the appen, ik zat gewoon hoog in mijn irritatie.
Nah no worries toch, snap dat het ook wel onveilig kan voelen, groepen dronken mensen kunnen soms best onvoorspelbaar zijn, zeker als vrouw alleen vind ik.
Vind het vooral fijn dat je aan het nummer hebt gedacht. Heb het hier al eens eerder genoemd maar ik ben echt heel fijn door hun geholpen in een hele nare situatie dus blijf iedereen aanraden het nummer in je telefoon te zetten: 06 13 18 13 18.