Waar erger je je aan? #17

Ja, uiteindelijk wel en gelukkig was het niet zoveel werk!

2 likes

Dankjewel. Dat is het ook, zat het uit te schreeuwen. Ik viel van boven naar beneden van een stijle trap, kon me met links nog vasthouden aan de leuning. Klein voordeel want ik ben links. Rechter schouderblad is gebroken. En het is ook een lastige breuk want je kan er geen gips omheen doen niks. Ze hebben me een soort slingermitella meegegeven want een gewone is veel te pijnlijk door de hoek. Verder morfine en 3 andere soorten medicatie meegekregen. Volgende week terug naar het ziekenhuis. En allemaal ribben gekneusd.

8 likes

Aiii, dat klinkt echt heel naar. Hopelijk helpt de morfine voldoende en is het een beetje uit te houden. Sterkte!

2 likes

Wat een klap heb je dan gemaakt zeg! Hopelijk helpt de morfine goed en hersteld de breuk mooi ondanks de complexiteit ervan!

1 like

Mensen die dat zeggen denken inderdaad dat het gratis is of leven 20 jaar terug in de tijd qua prijs en uurloon. Alles is ook hartstikke duur nu. Wij hebben 3 maanden geleden een grote verbouwing gedaan (hele beneden verdieping en badkamer). Mensen zeiden continu " ja ik was echt niet in jullie huis blijven wonen hoor ivm zooi en stof. Ik was tijdelijk ergens anders gaan wonen." En dan zei ik: betalen jullie dat dan? Zij hebben echt geen idee wat zo’n hele verbouwing kost en staan er niet bij stil dat je dat dan gewoon niet kan betalen.

@Kusjessoldaat ik hoop voor je dat je dat blije en verliefde gevoel lang vast kan houden. Gewoon doen wat jullie willen. Ik zou er gewoon niet meer tegenaan gaan als mensen wat zeggen. Of gewoon zeggen ja dat klopt :slightly_smiling_face:

Mensen die fysiek ongemak zo slecht dragen. Vandaag heb ik de hele dag moeten aanhoren dat iemand last had van zijn schouder. “Waarschijnlijk verrekt bij het douchen” “echt vervelend die schouder” “oei dat voelde ik in mijn schouder” “pffff mijn schouder” “misschien komt het door de temperatuurwisseling toen ik uit de douche stapte” (???) “bij deze beweging voel ik mijn schouder” “zou ik een paracetamol in moeten nemen voor mijn schouder?”

En toen hij naar huis ging nog even benoemen dat hij hoopt dat zijn schouder gauw weer oké is.

HOU OP

18 likes

Ik heb een nieuwe iphone en daar zit een nieuw laadkabeltje bij én die moet in een nieuw stekkerblokje die er natuurlijk niet bij wordt geleverd :face_with_symbols_over_mouth: In mijn powerbank kan die wel, maar die is bijna leeg :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Aan mezelf en het feit dat ik me vanochtend niet meteen ziek heb gemeld.

Voel me zo slecht en grieperig natuurlijk net nu ik straks moet gaan werken :sob:

1 like

Powerbank aan de lader en dan je iphone aan je powerbank?

2 likes

Dat probeerde ik net maar werkt helaas niet! Heb net tot 33% kunnen opladen en nu weer de powerbank aan het opladen zodat ik straks weer kan bijladen. En gelijk een stekkerblok besteld.

1 like

Haha omg dat zou ik in mijn geval nu extra slecht trekken. Dr was een meisje vandaag die had haar enkel verzwikt en de radioloog kwam vertellen dat er niks gebroken was. Vroeg ze of hij het zeker wist.

2 likes

Ik heb een snellader-blokje met usbc (dat is nu toch?) van action van 6 euro. Werkt als een tiet.

Ahhh fuck dat klinkt vreselijk, ik hoop dat je snel minder pijn hebt!!! Beterschap :hearts:

2 likes

Weet je hoe vaak ze breuken missen op foto’s :joy: ik heb het zelf gehad en meerdere mensen in mijn omgeving

Natuurlijk wel veel beterschap met je schouder want het klinkt fucking pijnlijk

1 like

Ik erger me weer enorm aan mezelf. Ik heb allemaal weer ideeĂ«n dat mijn vriend vreemd gaat etc etc. Er is serieus niets aan de hand? Gaat mijn hoofd en lichaam drama maken als het te goed gaat ofzo? Ik krijg het er ook sinds vanmiddag ook echt niet uit mijn hoofd en lig nu huilend in bedđŸ« 

Kun je contact met hem opnemen en dit met hem bespreken? Ik herken dit wel, wij noemen dit ‘kronkels’. Dus dan kan ik tegen hem zeggen “ik lig te kronkelen” en dan weet hij dat ik wakker lig van (irrationele) gedachten.

NB. Ik ga er even van uit dat je eigenlijk geen serieuze reden hebt om te denken dat hij je bedriegt maar dat dit je eigen onzekerheid is die een loopje met je neemt (dat is t bij mij namelijk wel altijd).

16 likes

Oh super dan loop ik morgen even langs de action! Ik heb er een op bol besteld maar die komt pas dinsdag ipv morgen. Dank je voor de tip :grin:

3 likes

Heb ze in zwart en wit met een zowel een usb als ubsc gaatje. Volgens mij standaard assortiment

3 likes

Klinkt sls Bram de Wijs :joy::joy::joy:

Geluid staat tegenwoordig echt overal zo luid. Was net in de bios waar het geluid rond de 90 decibel lag. Vind het zo bizar

21 likes