Waar erger je je aan? #17

Aargh ik ben ziek, mijn hele lichaam doet pijn.
Nu merk ik (weer,) hoe kut het is als je geen sociaal vangnet hebt. Mijn man blijft vandaag thuis want zo kan ik niet voor onze dochter zorgen :expressionless:

Ik snap dit ook niet. Heb een tijdje terug gewoon festival oortjes in gehad in de bios.

1 like

Heb hem gelukkig gebeld en heel fijn gepraat en beter kunnen slapen dan verwacht.

6 likes

NS: we maken een speciale winterdienstregeling voor als het koud is en zijn voornemens meer te blijven rijden
Ook NS: er is vannacht 1 sneeuwvlok gevallen dus cancellen al je treinen

25 likes

Mijn moeder wil niet meer oppassen omdat ze zich niet welkom voelt, ipv dat ze dit ook even aan mij laat weten krijg ik een appje van haar vriend. Sowieso stelt ze zich zo aan, ik had wat kritiek puntjes en nu trekt ze dit helemaal door tot niet meer willen oppassen. Ik heb het netjes verwoord en ik vind het sneu dat ik het via haar vriend moet horen. Ik ben mega dankbaar dat ze het heeft gedaan, mijn dochters genoten als mijn moeder er was en nu heeft ze abrupt het contact verbroken blijkbaar.

1 like

mensen in drukke treinen die dan aan de kant van het gangpad gaan zitten met een lege stoel naast ze, zodat er minder makkelijk iemand kan gaan zitten. donder op

15 likes

En als je dan vraagt of je daar mag zitten niet opstaan, maar heel lafjes de benen een beetje opzij schuiven :angry: en dan ogen rollend, zuchtend en steunend opstaan als je aangeeft dat je niet voorzichtig dat stoeltje in gaat klimmen.

11 likes

Ohja was altijd mijn hobby om die sociaal ongemakkelijke mensen uit te zoeken en daar dan dan naast te gaan zitten :heart:

38 likes

hahahah ja ik doe dat ook maar iemand pakte die plek nu voordat ik ervan kon genieten :frowning:

2 likes

Huh, waarom schuiven ze niet gewoon door??

1 like

Luiheid. Of het idee hebben dat ze er dan weer sneller uitkunnen.

2 likes

Als sinds donderdag pijn aan mijn bek. Door dit koude tyfus weer gaat mijn kaak constant op slot en mijn verstandskiezen vonden een goed idee om een groeispurt te hebben

3 likes

zodat niemand naast ze gaat zitten denk ik juist

1 like

En dan nog prominent hun tas neerzetten op die lege stoel :angry:

2 likes

Ik deed het omdat ik er niet van houd om ingesloten te zitten. Stond wel op uiteraard als iemand wou zitten.

Gelukkig hoeven jullie je niet echt aan mij te ergeren want ga ongeveer 3 x per jaar met het ov. Maar ga dan vooral naast me zitten. :rose:

5 likes

zal ik doen en dan heel opzichtig in dit topic typen over hoe kut het is <3

1 like

Ik ga dan wel een broodje salami naar binnen werken naast je :smiling_face_with_three_hearts:

Ga je gang, ik heb dan altijd iets onder m’n neus gesmeerd tegen de algemene ov stank. Salami is dan nog een genot.

6 likes

Ik doe dit ook maar dat is omdat ik ooit ben lastiggevallen in de trein door iemand die naast me kwam zitten in zo’n tweezits en waardoor ik dus heel moeilijk weg kon komen. Iets wat een vriendin van mij ook heeft meegemaakt en helaas dus niet per se heel zeldzaam lijkt te zijn.

Sindsdien mag iedereen naast me zitten, zeker als het druk is, maar ik zit aan het gangpad.

12 likes

Dat al het sinterklaas snoep en gedoe al uitverkocht is bij onze ah. En ik had het laatste pakje met chocolade paardjes en dat heeft mijn vriend opgegeten vannacht

4 likes