M’n overprikkeling. Kennelijk is die zelfs voor m’n dochter van 6 merkbaar. Toen ik zei dat m’n hoofd vol zat, zei ze terug dat ze dat merkte en wel gewend is van me.
Vaak het merk en marketing wat je dan betaald.
Factor 30 etc is altijd factor 30 dat ligt wettelijk gewoon vast. En dan is het alleen verder persoonlijke voorkeur wat je wel of niet fijn vind.
Deze is ook fijn. Ik haat zonnebrand en het gevoel wat achterblijft op m’n vingers. Dat heeft deze niet. Het hele gezin gebruikt deze bij ons. Alleen voor m’n gezicht gebruik ik een andere.
Ja mijn vader is gelukkig de sleutel komen brengen
Is deze op je lichaam ook niet plakkerig verder?
Nee vind ik niet. Heb hem op m’n armen en gezicht (over make-up heen) gebruikt. Man vond hem ook niet vettig.
Het kutgeluid van sloffende mensen op slippers.
Til je poten op gvd.
Deze is prima. Kruidvat (eigen merk) verkoopt ook een spray, die vinden we hier eigenlijk nog fijner (en gemakkelijker).
Aan de flos stokjes/borsteltjes van de AH, die super snel ombuigen. En aan mezelf dat ik € 2 wilde besparen en daarom niet gewoon de fijne soft picks van GUM kocht.
En dan zijn die mensen nog semi geïrriteerd omdat ze om de paar meter over hun eigen poten vallen
Bij mij buigen die ook Of gebruik jij een speciale variant?
Hmm nee volgens mij niet; moet bekennen dat die soms ook wel buigen maar meestak gaat het goed en heb ik er 1 nodig. Van AH standaard 2 of 3 per keer
Mijn vriend heeft gisteren al het ontbijt opgemaakt en het niet gezegd of bijgekocht.
Deze vroege ochtend icm mijn TMS is een heeeele slechte
Ik heb laatst die van Kruidvat huismerk gekocht en daar ben ik heel tevreden over! Iets dikker dan GUM, stevig en buigen ook bijna nooit om.
Aan de overkant wordt een pand gerenoveerd, allemaal prima, maar waarom moeten ze dan altijd van 8 tot half 9 de hele buurt wakker dreunen met een drilboor om vervolgens de rest van de dag stille activiteiten te doen?
Ik vind deze ook prima maar ik gebruik die van 30 of 50 spf in een spuitbus en ik zou wel echt 5x zo veel willen betalen voor een zonnebrand die niet zo plakt omg. Ik ben echt de hele dag het plakrandje van een envelop
Ik denk dat dit een algemeen iets is, want ik woon boven een winkelpand dat nu gerenoveerd wordt en hier gebeurt exact hetzelfde
Bedankt voor de tip!! Vanmiddag naar de etos. Ik manifesteer het zonnige weer maar weer terug door zonnebrand te kopen 🫠
Dit viel mij laatst ook op! Hier werd in de straat ook iets verbouwd en altijd startten ze met iets dat veel lawaai maakte. En dat inderdaad om 8 uur in de ochtend