Waar erger je je aan? #17

Ik bedoelde wel PMS haha. Werd TMS (tension myotisis syndrome) omdat ik daar veel onderzoek naar doe dus die ligt in het geheugen

5 likes

Dat de oplader van m’n elektrische fiets verdwenen is in de verhuizing. Net als m’n zonnebril. Waarschijnlijk gaat deze lijst nog veel langer worden. Waarom ben ik niet zuiniger op m’n spullen?

3 likes

Haha zulke dingen komen op de meest random momenten weer tevoorschijn

4 likes

mn gate op Schiphol is binnen een uur tijd 4x veranderd :japanese_ogre: en dan ook vol van ene naar andere kant vliegveld

4 likes

Ik zit in een huis in BelgiĂ« en de buren zijn nu nog (2u ‘s nachts) keihard vals aan het zingen met z’n allen. Ik heb moordneigingen.

1 like

Hoe is dit afgelopen

4 likes

Grrrr er gaat weer een lang persoon voor me zitten in de bios. Van alle plekken die die kon kiezen :rage:
Jaja, kan hij niks aan doen

7 likes

Haha van die mensen die een post van een bn’er of andere bekendheid gaan reposten in hun story op insta. Kan iemand me uitleggen wat daar het doel van is đŸ« 

4 likes

Interessantdoenerij Ă©n ze willen opvallen bij de BN’er, denk ik.

4 likes

Onze buren die overal wat achter zoeken en ons op de meest onnozele dingen aanspreken. We lopen al 9 jaar op eieren.

2 likes

16-05-23-mr-frank-visser-ambassadeur-buurtbemiddeling
Tijd voor Frankie om het op te lossen

18 likes

@Mrs wel even zeggen als je in de uitzending komt!

4 likes

Mijn telefoon is vol en nu kan ik de helft van m’n apps niet gebruiken.

Vreselijk, volle telefoons. Alleen omdat je er een paar miljoen foto’s op zet :roll_eyes:

2 likes

Wat voor post is het dan? Als iemand een goed punt maakt over een bepaald onderwerp dan snap ik de repost wel.

3 likes

Ik heb bij Uber Eats besteld en met Apple Pay betaald en nu hebben ze de reservering met 10 euro verhoogd :triumph: krijg het wel terug maar onnodig en irritant. Krijg ook een bullshit reactie dat dit is om te verifiëren of ik genoeg saldo heb terwijl je dan net als bij iDeal gewoon niet kan bestellen.

1 like

Geboorte van een kind

5 likes

Ik durf het normaal gesproken niet, maar ik was zo geirriteerd dat ik m’n bed ben uitgegaan en op het punt stond om er iets van te zeggen en toen ik op het balkon stond was er niemand te bekennen :stuck_out_tongue: daarna is het nog een minuut of 10 doorgegaan en toen was het stil.

3 likes

Nja niet persé erger. Maar vind het naar.
Ze hebben een padel tournooi met werk geregeld vandaag. (Ik ben maar even weggelopen) al die gasten doen dit ook in hun vrije tijd. Ik dacht: “oh gezellig” maar ik kom van een koude kermis thuis. Ben echt mn tranen aan het bedwingen. Ik vind het helemaal niet gezellig om afgeslacht en uitgelachen te worden.

4 likes

Let’s normalize context

15 likes