Waar erger je je aan? #17

Wat is TMS? Ik dacht eerst een typo, maar de P zit niet naast de T. En via google vind ik alleen Transcranial Magnetic Stimulation maar dat lijkt me niet heel passend gezien de context…

3 likes

Het is een complot. Gebeurt echt áltijd!

2 likes

Ik heb vanavond avond/nachtdienst en dan slaap ik graag een beetje uit, maar ik had mijn wekker gezet voor een belafspraak. Ze is al een uur te laat :cry:

3 likes

Haha of gewoon een logische werkvolgorde? Een arts gaat ook niet eerst hechten en dan pas snijden omdat dat qua geluidsoverlast net ff lekkerder is😅

9 likes

Ik heb een cadeau besteld bij een webshop waar bij stond: voor 23.59 besteld, morgen in huis. Dat was dinsdag en nu komt het morgen pas. Zonder mail dat er vertraging is of iets dergelijks. Daar kan ik nou echt buitenproportioneel geïrriteerd om raken. Zet het er dan niet bij?

13 likes

Dat snapt iedereen. Je kan het werk dat veel geluid geeft toch ook de dag ervoor doen indien mogelijk?

1 like

Bouwlui worden doorgaans bij verbouwingen voor een hele dag (of meerdere dagen) ingehuurd, dus die gaan niet zomaar even de dag ervoor 's middags langs. Dan zitten ze vaak nog bij een andere klus. Ik heb weleens gehoord dat je ze anders alsnog voor een hele dag moet betalen (al komen ze alleen de middag). Ik denk dat iedereen snapt dat de herrie irritant is, maar die mensen doen ook gewoon maar hun werk.

5 likes

Als dat mogelijk was zouden ze dat wel doen inderdaad

2 likes

Ik bedoelde wel PMS haha. Werd TMS (tension myotisis syndrome) omdat ik daar veel onderzoek naar doe dus die ligt in het geheugen

5 likes

Dat de oplader van m’n elektrische fiets verdwenen is in de verhuizing. Net als m’n zonnebril. Waarschijnlijk gaat deze lijst nog veel langer worden. Waarom ben ik niet zuiniger op m’n spullen?

3 likes

Haha zulke dingen komen op de meest random momenten weer tevoorschijn

4 likes

mn gate op Schiphol is binnen een uur tijd 4x veranderd :japanese_ogre: en dan ook vol van ene naar andere kant vliegveld

4 likes

Ik zit in een huis in België en de buren zijn nu nog (2u ‘s nachts) keihard vals aan het zingen met z’n allen. Ik heb moordneigingen.

1 like

Hoe is dit afgelopen

4 likes

Grrrr er gaat weer een lang persoon voor me zitten in de bios. Van alle plekken die die kon kiezen :rage:
Jaja, kan hij niks aan doen

7 likes

Haha van die mensen die een post van een bn’er of andere bekendheid gaan reposten in hun story op insta. Kan iemand me uitleggen wat daar het doel van is 🫠

4 likes

Interessantdoenerij én ze willen opvallen bij de BN’er, denk ik.

4 likes

Onze buren die overal wat achter zoeken en ons op de meest onnozele dingen aanspreken. We lopen al 9 jaar op eieren.

2 likes

16-05-23-mr-frank-visser-ambassadeur-buurtbemiddeling
Tijd voor Frankie om het op te lossen

18 likes

@Mrs wel even zeggen als je in de uitzending komt!

4 likes