Waar erger je je aan? #17

Wij hebben toen in de belgische ardennen een verrassend goedkoop én leuk huisje gehuurd, wel in een dorpje waar bijna niks was, maar was echt dikke prima voor ons. Was via etappes ardennes, ik kan het exacte huisje nog wel voor je opzoeken als je wilt. Je kon vanuit daar bijna direct het bos inlopen en er was een houtkachel

3 likes

Ik heb ook eens geweigerd omdat er maar een hotelkamer geboekt was voor mij en een mannelijke collega (1x tweepersoonsbed). Die collega zag het wel zitten hoor!! Die stad zat toen best volgeboekt en toen was er enkel een suite vrij in een duur hotelketen. Ik heb daarna heerlijk geslapen en die collega was jaloers :sweat_smile:

23 likes

Wij moesten ook een kamer delen. En een beetje dankbaar zijn hè, zo’n beurs in het buitenland is ook een leuk uitje!!

:upside_down_face:

4 likes

ja omg ik had een keer een summer school ergens en daar hadden we een glazen badkamerdeur??? wie verzint zoiets

1 like

hahaha stel je deze voor

19 likes

hahahahahhahah omg

ik was dus vorig jaar naar een congres waar last minute iemand waar ik mee samenwerk toch niet mee naartoe kon, dus hij zei, vraag maar of jij in mijn kamer kan bij de receptie want ik kan 'm toch niet meer annuleren en dan hebben jij en collega lekker een kamer voor jezelf allebei. Was mijn baas helemaal verbaasd dat ik daar op in gegaan was?!? ik dacht echt eh ja ik doe niet ál te moeilijk om met deze specifieke collega een kamer te delen (want we zijn buiten werk ook wel close), maar in je eentje is toch altijd 100 x chiller als dat je gewoon gratis aangeboden wordt

7 likes

Mijn vriend is de hoofdkussens vergeten in de auto te doen na een weekendje weg. Ze lagen op de grote tas die wel in de auto is gegaan. Echt zo irritant dit.

1 like

Wij mogen niet eens een hotelkamer delen vanuit het werk.

29 likes

slay

6 likes

Wij ook niet! Nooit bij stilgestaan dat sommige werkgevers het normaal vinden om kamers te delen met je collega ook, gaat ie lekker?!

6 likes

Vakantiepark de roek is nog best goedkoop. Wat ik nu zie 70 euro per nacht als je een midweek in juni gaat. Zijn ook nog gewoon leuke huisjes.

1 like

Ik ben nu vooral heel benieuwd bij welke banen je zoal naar het buitenland mag voor congressen enzo (behalve in de zorg) want dat lijkt me wel heel leuk :stuck_out_tongue: maar het kamerdelen met collega’s dan weer niet zo, mijn PDS could never

Als ik dit lees ben ik echt heel blij met mijn baas, wij hebben echt geen ruime budgetten voor dit soort dingen maar kamers delen met collega’s is echt niet aan de orde. Ik heb wel eens genoemd dat ik het prima zou vinden toen ik met een leuke collega ging en haar reactie was dat dat tegen haar principes inging :heart:

9 likes

Wetenschap.

Ik heb net afgelopen week zonder overleg gewoon m’n privé kamer gedeclareerd voor een congres in Italië volgende maand, doe er niet meer aan mee. Heb ook al een keer 3 weken(!) een kamer moeten delen met m’n collega voor een project bezoek.

7 likes

Wetenschap ja!

3 likes

Ik werk al 18 jaar in de zorg in verschillende functies en ik ben pas naar 1 congres geweest in het buitenland (dat was dan ook nog eens in België), dus de zorg is het ook niet helemaal.op dat gebied haha

4 likes

De collacino’s die me op insta om de oren vliegen.

9 likes

Ja idd DOE NORMAAL

2 likes

Ja dit telt dan ook gewoon mee als een serieuze relatie hoor. Wat een nachtmerrie.

2 likes

Maar @ alle wetenschap mensen heeft jullie universiteit niet een lijst met max vergoedingen ergens? Die van mij gebruikt de lijst van Cao rijk gewoon met Max eu per nacht en dergelijke. Vorig jaar was in naar Barcelona voor een congres, super chill hotel geboekt met zwembad en m’n vriend kon gratis mee lol

1 like