Waar erger je je aan? #17

Mijn telefoon is vol en nu kan ik de helft van m’n apps niet gebruiken.

Vreselijk, volle telefoons. Alleen omdat je er een paar miljoen foto’s op zet :roll_eyes:

2 likes

Wat voor post is het dan? Als iemand een goed punt maakt over een bepaald onderwerp dan snap ik de repost wel.

3 likes

Ik heb bij Uber Eats besteld en met Apple Pay betaald en nu hebben ze de reservering met 10 euro verhoogd :triumph: krijg het wel terug maar onnodig en irritant. Krijg ook een bullshit reactie dat dit is om te verifiëren of ik genoeg saldo heb terwijl je dan net als bij iDeal gewoon niet kan bestellen.

1 like

Geboorte van een kind

5 likes

Ik durf het normaal gesproken niet, maar ik was zo geirriteerd dat ik m’n bed ben uitgegaan en op het punt stond om er iets van te zeggen en toen ik op het balkon stond was er niemand te bekennen :stuck_out_tongue: daarna is het nog een minuut of 10 doorgegaan en toen was het stil.

3 likes

Nja niet persé erger. Maar vind het naar.
Ze hebben een padel tournooi met werk geregeld vandaag. (Ik ben maar even weggelopen) al die gasten doen dit ook in hun vrije tijd. Ik dacht: “oh gezellig” maar ik kom van een koude kermis thuis. Ben echt mn tranen aan het bedwingen. Ik vind het helemaal niet gezellig om afgeslacht en uitgelachen te worden.

4 likes

Let’s normalize context

15 likes

Ze heeft zich ingeschreven voor het padel toernooi terwijl ze niet kan padellen. De andere mensen kunnen het wel en zijn (heel) fanatiek. Dat vind ze niet leuk.

4 likes

Duidelijk, het stukje over weglopen leek een beetje random thoo

1 like

Sorry, misschien beetje verkeerde volgorde. Ik liep weg doordat ik m’n tranen moest bedwingen. En ik vond het voornamelijk niet leuk om belachelijk gemaakt te worden. Of dat een teamlid van mij die wél goed is belachelijk gemaakt werd doordat hij met mij in een team ingedeeld was.

8 likes

Wat kinderachtig van hen ook zeg jeetje. Het is gewoon een spelletje toch, geen Olympische Spelen. Goede teambuilding ook…🫠

28 likes

Ik heb morgen een fancy fotoshoot in een studio en nu komt er een hele dikke vulkaan van een puist op boven mijn bovenlip gdvrdmm waarom nu

2 likes

Niet teveel aanzitten hopelijk zakt het nog :crossed_fingers:

En anders: bij een fancy fotostudio doen ze vast aan fancy photoshop. Komt goed!

8 likes

Hahaha! Zo moeilijk om niet even te voelen “hoe erg het nu is”. Maar alles voor geen puist met schaduw inderdaad :smiling_face_with_tear:

2 likes

Misschien helpt een pimple patch of een blaren pleister, dat zuigt de zooi er dan een beetje uit en zorgt in ieder geval niet voor gekke ontstekingen en littekens.

3 likes

Dat vakantieverblijven zo duur geworden zijn. Ik wil heel graag met m’n vriend een paar dagen in de natuur met onze hond, in Nederland/België/Duitsland, maar het is gewoon niet te betalen. Ik heb helemaal geen hoge eisen maar ik vind het wel heftig om 90 euro per nacht te betalen om te slapen in een pipowagen zonder toilet.

8 likes

Hotels zijn ook al zo duur geworden, ik sliep laatst in een medium hotel, echt totaal niet fancy, zonder ontbijt, was gewoon 145 euro voor een nacht, en dan had ik een van de goedkoopste ook nog.

5 likes

Ja echt hoor, en ook overal? Ik moet voor m’n werk naar het buitenland binnenkort en er is allemaal gezeik met ~de bazen~ over hoe veel geld een overnachting nou mag kosten, maar ik denk echt volgens mij hebben jullie al jaren niet geprobeerd een hotel te boeken als jullie deknen dat dat voor 50 euro per nacht kan in een Europese hoofdstad

12 likes

Mijn manager overwoog ook een paar seconden of we een kamer zouden delen, toen heb ik toch maar gezegd dat als dat het idee was ik het werkbezoek zou overslaan.

5 likes