Waar erger je je aan? #17

@TantePollewop gaf me de tip om hem uit te drogen met salicylzuur, en dat heeft vet goed gewerkt! Voor als je geen vulkaan met schaduw wil…

3 likes

Teambuilding :sweat_smile:

4 likes

Draadje achter mijn boventanden dat echt om de zoveel maanden los gaat :money_mouth_face::money_mouth_face::euro::moneybag::moneybag::money_with_wings::dollar:

3 likes

Nachtbeugel nemen! Ik was er ook zo klaar mee elke keer…

2 likes

Same! Twee weken terug weer bij laten lijmen want hij zat aan de linkerkant een beetje los. At ik gisteren een hard broodje: linkerkant helemaal eruit :mad: Heb 'm er maar uitgepulkt en ga ook aan de nachtbeugel volgende keer. Over een half jaar dan. Bij m’n tweejaarlijkse controle. Vind 't wel goed zo :clown_face:

Ik snap dat je er even geen zin meer in hebt maar ik zou wel nu gelijk een nachtbeugel laten aanmeten. Je tanden kunnen best snel gaan schuiven, vooral als je bijvoorbeeld veel met je tong tegen je tanden aan drukt en het is zonde als je dan ‘te laat’ bent.

10 likes

Waar laat je het draadje weer plakken?
Ortho van mijn dochter zegt altijd naar hun terug te komen! Is goedkoper dan bij de tandarts en hun lijm is beter.

1 like

Spijkerbroeken die uitlopen. :rage: Denk je een mooi exemplaar in je eigen maat te hebben, zakt ie na een paar keer dragen constant af.

10 likes

Altijd een maat kleiner kopen

2 likes

Dit werkt voor mij niet, want bij “normale” spijkerbroeken zit dit niet lekker. En bij de broeken die wel uitlopen weet je dit niet van te voren

8 likes

Nee dit doet echt zeer aan mijn buik en vagina dan :cold_sweat:

8 likes

Ik erger me aan de (ook simpele informatieve) mails op kantoor die duidelijk door ChatGPT zijn geschreven. Lijkt of niks meer even zelf geschreven kan worden

12 likes

En op de fiets ook. Zo’n harde naad in je kruis van een te krappe jeans. :confounded:

8 likes

Bij de ortho laten doen. Ik had hetzelfde. Elke keer weer naar de tandarts, want ging steeds los. Toen naar de ortho gegaan en daarna niet meer losgegaan.

2 likes

Mijn arm doet zeer van mijn tetanus prik van gister. Is helemaal stijf geworden.

Ik draag eigenlijk altijd bhs zonder padding, omdat dat van mij niet hoeft. Gingen mn ouders me shamen en zeggen dat ik iets anders aan moest trekken, want je kon de vorm? van mn tepels vaag zien :roll_eyes: (Ik droeg een wijd lange mouwen tshirt notabene).

En, komt ie: dat ik dat wel zeg dat ik geen interesse heb in blikken van mannen maar dat ik duidelijk wel bekeken wil worden door mannen want anders droeg ik wel een bh met padding.

Ik droeg een wijd shirt, wijde broek. Echt, ik zie zo vaak ouwe sokken met mantits in loeistrakke shirts en daar kraait geen haan naar.
image

20 likes

Aan mijzelf vand. Ik zit zo erg te kutten op dit moment. Een taak van 10 minuten kan nu makkelijk 20 minuten duren :tired_face:

1 like

Ik haat het zo erg dat het voor mannen sociaal geaccepteerd is om hun (blote) tepels te laten zien, maar ohwee als je ook maar een hint van een tepel door het shirt van een vrouw kunt zien. Die vrouw wil natuurlijk alleen maar SEKS SEKS SEKS :sob:

26 likes

Oooh ik kan hier ook zo boos om worden!

Ik ben ook nog steeds pissig dat ik jaren geleden op werk eens aangesproken ben door een vrouwelijke leidinggevende. Zij vond dat ik voorgevormde BH’s moest gaan dragen, want met de BH’s die ik droeg zag je dus vaag mijn tepels en dat konden de vaders aanstootgevend vinden. Ik ben toen heel hard gaan lachen, vond mijn LG niet leuk, maar ze zei er daarna niks meer over.

Echt wanneer gaan we nou gewoon kappen met het seksualiseren van tepels, ze zitten er, deal with it.

17 likes

Dit soort “journalisten” de “analisten” op Twitter die klakkeloos misinformatie overnemen en dan heel verdrietig gaan doen als iemand ze daarop aanspreekt. En baby schelden vindt.

9 likes