Haha! Moest plassen op eigen kosten?
Haha ja maar het was ook meer een administratief ding. We kregen namelijk altijd cash mee en je had je eigen zakelijke creditcard. Maar als er elke keer ā¬5 mist van de cash vanwege plassen staat blijkbaar raar bij de boekhouding
Ze was ook de enige die zo absurd veel wc bezoekjes declareerde. Ik weet dat ik in ieder geval het altijd zelf betaalde of zorgde dat ik gewoon ging als we ergens zaten te lunchen of wat aan het drinken waren.
Mijn uni heeft dat wel geloof ik maar dat is niet mijn werkgever dus daar declareer ik niet en heb ik dus niks aan haha
Mijn eigen werkgever heeft niks
Oh zo! Wat extra kut weer dan haha š«
Nou ja dat is dan waarschijnlijk omdat die geld heeft als er altijd te weinig geld is, dan is het ook logisch dat je gaan kijken naar hoe je kunt besparen. En zoān congres is ook goed voor jezelf/je cv he, dus om dan tegen ƩƩn phd te zeggen: jij mag niet mee want anders kunnen de anderen niet een privekamer hebben, ja ik snap ook wel dat je dat als promotor/vakgroepvoorzitter moeilijk vindt, dus dat dit dan een gemakkelijke manier lijkt om een beetje geld te besparen. Het komt echt niet voort uit slechte bedoelingen, maar wel uit een chronisch geldtekort. (maar alsnog vind ik het niet okee hoor, om een kamer te moeten delen, begrijp me niet verkeerd)
Haha ja okƩ. Ik snap het wel beter nu hoor, en volgens mij hebben wij weer andere geld besparende regels nu ik erover nadenk. Ik mag maar naar 1 congres ong per jaar, en maar max 1 congres buiten Europa in mijn hele phd. Of ja, behalve als ik een beurs krijg om ergens heen te gaan, dan mag het altijd maar goed dat wordt dan ook niet gedeclareerd bij de universiteit.
Ja graag!! Ben benieuwd. Er hoeft helemaal niets te zijn als er maar natuur is
Mijn werkgever zegt dat elke hotelovernachtig maar max 115 euro mag kosten. Maakt niet uit waar ter wereld. Maar andere takken van het bedrijf zitten standaard een mega dure hotels, omdat dat aan bepaalde eisen moet voldoen. Nu klopt het wel daar voor hun afspraken gemaakt zijn.
Maar voor 115 euro in een hotel in Los Angeles zitten is gewoon bijna niet te doen.
@TantePollewop gaf me de tip om hem uit te drogen met salicylzuur, en dat heeft vet goed gewerkt! Voor als je geen vulkaan met schaduw wilā¦
Teambuilding
Draadje achter mijn boventanden dat echt om de zoveel maanden los gaat
Nachtbeugel nemen! Ik was er ook zo klaar mee elke keerā¦
Same! Twee weken terug weer bij laten lijmen want hij zat aan de linkerkant een beetje los. At ik gisteren een hard broodje: linkerkant helemaal eruit Heb 'm er maar uitgepulkt en ga ook aan de nachtbeugel volgende keer. Over een half jaar dan. Bij mān tweejaarlijkse controle. Vind 't wel goed zo
Ik snap dat je er even geen zin meer in hebt maar ik zou wel nu gelijk een nachtbeugel laten aanmeten. Je tanden kunnen best snel gaan schuiven, vooral als je bijvoorbeeld veel met je tong tegen je tanden aan drukt en het is zonde als je dan āte laatā bent.
Waar laat je het draadje weer plakken?
Ortho van mijn dochter zegt altijd naar hun terug te komen! Is goedkoper dan bij de tandarts en hun lijm is beter.
Spijkerbroeken die uitlopen. Denk je een mooi exemplaar in je eigen maat te hebben, zakt ie na een paar keer dragen constant af.
Altijd een maat kleiner kopen
Dit werkt voor mij niet, want bij ānormaleā spijkerbroeken zit dit niet lekker. En bij de broeken die wel uitlopen weet je dit niet van te voren
Nee dit doet echt zeer aan mijn buik en vagina dan
Ik erger me aan de (ook simpele informatieve) mails op kantoor die duidelijk door ChatGPT zijn geschreven. Lijkt of niks meer even zelf geschreven kan worden