Waar erger je je aan? #17

‘‘ben even wat uurtjes offline’’ wow heftige maatregel, dat zal ze leren!

24 likes

Ja echt who cares

7 likes

Ja z’n bio op z’n website is pure “ze zeiden me op de basisschool dat ik vmbo’er was maar kijk nu naar me!!! Ik heb een masterdiploma.”

10 likes

Heeft een collega van mij ook. Zegt hij ja je vestje, doe die maar iets dicht.
En die vent heeft zelf mega zichtbare tepels. Ja gast?!

4 likes

En jij? ‘Ja je bek, hou die maar helemaal dicht.’

39 likes

Waarom is altijd maar een kant van mijn saucijzenbroodje gevuld. Eigenlijk moeten er twee worstjes in.

8 likes

Is een goede.

Ik zeg vaak dat jk het bij hem ook zie en wat zn punt is.

1 like

Ze kunnen het je niet verplichten. Als je per aangetekende brief opzegt en die komt aan is het verder aan hun om dat te verwerken. Ik kan alleen wel uit ervaring vertellen dat het heel veel gedoe oplevert want het systeem heeft die opzegging natuurlijk niet geregistreerd dus dat gaat vervolgens met een enorme omweg.

1 like

Mijn baas. Alsof ze elke dag opstaat en denkt, “hoe kan ik iedereen z’n dag verpesten?” echt bizar. Ik heb een hele fijne nieuwe collega sinds januari. Ze heeft net dr ontslag ingediend omdat de baas zo’n verschrikkelijk mens is. Echt bizarrrrr dat iemand zo naar kan zijn, denk er echt teveel overna ook :joy: :sob:

14 likes

Ik kook net een verfbakje met inleggers
En natuurlijk pleur ik net die verf direct in het bakje :skull:

3 likes

Gister dacht ik nog dat ik me eindelijk weer goed voel na mn verkoudheid from hell, maar vandaag word ik weer beroerd wakker en ben ik wéér niet fit

Die tweet van Rutte over de UvA protesten maakt me zo vreselijk woest. “Steeds vaker en met steeds hardere woorden wordt het geweld in Gaza in de schoenen geschoven van Joodse Nederlanders.” Hoe kun je zo het punt van die studenten missen holy crap?!?

32 likes

maar ook echt NIEMAND heeft het over joden??? echt gewoon 0 mee te maken?? het feit dat antisemitisme zo wordt gebruikt als een soort zionistisch wapen haalt ook echt de kracht van het woord weg. alsof antisemitisme niet een serieus iets is

34 likes

Zelfs i leggers zijn niet echt nodig. Gewoon een zak is voldoende.

1 like

Schoonfamilie die elke keer een weekendje weg wil. Lieve mensen hoor maar ik heb al maar 2 dagen weekend

8 likes

Ik heb nooit een beugel gehad, en vooral bij de onderkant staat er een tand scheef en is stukje hoger dan die ernaast. Die voel ik altijd (beetje scherp tegen mijn tong), maar meestal let ik er niet zo op. Nu heeft mijn vriend een foto gemaakt toen ik een hangmat in de Bijenkorf aan uitproberen was net toen ik moest lachen.

Ik sta er echt zo op maar dan met mond open:

IMG_8330

En nu weet ik dat ik me hier echt op ga hyperfocussen dit weekend als ik met mensen ga praten.

8 likes

Dat er op zo’n dag als vandaag 100 trage bejaarden ook naar de plantenkwekerij gaan.
WAAROM?!

Voor hun is het toch elke dag Hemelvaart bij wijze van…? Ga gewoon lekker op dinsdagochtend.

10 likes

Bejaarden moeten opgesloten zitten op dagen dat andere mensen vrij zijn. Ik wil niet met ze geconfronteerd worden in het openbaar!! Idem dito voor kinderen, die moeten tot hun achttiende worden opgesloten.

10 likes

Wel een truth bomb though

3 likes

Ik liep net op het station en een hele familie bleef stilstaan midden op een brede trap om daar op de app te checken welke bus ze moesten hebben. :sob:

2 likes