Waar erger je je aan? #17

Ik slaap al weken amper door de onrust en stress en niks helpt. Zelfs een dutje overdag lukt niet omdat mijn hoofd continu aan staat. Vannacht ben ik rond 1 uur in slaap gevallen en nu lig ik sinds half 6 al onrustig wakker. Ik ben zo moe en wil gewoon een nacht goed doorslapen pff.

2 likes

Ik voel me zo hondsberoerd en nu begint mijn man ook al van ā€˜ik merk dat ik ziek word’. Hij is echt Ć”ltijd ziek en ik ben altijd diegene die alles dan draaiende houdt en meestal is onze dochter dan ook nog ziek. Laat mij nou gewoon es een keer ziek zijn zonder dat ik me zorgen moet maken.
Einde rant (en jaaa ik weet dat hij er niks aan kan doen)

25 likes

Ga ik onthouden, want had ik ook moeten doen.

1 like

Er is bijna nooit korting voor 1 persoon toch, zie soms zelf wel eens dat hotels dan meer vragen.

1 like

Laatst iemand die dat deed en toen vroegen wat mensen die net waren ingestapt of ze op die lege stoel mochten zitten. ā€˜Nee mijn vriendin komt zo’. Echt zo aso. Toen de trein vertrok was er geen vriendin te bekennen en ging ze heel theatraal achterom kijken steeds waar haar denkbeeldige vriendin bleef. Nou spoiler alert: die hele vriendin is nooit op komen dagen

11 likes

Heb extra boodschappen besteld zodat ik vandaag niet meer de deur uit hoef. Is iets niet leverbaar en dat heb ik wel echt nodig :face_with_symbols_over_mouth: echt steek die hele bestelling maar in je hol want nu moet ik Ʃn wachten tot ze komen en dan daarna nog eens naar de supermarkt

6 likes

M’n vriend zou koken maar gaat last minute met z’n zus uit eten. En toen besloot ik dat ik als uitzondering wel eens eten mocht bestellen maar ik kon alleen kiezen tussen zsm bezorgen of pas vanaf 20 uur. Ik heb zsm gekozen met het idee dat het vast alsnog wel even zou duren maar het is er al terwijl ik kort geleden nog gesnackt had en nu heb ik helemaal niet zo veel honger maar ik wil het ook eten nu het warm is dus nu eet ik met semi tegenzin!!! Terwijl het juist een treat moet zijn

3 likes

Wat had je besteld? Warm is toch vaak het lekkerst

1 like

The Lebanese Sajeria! Zo’n libanese wrap en linzensoep

7 likes

Ooh klinkt goed. Was het lekker?

3 likes

Ja! Heel lekker :slight_smile:

3 likes

Mensen die praten over dingen alsof iedereen het zelfde leven heeft.
" Jaa in random dorp in die en die straat… als je linksaf gaat bij de jumbo daarzo daar heb je ook zon ding"
Sorry maar ik kom nooit in die omgeving waarom zeg je niet gewoon " oh dat heb je bij mij in de buurt ook" nee hele route beschrijving.
Of verhalen vertellen over mensen die ik niet ken en ipv dan gewoon mijn man ofzo nee ā€œKeesā€ alsof we allemaal precies weten wie Kees is.

23 likes

Dat laatste idd :roll_eyes:

1 like

Kinderen doen dit ook, zomaar onbekende namen noemen en vooral in verhalen dat er iets ergs gebeurd is en dan moet ik raden ā€œgaat dit over je zusjeā€ en blijkt het de hond ofzo te zijn of nog erger, een knuffel :sweat_smile:

7 likes

Haha wtf. Heb dit ook weleens gehad, dat mensen wachten op een vriend/collega/partner. Maar als de trein vol is en het is spits dan zeg ik ook gewoon: ā€˜tja het is een hele volle trein en dit is de laatste stoel, dus ik wil er toch graag zitten’. Opbokken hoor, je moet er gewoon zijn of je stoel wordt ingepikt

25 likes

Zo zit ik ook bij mijn schoonfamilie aan tafel :joy:

3 likes

Mijn rij-instructeur doet dit en ik ben iedere les bezig met ontcijferen welk karakter ik in haar leven nu weer unlocked heb. In 2 lessen tijd ken ik er al minstens 10. En dan ook op zo’n manier van ā€œja dat deed Pieter toen, want zo is hij, typisch Pieter!ā€ Wie is Pieter?!

12 likes

Amsterdammers (vast veelal import) hebben hier ook een handje van. Een willekeurige straatnaam noemen alsof iedereen dan weet dat het over Amsterdam gaat. Want daarbuiten bestaat natuurlijk niks.

17 likes

Ik heb gister 2 vaccinaties gehad, in allebei m’n armen 1. Vannacht kon ik dus niet echt lekker op m’n zij liggen en nu heb ik 2 slappe zware armen.

2 likes

Dat mijn televisie de npo app niet meer ondersteunt. Die tv is 8 jaar oud en bijna geen app werkt meer. Pff.

1 like