Waar erger je je aan? #17

Wat had je besteld? Warm is toch vaak het lekkerst

1 like

The Lebanese Sajeria! Zo’n libanese wrap en linzensoep

7 likes

Ooh klinkt goed. Was het lekker?

3 likes

Ja! Heel lekker :slight_smile:

3 likes

Mensen die praten over dingen alsof iedereen het zelfde leven heeft.
" Jaa in random dorp in die en die straat… als je linksaf gaat bij de jumbo daarzo daar heb je ook zon ding"
Sorry maar ik kom nooit in die omgeving waarom zeg je niet gewoon " oh dat heb je bij mij in de buurt ook" nee hele route beschrijving.
Of verhalen vertellen over mensen die ik niet ken en ipv dan gewoon mijn man ofzo nee ā€œKeesā€ alsof we allemaal precies weten wie Kees is.

23 likes

Dat laatste idd :roll_eyes:

1 like

Kinderen doen dit ook, zomaar onbekende namen noemen en vooral in verhalen dat er iets ergs gebeurd is en dan moet ik raden ā€œgaat dit over je zusjeā€ en blijkt het de hond ofzo te zijn of nog erger, een knuffel :sweat_smile:

7 likes

Haha wtf. Heb dit ook weleens gehad, dat mensen wachten op een vriend/collega/partner. Maar als de trein vol is en het is spits dan zeg ik ook gewoon: ā€˜tja het is een hele volle trein en dit is de laatste stoel, dus ik wil er toch graag zitten’. Opbokken hoor, je moet er gewoon zijn of je stoel wordt ingepikt

25 likes

Zo zit ik ook bij mijn schoonfamilie aan tafel :joy:

3 likes

Mijn rij-instructeur doet dit en ik ben iedere les bezig met ontcijferen welk karakter ik in haar leven nu weer unlocked heb. In 2 lessen tijd ken ik er al minstens 10. En dan ook op zo’n manier van ā€œja dat deed Pieter toen, want zo is hij, typisch Pieter!ā€ Wie is Pieter?!

12 likes

Amsterdammers (vast veelal import) hebben hier ook een handje van. Een willekeurige straatnaam noemen alsof iedereen dan weet dat het over Amsterdam gaat. Want daarbuiten bestaat natuurlijk niks.

17 likes

Ik heb gister 2 vaccinaties gehad, in allebei m’n armen 1. Vannacht kon ik dus niet echt lekker op m’n zij liggen en nu heb ik 2 slappe zware armen.

2 likes

Dat mijn televisie de npo app niet meer ondersteunt. Die tv is 8 jaar oud en bijna geen app werkt meer. Pff.

1 like

Ja ik ben ook echt pissig hierover. Maar volgens mij zijn ze wel bezig met een oplossing? Zoiets zag ik op twitter iig. Hoop het want heb bewust geen tv-abonnement genomen met de gedachte dat ik ook live kan kijken via NPO :clown_face: En casten werkt nu ook al niet

1 like

Dit dus, haha. En elke keer de laptop aan de tv koppelen is zo’n gedoe plus je moet dan steeds opstaan als je wil doorspoelen of op pauze wil zetten. Maar hopelijk zoeken ze idd naar een oplossing!

2 likes

Ik heb kort voor een walgelijke kwal gewerkt, die iedereen zieke wurgcontracten heeft laten tekenen en mij continu heeft gegaslight, en veel geld verdiende over de rug van mij en mijn collega’s. Ik ben er uiteindelijk redelijk goed weg gegaan, zonder dat ik er al te veel schade aan heb geleden. Veel oud collega’s zitten daar nog wel klem.

Ik kwam er per toeval (via dit forum) achter dat zijn vriendin een fluflu meid is. Nu kijk ik zo nu en dan op haar profiel om me helemaal groen en geel te ergeren aan hun luxe levensstijltje. Ik vreet mezelf helemaal op als ik zijn rotkop weer zie. Waarom doe ik mezelf dit aan. :mad: :japanese_ogre:

4 likes

Wat is een fluflu meid?

20 likes

Om deze reden ben ik dus gestopt met online boodschappen. In de winkel als je ziet dat iets op is kan je gewoon wat anders nemen of als het echt nodig is voor het recept een heel andere maaltijd kiezen. Bij de bezorgde boodschappen zit je bijv met alle ingrediĆ«nten voor belegde pizza’s behalve de bodems.
Daar kun je dan ook totaal niks anders mee.
En moest ik alsnog naar de winkel. En thuis wachten op de bezorgers. Nee ik vond het echt helemaal geen uitkomst

1 like

Een influencer?

2 likes

Ja

1 like