Kun je niet vast wat dozen uitkiezen die zij mogen openen/opruimen? Dan beginnen zij daarmee en kom jij hopelijk die doos zelf tegen tussen de dozen waar jij mee aan de slag gaat.
Ik heb al jaren een paar Toms die ik vooral binnenshuis droeg en die zijn helemaal uitgelubberd en kapot, dus ik heb vorig jaar een nieuw paar gekocht met het idee die ook weer binnenshuis te gaan dragen, maar ze willen maar niet soepeler worden. Heb ik nou per ongeluk een smaller exemplaar te pakken of zijn mijn voeten breder geworden? Nog even en ze gaan op Vinted
Ze zijn uiteindelijk rond 21.30 weggegaan. Ik was boven nog bezig dus had man geappt dat het al erg laat was en de andere kinderen naar bed moesten. Hij heeft ze toen weggestuurd. Hij was zelf vergeten dat ie vandaag weer moest werken. Als hij er niets van had gezegd waren ze doodleuk nog langer doorgegaan. Maar goed zondag met moederdag zien ze elkaar weer dus dan kunnen ze het weer voortzetten
Ik meen het ik kan niet met mannen.
Ik run een platform met zo’n 11.000 mensen, waarvan er misschien 200 man zijn, overige is vrouw. Is ook een doelgroep die ik heel bewust gekozen heb.
IEDERE keer als ik een reactie van een man heb weet ik dat het gezeik is. Ie-de-re keer.
Als ik ook maar één klein dingetje verkeerd zeg, benoem of zij menen dat het verkeerd is, stromen de DM’s binnen. Nooit hoor je ze over iets positiefs of laten ze een leuke comment achter - maar zodra ze menen dat iets niet volledig juist is zijn ze er als de KIPPEN bij om me te corrigeren. Zelfs als ik wel gewoon gelijk heb (ik ben namelijk gewoon een professional in mijn vak waar ik voor geleerd heb), heb ik toch weer verkeerde woorden gebruikt, leg ik het niet helder uit of klopt het detail over x of y niet en dat willen ze me dan toch even mee geven. Vaak lezen ze gewoon niet, want benoem ik wat zij zeggen later in een bericht/nieuwsbrief, maar ze gaan meteen aan op de eerste letter die ‘fout’ is en moeten me dat alvast melden.
Nóóit ontvang ik deze berichten van die 10.800 vrouwen. En na iedere uiting waar een ‘foutje’ in te bespeuren is komen de berichten van mannen weer binnen.
Echt waarom zijn mannen zo ga gewoon weg
Ja dat is een hele goeie! Ik was daar ook mee begonnen, maar nu heb ik bijna alle dozen gehad en ze nog steeds niet gevonden. Dus nu ga ik maar een extra ultraveilige selectie maken van dozen waarvan ik 100% zeker ben dat het daar niet in zit.
Ik heb dit ook wel gehad met Toms. Ik had m’n lievelingsschoenen die nogal wijd waren geworden, opnieuw besteld, maar die bleven maar strak en stijf zitten. Ik vrees dat het dus nogal verschilt per schoen en dat ze in de tussentijd misschien ook wel wat aanpassingen hebben doorgevoerd. Bij mij zijn de nieuwe schoenen in ieder geval nooit zo lekker gaan zitten als de oude.
Hoe irritant het ook voor jou is, ik vind het ergens toch wel fijn om te horen dat het niet aan mij ligt Heb jij de wide fit wel eens geprobeerd? Die zijn in mijn maat allemaal uitverkocht (dus kennelijk vervullen ze wel een behoefte haha)
Ik heb ook net nieuwe Toms besteld (de all black, die draag ik al jaren) maar het is nu echt wel een andere stof dan dat ik bij eerdere schoenen had.
Ik had er pas voor het eerst een paar besteld en kreeg mn voeten er met geen mogelijkheid in. Was wel de goede maat. Ik heb wel een beetje brede voeten, maar niet super erg, meeste schoenen pas ik gewoon. Dus ik vind ze echt heel smal vallen.
Dit is niet dezelfde kleur H&M. Volgens label dus wel.
En tuurlijk is de net de maat die mij past de verkeerde kleur.
OMG ja dit is echt ergenis ten top.
Heb ik precies zo gehad met een hele mooie jeans. En natuuuurlijk paste de niet- goede kleur.
Aan mezelf. Ik kan zo onredelijk boos zijn als mijn vriend iets verkeerds van de bakker of supermarkt meeneemt, omdat hij of niet goed geluisterd heeft of het product was er niet en zelf iets uitkiest. Dan ben ik echt bloedchagrijnig omdat ik niet kan eten waar ik trek in had. Heb vandaag een broodje kapot gescheurd omdat het niet het goede broodje was. Ben echt een kleuter pfff
Aan al die muggen in de slaapkamer. Was vergeten het raam dicht te doen en nu ben ik de sjaak. Iemand nog tips voor een goede hor/welk bedrijf om dit te laten installeren?
Ja dat ook hoor, maar het gebeurt gelukkig niet wekelijks. Dus daarom vind ik mijn reactie erop zo ergelijk.
Mocht je draai-/kiepramen hebben dan is horren.com echt aan aanrader. Zelf opmeten en het wordt thuisbezorgd. Je klikt ze er heel makkelijk in.
Dat je voor zo’n park als Drievliet zo onwijs veel moet betalen en dan ook nog 13 euro voor slechte kwaliteit eten. friet die droog, hard en vanbinnen hol is. Blegh.
Heel tevreden met Hubo, zit ook 15 jaar garantie op
Ik kreeg gister als tip wissel.nl waar je kadobonnen voor dagje uit kan kopen met 40% korting en dan daarmee weer kaartjes voor het park. Klinkt omslachtig maar scheelt wel 40%.
Wij waren gister naar avonturenpark Molenwaard en dat had ons ook gewoon 68€ gekost als we geen dordtpas hadden en ons kind 2 weken ouder was. Echt absurde bedragen.
Goed gegaan?
Ik heb het nog niet gevonden . Ze zijn er over een kwartier, maar ik heb een plan! De kans is het grootst dat het verstopt zit in een doos met kleding, dus die mogen ze niet aanraken.