Waar erger je je aan? #17

Ik heb het nog niet gevonden :smiling_face_with_tear:. Ze zijn er over een kwartier, maar ik heb een plan! De kans is het grootst dat het verstopt zit in een doos met kleding, dus die mogen ze niet aanraken.

5 likes

M’n vriend die echt nooit lijkt te begrijpen dat m’n blog en recensies maken óók soort van werk is, dus als ik bezig ben met een video opnemen dat het niet handig is om te gaan stofzuigen. Ik heb gewoon een afspraak gemaakt dat iets vandaag live gaat met een externe partij, dus ik moet daarvoor aan de slag. Maar als ik commentaar heb, dan is hij natuurlijk op z’n teentjes getrapt omdat ie zo goed bezig is.
Wacht gewoon even, ik kon gisteren de video’s niet opnemen omdat hij voetbal zat te kijken (en ik moest in dezelfde kamer zijn), dus geef me even een kwartier.

6 likes

Goodluck! :four_leaf_clover:

6 likes

Ik ben normaal helemaal niet zo moeilijk met mensen die geurende dingen eten in de trein, maar er zit hier iemand uitgebreid een baguette te besmeren met stinkkaas.

Troost je, ik stond om half 2 op balkon maar er was precies niets te zien :sob:

4 likes

Aan de medewerker van de MS mode die naar me toe kwam om te vragen of alles paste. Toen ik antwoordde dat ik een maat groter nodig had, zei ze ā€œhad je jezelf iets overschat?ā€

Serieus? Je werkt in een winkel met plussize kleding? Ik had dan wel iets meer begrip verwacht.

27 likes

Ik hoop da je weg gegaan bent en een klacht hebt ingediend.

4 likes

Wtf

3 likes

Nee joh dit kan echt niet :eek:

2 likes

Wel weggegaan maar niet aangesproken. Normaal gesproken ben ik echt van het aangespreken maar ik was nu te gekwetst en verdrietig.

Winkelen is iets wat ik echt echt echt ontzettend erg haat. Iets meer dan een jaar geleden ben ik hier nog zoooo in gesteund door het forum :heart::heart::heart::heart: Omdat alles al niet past en ik me niet prettig voel. En dan komt er ook nog zo’n opmerking.

15 likes

Er zijn al maanden grote bouwwerkzaamheden in het gebouw recht tegenover mijn huis, wat kut is maar a la, hoort een beetje bij de locatie waar ik woon. Maar ze gaan dus ook gewoon door op feestdagen en op zaterdag? :cry: Elke ochtend om 6.30 stipt boren, drillen, continu gepiep van een of ander apparaat, echt niet te harden :cry:

2 likes

Huh ik snap niet wat ze bedoelt? Als je dikker bent dan je denkt dat je bent heb je jezelf toch onderschat? Of ben ik nou zo dom :flushed:

3 likes

Dat ligt eraan wat je als ā€˜positief’ bestempeld toch. Als je jezelf overschat heb je jezelf ā€˜beter’ ingeschat dan je bent maar snap dat ie verwarrend is in dit geval

1 like

Ah oke lullig :rage:

Wat een domme opmerking… echt op alle manieren. Iedereen schat zijn maat toch wel eens verkeerd in? Heeft toch niks met overschatten of onderschatten te maken maar eerder met de fucked up maatvoering van winkels :rage:

Laat je er niet door ontmoedigen!

7 likes

Ik zag net deze reel en moest meteen aan je denken

1 like

Vandaag wordt mn nieuwe bank geleverd ā€œin de middag, na 12 uurā€. Inmiddels is het ruim na 12 uur dus ik belde even: sta ik als allerlaatste op de planning en ze lopen uit. Primaaa maar waarom kun je dan niet een tijdblok geven na 2 uur, na 3 uur, na 4 uur oid? Ik zit al de hele dag te wachten en op hete kolen haha

2 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven een kledingstuk naar de stomerij gebracht. Net opgehaald maar hij ruikt helemaal naar een soort rook / parfumlucht o.i.d. :cry: Ik vraag me nu af of hij uberhaupt is gestoomd of dat ze hem alleen voor de vorm hebben gestreken.

1 like

Hier ook! En nu eindelijk geleverd, waren 2 vloerbank delen, hadden ze maar 1 deel bij zich, ben benieuwd of het andere deel volgende week nog komt of dat die kwijt is oid…

1 like

Teruggaan. Stomerij is duur genoeg.

9 likes