Nee, nog nooit. Niet meer dan filters pluisvrij maken etc. Durf er zelf ook niet aan te gaan zitten rommelen. Dan maar even stugge handdoeken.
Ik heb warmteuitslag in mijn nek en het jeukt zo erg
Dat mag je wel veranderen hoor. Dan had je een onwetende medewerker. Als je aangeeft je nieuwe te willen gebruiken kan dat gewoon. Ik heb ondertussen op al mijn identificatiebewijzen mijn handtekening kunnen wijzigen naar een volwassen versie.
Aaa die van mij zei nee moet hetzelfde zijn. En ik werd ook al teruggevloten door de bank
Nu baal ik
Ik zit in de bibliotheek te werken en ik heb er alweer spijt van dat ik niet naar mijn werk ben gegaan. Ik moet namelijk super vaak plassen.
Laat ik alles liggen? Neem ik mijn tas mee? Neem ik mn laptop mee?? Als ik moet kiezen zou ik namelijk liever willen dat je mn laptop steelt ipv mijn tas.
Maar als ik alles meeneem is dat ook zo’n statement van ‘ik denk dat jullie dieven zijn’ naar de mensen om mee heen.
Ik vraag altijd aan een vrouw vlakbij of ze even op mijn spullen kan passen terwijl ik naar het toilet ga.
Azijn bij de was dan zijn ze niet zo hard, de handdoeken
De bizar grote muggen hier. Als er eentje voorbij vliegt klinkt het ook als een soort bromvlieg.
Het begrip ‘vrouwenthriller’
(Kobo app bij de kliniek van Martine Kamphuis)
Ik vind m juist heel klein lijken naast die pen?
Gemiddelde langpootmug is twee keer zo groot
Klopt, maar dit is gewoon een ‘normale’ mug die zoemt en steekt. Ik heb iig nog nooit zo’n grote gezien
Ik was van het weekend in Duitsland met die hete zon en alles en ik ben ook door die enorme muggen gestoken. Na een paar dagen werden het bloeduitstortingen en nu beginnen ze weer te jeuken Het zijn wel echt andere muggen dan normaal.
Wth is dat? Niet te eng?
Geen idee! Liefde voor een zedendelinquent kunnen denk ik alleen vrouwen waarderen? belachelijke term
Ik zie ineens veel auto’s rijden met knuffels en poppen eraan vastgemaakt. Net reed ik achter eentje met een grote teddybeer op de trekhaak. Echt top als je dat op je voorruit krijgt
Ik ben uitgeschoten met de gedroogde pepertjes en nu is mijn soep zo pittig dat ie bijna niet eetbaar is
Misschien wat suiker of zuivel toevoegen? Kan helpen met de pittigheid.
Ja of kokosmelk! Bij bijna elke soep lekker als je het mij vraagt
Extra water toevoegen zodat het minder pittig wordt?
Suiker toevoegen! Dat streept pittig weg.