Ah nee dat is helemaal balen, hopelijk kan het nog geruild worden!
Hahaha bedankt voor het delen. Gelukkig is alles goed gegaan
Ben op het huis van m’n ouders aan het passen en probeer een soepje te maken maar die staafmixer hier, my gassssh. Werkt echt voor geen meter Ik stond net echt al een kwartier met dat ding in de pan dus ik dacht nou dit moet wel wat zijn ondertussen. Haal ik die staafmixer omhoog, steekt er gewoon nog een hele knoflookteen uit. ??? Ga iets pureren??? My gash, m’n pa maakt ook gewoon echt wel regelmatig soep. Waarom straf je dan jezelf met dit compleet niet-werkend ding?
Zet een nieuwe staafmixer op de cadeaulijst voor later haha
Maar heb je wel geld gegegeven aan hun crowdfunding?
Omg dit weekend heb ik zoveel pech met spullen (van mn ouders)
- ik ga even in een (dure en dus zuinig op zijn) fauteuil zitten zak ik erdoorheen en valt er opeens een schroef uir
- platte band in fiets 1 van mn moeder
- hond plast opeens op het net opgemaakte bed van mn moeder
- de parasol van mn moeder gesloopt door de wind
- opeens valt nog een stuk van de 2e fiets van mn moeder die ik alsnog mocht lenen eraf
Oh en mn eigen quooker doet het ook opeens niet meer
Alles wat ik aanraak gaat stuk lijkt het wel
Het gaat wel lukken want ik kan bij haar slapen dus hoef alleen vliegtickets te boeken heb meteen vrijgevraagd op mijn werk
Dit is ECHT zo he? De generatie die gewoon niet iets nieuws koopt voordat de oude helemaal vergaan is.
Twijfelde enorm of ik een nieuwe voor ze zou kopen maar ondertussen super opgelost: nieuwe staafmixer(set met oa hakmolen die ik miste) voor mezelf besteld en mijn huidige echt prima werkende staafmixer gaat regelrecht hier de kast in. Iedereen blij.
Ik had gister een bruiloft en ik ben vandaag zó verslagen. Knetterbrak, mn voeten doen pijn van de hakken en ik lijk wel zwanger zo opgezwollen ben ik.
Dat de monteur die vanochtend zou komen voor de vaatwasser niet komt omdat de benodigde onderdelen niet in zijn bus gelegd zijn? Ik ben verdorie al ruim 3 weken met de hand aan het afwassen, zo klaar mee. (Ja dit is een luxeprobleem ik weet het, maar ik heb het al zo druk en slaap slecht en ben megamoe dat met de hand afwassen echt voelt als tijd en energie die ik veel beter kan besteden).
Nou ik snap je ergernis heel goed ongeacht of een vaatwasser luxe is of niet.
Dat mijn vingers er niet dikker uit zien maar wel heel opgezwollen voelen. Thanks alcohol en een warme nacht
Ik vind het zo schijtirritant dat als je opzoekt wat je tegen bepaalde dieren kunt doen (slakken, muizen, ratten, wespen), je altijd megagrote foto’s van die dieren op je scherm krijgt waar je een hartverzakking van krijgt. Geef me gewoon de informatie, als ik slakken of ratten wilde zien keek ik wel gewoon naar buiten geez.
- hier, neem lekker een stuk taart
- nee, dankje
- jawel neem taart! Doe je aan de lijn ofzo?
- nee dankje, ik hoef gewoon geen taart
- ach kom, je kan het hebben hoor!
- ja, maar ik hoef nu gewoon niet
- nou ik neem lekker wel hoor! Stooout he. Ik wandel straks wel een extra stuk tegen de calorietjes!
Aub, mag ik zelf bepalen wat ik eet? En als je zelf wel taart wil moet je gewoon nemen zonder je daar schuldig over te voelen. Laat mij er gewoon buiten na de eerste keer “nee, dankje”.
“Ben je verbrand?”
Edit: in de context van door de zon.
Ik zou vorige week al gebeld worden met de uitslag van een sollicitatiegesprek, voor een interne functie. Nu snap ik dat ik ben afgewezen, want ben nog steeds niet gebeld. Ondertussen zie ik wel gewoon een van de collega’s lopen waarmee het gesprek was.
Aan mezelf en dat ik mn haar alweer kort wil laten knippen. Mijn haar is nu best lang, langer dan het ooit geweest is en heb dat bewust laten groeien en ben er ook blij mee. Maar ik heb ook best veel en dik haar en heb het is nu de eerste warme dag dit jaar dat ik het los heb en wil alweer meteen de schaar erin laten zetten.
Ik zou dit gewoon navragen, gezien ze de afspraak met jou niet nakomen en jij wel gewoon in spanning zit te wachten en/of dit soort ongemakkelijke momenten te voorkomen.
Heb vorige week een mailtje gestuurd naar degene die mij zou bellen en de secretaresse. Maar nog zonder gevolg. Anders morgen de collega die ik zag lopen. Ongemakkelijk inderdaad!