Mijn tennisles die is afgezegd “vanwege de regen” terwijl het gewoon droog is?? Er stond 1 piek van 3 minuten nou goh wat erg. En zelfs die is nu weg en de zon schijnt zelfs?? Echt frustrerend
Haha bij mij altijd het omgekeerde.
Code geel en constante donkerrode wolken op de buienalarmanimatie?
M’n tennisleraar: let’s goooo
Wanneer ik door het forum zit te scrollen like ik steeds per ongeluk 3738 posts
Mijn makelaar neemt steeds zn kinderen mee en vind dat zo ongemakkelijk want weet niet hoe/wat tegen die kinderen te zeggen hahahahaha. Confession dit ook want ik werk met kinderen
Huh maar dat is toch ook gek dat hij z’n kinderen meeneemt naar werk, zeker bij een afspraak met een klant??
Ja het is een collega van m’n man dus ik gok dat het allemaal net wat meer lowkey is dan normaal en dat ie ze normaal niet mee neemt hoop ik hahaha
Zo vervelend dat de noice cancelling van Apple AirPods zoveel slechter is geworden. Gewoon via software updates, dus ik merk dat de AirPods die ik al 1,5 jaar ofzo heb opeens meer geluid doorlaten. Echt zo balen. Vond het juist fijn dat ik in-ear headphones met noicecancelling kan gebruiken, want ik vind een koptelefoon op helemaal niet fijn.
Hebben die noise cancelling?!
dat mijn huur met meer dan 40 euro omhoog gaat.
Alleen de pro’s
Dat er de hele tijd reclame wordt gemaakt op TikTok voor YoungOnes en Staffyou, maar dat ik nergens tussenkom als ik me aanmeld voor een freelance klus. Echt irritant want het lijkt zo ideaal, maar ik word de hele tijd afgewezen of er wordt niet gereageerd op m’n aanmelding waardoor ie weer verloopt.
Aan de werklui bij de buren. Die hebben een bouwradio mee en die staat teringhard met vreselijke hollandstalige hits. Is dat werklui-ethiek ofzo?
Temper al geprobeerd?
Nee die ga ik zo nog even proberen. Is die beter?
Beter durf ik niet te zeggen maar ken wel veel mensen die daar het meeste uithaalden
Het gezeur over “Gen Z’ers op de werkvloer” op alle social media kanalen en alle argumenten over waarom dat zo zwaar/anders/speciaal is en hoe je daarmee om moet gaan. Dat levert inmiddels meer gezeur op dan de Gen Z’er zelf die ook maar gewoon z’n werk wil doen.
Er tikt buiten iets tegen een pijp of railing aan en op de een of andere manier doet het me heel erg aan het begin van het microsoft teams geluid denken. Dus ik denk de hele tijd heel even dat ik gebeld wordt door een collega.
Ja
Op mijn afdeling studeert er iemand af op dit onderwerp. Het gaat er zóveel over - niet te doen.
Dat ik geen eten heb gekocht omdat ik toen geen honger had. Maar nu wel, dan blijkt toch dat ik geen zin heb in een gepofte aardappel met panga