Hotels die zeggen dat je bij aankomst kan betalen voor het verblijf maar die toch om credit card gegevens vragen. Ik heb geen CC en hoef er ook geen, laat me gewoon bij aankomst betalen als je dat ook aanbiedt
Ben al een paar dagen boos en chagrijnig. Alles lijkt mis te gaan, zowel op kantoor als privé. Heb ook mega hard mijn hoofd gestoten aan de kofferbakklep (?) en heb nu letterlijk een wond met opgedroogd bloed (gelukkig tussen mijn haren dus je ziet het niet). En dan komt het er nu eindelijk uit. Hopelijk lucht het iets op en is morgen beter.
Mijn buren hebben nu al een week lang een van hun auto’s voor mijn raam geparkeerd staan, vind dat zo aso.
Ja ik word oud.
Ik ben verkouden, wat al een ergernis op zich is, maar ik vind het extra-ergerlijk dat ik er echt een verlept hoofd van krijg. Net of ik overreden ben door een camion.
Ik snap niet wat daar aso aan is
Meh, als je je auto zo lang stil laat staan zet 'm dan voor je eigen huis, voor hun huis staat gewoon leeg op straat + een lege oprit Sowieso is de wet hier dat je je auto max 72 uur mag laten staan.
Annie
Beschrijven mensen je dan vaak zo?
Korte pyjamabroeken… Kan het kwaad om ze een beeeeeetje langer te maken? Ik wil niet mijn reet flashen (ook al is die mooi)
Ja super irritant en niet uit te zetten. Hij reageert bij mij altijd op de trein-omroeper.
Netflix hun nieuwe strategie van series half uitbrengen is zooooo irritant, ik wil gewoon het volledige seizoen van Bridgerton nu
Ik snap de tactiek ook niet helemaal want er zit net minder dan een maand tussen beide delen, dus mensen die nu een abonnement afsluiten voor deel 1 kunnen binnen diezelfde maand deel 2 kijken en opzeggen?
Had het 4 dagen langer uitgesmeerd en je hebt 2 maanden inkomsten.
Ja en het is vaak ook zo matig gedaan qua cutoff, bij dit seizoen van Bridgerton is het echt in het midden en is er een duidelijke verhaallijn die in nieuwe fase gaat. Maar recent deden ze dat ook met de allerlaatste aflevering van Young Royals en dat was zo gaar? Ik denk dat ze daar in het hoofdkantoor echt met de handen in het haar zitten tegenwoordig en maar proberen om te zien wat plakt.
De avondvierdaagse die langs mijn huis gaat. Echt zo fijn dat ik na een hele dag werken een menigte kinderen tegenkom wanneer ik eindelijk thuiskom
Haha zo zuur is 1x per jaar
4 dagen. Lang gekrijs. Het is nu half 10 en ze zijn nog steeds bezig. En ik vergeet iedere keer wanneer het is.
En het is dus altijd in een hele drukke periode op werk. En dan kom je na 9 uur lang en druk werken thuis en dan heb je nog geen rust.
Maar lopen die kinderen elke dag dezelfde route daar? Ook saai voor ze
Nou gelukkig heb je geworpen meit!!!
Love dat de sinaasappel in zakdoek nog steeds bestaat. Cultuur.
Maar: met of zonder mentos?
- Met
- Zonder
0 stemmers
Met een pepermuntje