Ugh ja zo irritant, ik moet dus voor de planning op werk (waar ik 1 juli ga starten!) al doorgeven of ik in december verlof wil opnemen
zover plannen ze al vooruit
Mijn huisgenoot heeft allemaal mensen uitgenodigd voor een housewarming en ook mijn stoel uit mijn kamer gepakt. Maar er is geen stoel meer voor mij
ik wil gewoon liggen en chillen na een lange dag
Ja ik heb er maar 1 ja
Ik moest vandaag op het fietspad links af maar iemand kwam me tegemoet op andere weghelft en die zat met 2 kleine kindjes op de fiets dus ik wilde er niet even gauw voor. Ik rem dus af tot ik bijna stil sta om dan na hem naar links af te slaan.
Roept ie ineens ‘ja ik zou hier ook lekker stil gaan staan wtf fucking kankermogool’
Het was eigenlijk meer een verwondering dan een ergernis maar hoe kun je zo zijn? Arme kindjes.
Heb je die stoel nog teruggepakt?
Nee er zit iemand op. Ik ben er maar even awkward bij gaan staan en toen was er toch nog een stoel voor me
Maar heb je hier wel eens een gesprek over gehad? Over alles dat speelt? Het lijkt me vrij logisch dat je als huisgenoten overlegt wanneer er vrienden over de vloer komen en of je elkaars spullen mag gebruiken.
Nee ja niet echt. Ik vind het gewoon lastig want ik ben afhankelijk van haar (ik woon bij haar in) en wil geen wrijving ofzo veroorzaken. En het is heel vaak gewoon wel gezellig en alles gaat gewoon goed maar als ik na een dag van 12 uur thuis kom vind ik deze dingen gewoon even lastig
Hmm ik snap het maar denk dat een open gesprek waarin verwachtingen en grenzen worden uitgesproken alsnog helpend zou kunnen zijn. Dat jij inwonend bent betekent niet dat jij geen wensen en of verwachtingen mag hebben.
Lieve schat jij betaalt gewoon huur dus het is evengoed jouw huis. Laat je niet wijsmaken dat zij meer rechten heeft dan jij. Jij verdient ook een fijne woonsituatie!
Dankjewel. Lief van jullie. Ik weet het ook wel. Ik doe hier soms echt heel stoer maar in het echt ben ik heel conflictvermijdend
Dat er vanmorgen om 7.20 (!!) gehamerd en gezaagd of geschuurd werd met een klapherrie van hier tot. Een halfuur lang. En nu is het al de rest van de ochtend weer stil. WAA-ROM.
Gister stonden er koekjes op werk. Ik vond de eerste erg lekker dus pakte een tweede. Mijn collega’s maakten toen de opmerking: ja, maar zij kan het nog hebben en later denkt ze er net zo over als wij.
Nee?! Ik heb geen fucked up relatie met eten. Laat me met rust
Dat er in onze straat gewerkt wordt en er ook overal random autos staan geparkeerd waardoor je er soms moeilijk doorkomt. Of de ventweg (industrie) waar je door autos langs de weg daar eerst 5 minuten langs aan het manouvreren bent. Vanmorgen ook weer.
Staan ook soms autos voor onze oprit. Meestal maar paar minuten maar over een maandje kan t zijn dat ik met spoed naar t ziekenhuis moet kunnen ivm medische bevalling. En/of ambulances kunnen er ook niet snel door.
Bij mij op mijn werk is bijna iedereen zo… van jong tot oud, vrouwen, zelfs veel van de mannen. Ik word er niet goed van. Het is zo schadelijk!
omg die generatie
ik krijg ook altijd acute rabiës als iemand het heeft over een ‘caloriebom’ als het gaat om iets lekkers GENIET GODVERDOMME 1 KEER!!! hoe denk je gelijk daaraan omg
Überhaupt waar bemoeien ze zich mee
Hier ook bijna iedereen wel. Ik lunch ook meestal alleen, want het is ook gewoon echt niet gezellig pauze houden met ze
Heel kut dit idd, hoezo bepaalt je lichaam ook of je wel een tweede koekje ‘mag’. En als je een keer niets neemt is het ook niet goed
Ja dit vind ik dus het ergst hieraan. Hoezo denkt een ander een oordeel te mogen vellen over míj́n lichaam en wat ik mag eten