Als je aan het begin of eind vd route woont lopen ze soms wel iedere dag langs. Dingen mogen een ergernis zijn hé. Tis niet dat ze de avond4daagse mailt of ze wat zachter willen zingen, of tomaten naar de kinderen gooit.
En dan die trend om 1 aflevering per week online te zetten. Alsof we terug gaan in de tijd.
Aan de ene kant vind ik het fijn, want dan geniet je er meer van en kan je lekker online speculeren. Aan de andere kant is het kut, want ik wil meeeeeeerrr
Joh van mij mag ze de hele avondvierdaagse kut vinden en zich aan elke schreeuwerd ergeren hoor, ik vroeg me alleen af of die kinderen elke dag dezelfde route moeten lopen want dat lijkt me vrij saai. Maar kan dat dit inderdaad start/finish is.
Hmm ja ik snap het wel voor die hype en speculatie maar voel het niet zo? Ik ben echt niet mee met waar series en dergelijke actief besproken worden haha, zal wel niet helpen dat ik niet tiktok
Ik zou een loonvoorstel krijgen deze week en het DUURT LANG. Heb ook al zelf er achteraan moeten mailen of ik aangenomen was of niet. Pffff
Echt einde van de wereld
Leuk van die tummy control leggings maar laat dat nou ooit eens zien op iemand die een tummy te controllen heeft zoals de klant aan wie je dit wil verkopen want op een sixpack heb ik hier dus niks aan he
Bladblazers
Dat de monteur pas donderdag naar m’n kapotte droger kan komen kijken. Ik heb maar een heel klein wasrekje waar nu alles op moet. En ik haat schurende handdoeken.
Heb je m wel eens opengeschroefd en alle stof verwijderd? Ik zag dat voorbij komen op insta en dat schijn je elk jaar te moeten doen
Het woord dagdagelijks
Dat je forever vastzit aan de handtekening die je op je twaalfde verzonnen hebt net weer m’n rijbewijs verlengd met een kleuterkrabbel
En vgm staat er op m’n id-kaart ook iets anders maargoed zal wel. Probeer steeds iets nieuws maar mag natuurlijk niet
Nee, nog nooit. Niet meer dan filters pluisvrij maken etc. Durf er zelf ook niet aan te gaan zitten rommelen. Dan maar even stugge handdoeken.
Ik heb warmteuitslag in mijn nek en het jeukt zo erg
Dat mag je wel veranderen hoor. Dan had je een onwetende medewerker. Als je aangeeft je nieuwe te willen gebruiken kan dat gewoon. Ik heb ondertussen op al mijn identificatiebewijzen mijn handtekening kunnen wijzigen naar een volwassen versie.
Aaa die van mij zei nee moet hetzelfde zijn. En ik werd ook al teruggevloten door de bank
Nu baal ik
Ik zit in de bibliotheek te werken en ik heb er alweer spijt van dat ik niet naar mijn werk ben gegaan. Ik moet namelijk super vaak plassen.
Laat ik alles liggen? Neem ik mijn tas mee? Neem ik mn laptop mee?? Als ik moet kiezen zou ik namelijk liever willen dat je mn laptop steelt ipv mijn tas.
Maar als ik alles meeneem is dat ook zo’n statement van ‘ik denk dat jullie dieven zijn’ naar de mensen om mee heen.
Ik vraag altijd aan een vrouw vlakbij of ze even op mijn spullen kan passen terwijl ik naar het toilet ga.
Azijn bij de was dan zijn ze niet zo hard, de handdoeken