Dat ze nog haarlemmerbruin bij de tuinen verkopen
Het leed dat scriptiefeedback verwerken heet. Hopelijk kan ik ām volgende week definitief inleverenš¤š»
Dankjewel! ![]()
Zag vandaag ook bij de Lidl een heel vak volā¦
Lekker naast de koekjes en het frituurvet, dat vond ik dan wel weer grappig
Ik fietste een half uur geleden langs een botsing van twee autoās op elkaar, stonden inmiddels al meerdere ambulances en politiewagens.
Maar er stonden dus echt TIENTALLEN mensen omheen met hun telefoons en mensen die langsfietsten waren ook aan het fotograferen??? Wtf. De (denk ik) slachtoffers zaten ook nog op de weg op de grond, echt niet normaal.
Hoop echt dat het een keer strafbaar wordt om dit te doen. En hoop vooral dat ze iig allemaal precies in de onweersbui terecht zijn gekomen want wtf waarom ben je zo ongegeneerd aan het ramptoeristen, zoek een leven en compassie pls
Brrrr ik vind zoiets vastleggen met je telefoon zo dystopisch
Doet me heel erg denken aan die aflevering van black mirror waarin iedereen die vrouw filmt
Echt doe normaal idd
Ja wat ga je ermee doen ook? Mn vrienden zouden niet enthousiast regeren als ik ze zo iets zou sturen, die zouden me shamen. En terecht. Die mensen zaten daar zo beduusd en dan (gelukkig op afstand want groot verkeersplein) al die mensen hun telefoon erop richten???
Toen mijn vader een hartinfarct kreeg is hij best wel lang gereanimeerd waardoor er heel lang een ambulance voor de deur stond en toen hij uiteindelijk de ambulance in werd gereden stond er een file aan autoās in onze straat omdat mensen het wilden filmen. Wij staan als gezin denk ik ook op tientallen filmpjes, helemaal kapot van verdriet. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets vast wil leggen eigenlijk
Gatver wat afschuwelijk, wat zijn mensen toch kut soms
Die aanstellerij over de āeiwittrendā. Ik heb ook altijd het idee dat iedereen die zulke voedingsmiddelen en supplementen afkeurt, zich enorm verheven voelt boven de mensen die het wel gebruiken (om wat voor reden dan ook). ![]()
Dan wil ik eigenlijk die mensen juist openbaar āexposenā, wat verschrikkelijk zeg
Ja klopt. Er is volgens mij ook een correlatie met handschoenen dragen in de sportschool en dat soort producten.
dat mensen bij de bloedafname in het ziekenhuis altijd zo lopen te zuchten. Je weet toch dat je er wel even zit te wachten. Ik vind het nog snel dat de ha net een formuliertje heeft uitgeprint en ik het een uurtje later geprikt heb
Ik hoop echt dat hier een wet op komt met zware boetes en taakstraffen.
Overigens vind ik ook dat door een rood kruis rijden een hoge boete mag opleveren. En dat ze dat met cameraās terug kijken.
Hopelijk gaat het goed met je vader.
Welke mother fucker bij Samsung dacht dat het een goed idee was om de timer op de wasmachines voor āuitgesteld eindeā te maken ipv āuitgestelde startā?!?! Wie laat nou voor de lol een wasmachine 24 uur draaien?!
Zeker een man geweest!
huh? Uiteindelijk is het toch hetzelfde?
Als ik uitgesteld einde instel draait ie niet 24 uur, maar begint ie met draaien zodra het nog 1u13m duur voor ik het einde ingesteld heb.
Ik vind het ook best ideaal @Vaiana want je kunt gewoon zeggen dat je om 09.00 de was klaar wilt hebben!
Dit vind ik ook ideaal eraan. Ik heb nu een wasmachine met uitgestelde start maar dit is een āslimmeā wasmachine die de lading weegt en dan de eindtijd aanpast, waardoor het de ene keer 2 uur duurt en soms 3,5. Hierdoor weet je nooit hoe laat het precies klaar is, zo irritant.
Ik snap er vooral niets van dat mijn droger een uitgestelde start heeft. Natte was erin, deur dicht en lekker stinken ![]()
Ik heb zometeen een werkuitje en de activiteit is een āverrassingā. Zooooo kut vind ik dat. Zeg gewoon wat we gaan doen zodat ik niet wordt gedwongen om iets stoms te gaan doen. (Ben natuurlijk niet verplicht om mee te gaan en heb me zelf aangemeld, maar ik heb ruk geslapen en dan vind ik het kut dat ik niet weet wat me te wachten staat)