Waar erger je je aan? #17

Zal grappig zijn als de verassing fierljeppen is. Iedereen dan in fatsoenlijke kleding over een veel te gore sloot springen

Maar ik ben sowieso niet van verassingen

2 likes

Oh mother fucker!!! Ik had hem dus wel kunnen aanzetten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Dit soort shit is dus precies waar ik bang voor ben :sweat_smile:

1 like

Maar je dacht toch niet serieus dat dan al die uren de wasmachine blijft draaien tot het moment waarop het klaar moet zijn?

7 likes

Ik heb een soort van bereikbaarheidsdienst momenteel. Ondanks dat het makkelijk cashen is vind ik het stiekem ook kut want heb zin om de deur uit te gaan maar dat kan niet. 🫠

2 likes

Deze nieuwe ā€œfilterā€ op de h&m site. Ik wil FILTEREN niet alsnog alle gecombineerde maten bij elkaar

9 likes

Ik weet het niet. Het was vroeg en ik ben dom

5 likes

Oooh is dat het, want ik deed ook wel eens ā€˜uitgesteld einde’ en dan begint hij toch meteen te draaien en pompen. Dus snapte het niet, maar misschien is dat het. Toch de handleiding nog maar es opscharrelen

2 likes

Ja hij pompt een klein beetje water (volgens mij) om te zien of het allemaal werkt, anders kom je alsnog thuis met vieze was en een foutmelding.

5 likes

Dat ik altijd mijn lippenstiften kwijt raak :rage:

3 likes

Zo herkenbaar :sob::sob: ben mijn mini Mehr ook kwijt en ze verkopen geen mini’s meer.

3 likes

Mannen die menstruatie eng/vies vinden

12 likes

Mogelijk zijn die zenuwachtig.

2 likes

Ik ben een paar fijne kledingstukken kwijt en ik weet gewoon niet waar ze nog kunnen zijn echt zo fucking irritant.

2 likes

Haha ja herkenbaar, maar vind het op de een of andere manier daar altijd een mega benauwd hok zonder ramen met allemaal rijtjes stoelen en nummertjes. En allemaal mensen die flauwtjes zijn of iets hebben. Ik moest er met mijn lage ijzer/bloeddruk vaak echt even doorheen zuchten en op tijd gaan zitten om niet half onwel te worden. Vaak ook nog hoop administratief werk (rondom nipt voor zwangerschap) dat ik blij was als ik er weer de deur uit liep. En misschien zijn sommigen heel nerveus ofzo?

2 likes

Ik stuur net een pakket op bij zo’n zelfscan van DHL terwijl mijn kind een tantrum had en nu is er volgens mij iets misgegaan want ik heb geen bevestiging ontvangen :sob: volgens mij heb ik niet op het allerlaatste schermpje gedrukt. En omdat je geen adres op het pakket hoeft te schrijven heb ik geen idee wat er nu mee gebeurt.

Toen ik erachter kwam zag ik de DHL bus ook al wegrijden en wist ik niet of het nog zin had om terug naar de winkel te gaan, maar ik had er ook geen zin in op dat moment.

Ik erger me er dus aan dat ik niet goed aan het opletten was.

Als er een sticker op zit en hij zit in die kar dan ga ik er vanuit dat hij gewoon bezorgd wordt

2 likes

Bij mij is het ook goedgekomen laatst terwijl ik niet alle zelfscan stappen had doorlopen (had die sticker er niet opgeplakt van dhl zelf)

2 likes

Nee want er zit een sticker op met de steepjescode/track & trace maar die code is nu nergens aan gekoppeld. En er staat ook geen adres op of iets, alleen zo’n code die ik erop moest schrijven maar nu weet ik niet of die goed gekoppeld is. DHL kon me ook niet verder helpen dus nu moet ik afwachten.

1 like

Bij de DHL hier hangt een briefje over een storing waardoor er soms geen bevestigingsmails gestuurd worden, misschien is dat een landelijk probleem?