De bizar grote muggen hier. Als er eentje voorbij vliegt klinkt het ook als een soort bromvlieg.
Het begrip āvrouwenthrillerā
(Kobo app bij de kliniek van Martine Kamphuis)
Ik vind m juist heel klein lijken naast die pen?
Gemiddelde langpootmug is twee keer zo groot
Klopt, maar dit is gewoon een ānormaleā mug die zoemt en steekt. Ik heb iig nog nooit zoān grote gezien
Ik was van het weekend in Duitsland met die hete zon en alles en ik ben ook door die enorme muggen gestoken. Na een paar dagen werden het bloeduitstortingen en nu beginnen ze weer te jeuken Het zijn wel echt andere muggen dan normaal.
Wth is dat? Niet te eng?
Geen idee! Liefde voor een zedendelinquent kunnen denk ik alleen vrouwen waarderen? belachelijke term
Ik zie ineens veel autoās rijden met knuffels en poppen eraan vastgemaakt. Net reed ik achter eentje met een grote teddybeer op de trekhaak. Echt top als je dat op je voorruit krijgt
Ik ben uitgeschoten met de gedroogde pepertjes en nu is mijn soep zo pittig dat ie bijna niet eetbaar is
Misschien wat suiker of zuivel toevoegen? Kan helpen met de pittigheid.
Ja of kokosmelk! Bij bijna elke soep lekker als je het mij vraagt
Extra water toevoegen zodat het minder pittig wordt?
Suiker toevoegen! Dat streept pittig weg.
Boek vond ik ook onwijs tegenvallen. Dus wat mij betreft geen aanrader
Tja vrouwenversie van een thriller he
Niks zo irritant als mensen die iedere keer als hun telefoon oplicht naar dat ding grijpen. Je bent toch geen geconditioneerde hond ofzo.
Ja of in een gesprek zo āonopvallendā mogelijk op hun smartwatch kijken, omdat hun pols begint te trillen.
Mensen kunnen echt niet zonder. Gelukkig bij mijn vrienden (die leeftijdsgenoten zijn) gaat het goed, maar op werk en iets jongere mensen. Niet ok.
Gooi tegenwoordig elk dier door Obsidentify haha, ook de muggen die ik doodsla

"Nephrotoma quadrifaria is een tweevleugelige uit de familie langpootmuggen (Tipulidae). De soort komt voor in Iran en het grootste deel van het Europese continent met uitzondering van het Iberisch Schiereiland, inclusief Nederland en Belgiƫ "
Nou weten we dat ook weer misschien moet ik maar eens gaan slapen. Ware het niet dat ik op muggenjacht ben omdat (hier volgt gelijk mijn ergernis) mān man het raam wagenwijd open heeft laten staan en ik nu 89 muggen hoor
Het valt me nu opeens in dat ik een bepaalde sportlegging kwijt ben/lang niet meer gezien heb en nu kan ik niet doorgaan met mijn leven totdat ik hem gevonden heb