Waar erger je je aan? #17

Die hele eiwittrend

als de hema tompouche eiwit whey poeder verkoopt dan weet je dat het erg is

41 likes

Maar echt, gadverdamme. Dan liever de stroopwafel

Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt maar ik wil geen hele pot kopen :joy:

1 like

Ja! Misschien erger ik me nog meer aan het feit dat Hema alles probeert te ver-tompoucen. Nu is de grap er voor mij wel vanaf hoor.

14 likes

Volgens mij was stroopwafel de nieuwe smaak naast tompouce

2 likes

Ja ik heb de proteinebar zelfs al geproefd

1 like

Ze hebben ook proteïne repen met die smaak.

@Luzarl, wat vond je? Review?

Ik eet nooit proteinerepen dus denk dat mijn mening nietszeggend is. Maar ik vond het opzich wel lekker

1 like

Smaakte het naar tompouce? Moest je lang kauwen om het weg te krijgen? Was het droog?

3 likes

Kan dit naar “gezond” leven topic, dacht dat de ergernis was hoe goor (en troep) al die poeders en repen zijn en daarmee een stomme hype.

22 likes

Ja dat was inderdaad mijn ergernis :smiling_face_with_tear:

8 likes

bracht mn fiets net naar fietsenmaker, versnellingen deden kut. gaat dit grapje 220 EURO kosten!!! heb een traantje gelaten en ga zo aan de wijn in mn eentje

7 likes

O ik had de stroopwafel. Het smaakte naar karamel, beetje droog, beetje sticky. Niet lang kauwen, haha

nee gewoon een gazelle city bike achtig iets. hele versnellings ding en achterwiel moeten vervangen worden.

2 likes

Die chick van Seishiki studio die altijd zit te zeiken. Kan het gewoon niet aan.

19 likes

Ja met haar plastic kleding die ze “designed”…

5 likes

Oh ik wilde net tippen dat je je versnellingen redelijk makkelijk zelf kan verstellen. Er zijn wel hele duidelijke youtube filmpjes over maar als alles eruit moet is een ander verhaal. Of misschien lukt dat ook wel zelf en kost het dan alleen materiaal.

3 likes

ik heb haar geblockt op tiktok, werd echt zo moe van al haar gezeur.

3 likes

Er zijn vandaag zo’n 10 video’s gepost over een jurk die zij vanuit haar unieke visie ontworpen heeft (lees: het stofje heeft uitgekozen) die nu gestolen is!!! door andere winkels. Die gewoon bij dezelfde groothandel inkopen doen.

Ik ga je voorbeeld volgen want ik trek het niet meer.

6 likes

Vooral leuk wanneer ze begint te zeiken over de comments die dat aangeven.

Edit: ze heeft een excuusfilmpje gepost over de groothandel debacle

6 likes