Waar erger je je aan? #17

App de “vriendin” met de gele trui.

44 likes

De koelkast is kapot, nouja er zijn ergere dingen natuurlijk. Toen met die zaak gebeld waar we de koelkast van hebben en hebben nu tijdelijk een leenkoelkast van Liebherr. Heel goed merk en goede ervaringen mee. Maar telkens als ik de keuken inloop ruik ik echt overduidelijk een sigarettengeur. Jezus dat dat zelfs nog tot in koelkasten kan doordringen. Het komt overduidelijk door die koelkast.

wat jammer dat het niet doorgaat daardoor! muggen zijn kut

gisteren op het terras zaten er idd ook heel veel van die megamuggen en ze gingen ook steeds heel brutaal op onze gezichten zitten

gelukkig geen bult op m’n gezicht nu

1 like

Ik heb twee maanden geleden een volle zak kleding naar Sellpy verstuurd (beetje zoals Vinted, alleen doen zij de foto’s en de verkoop en krijg jij een percentage van de opbrengst) en nu zijn ze mijn spullen dus kwijt :upside_down_face:

Ik ben ook nog steeds aan het wachten, ook al een maand of 2. Wel balen zeg, en nu?

2 likes

Ik heb gemaild dat ik vergoed wil worden en gevraagd hoe we een prijs overeen kunnen komen. Ik verwacht er weinig van, maar dit sleept nu al zo lang aan. :confused:

Edit: haha dat was niet de emoji die ik bedoelde

2 likes

Leuk cadeau idee voor vaderdag.

5 likes

Ik ben bij de bioscoop en er vliegt steeds een vlieg of er loopt steeds een spin voor de projector.

4 likes

Ik heb nog 88 films die ik wil kijken, evenveel boeken die ik wil lezen, nog allemaal klusjes in huis, genoeg hobby’s, genoeg mensen waar ik mee kan afspreken, genoeg dingen waar ik naartoe kan gaan, maar ik heb echt helemaal nergens zin in :tired_face:

23 likes

Plastic drinkbekers in de horeca.

8 likes

Hooikoorts (en mijn domme overtuiging dat het niet erg zou zijn om medicatie 2 keer te vergeten en dan te fietsen in de natuur meine gute voel me er helemaal naar van)

4 likes

Ik ga volgende week na 5 jaar weer eens op vakantie en ben twee dagen geleden wakker geworden met draaiduizeligheid. Kan wel 4 weken duren lees ik online. Dingen zullen een keer soepel lopen zeg :roll_eyes:

5 likes

Ik zou gewoon afspraak maken bij huisarts of fysio, die doen bepaalde beweging waardoor t beter kan worden. Soms moet t wel herhaald worden.

2 likes

Ja ga ik meteen doen na het pinksterweekend! Heb de oefeningen zelf ook geprobeerd te doen, maar blijf aanvallen krijgen helaas.

2 likes

Ja wist niet zeker of je wist dat dat bestond.

Volgens mij is t zelf ook moeilijk te doen.

1 like

Jaa de Epley manouvre. Doet de fysio ook altijd bij mijn moeder, heeft zo rond de overgang een aantal keer al last hiervan gehad.

1 like

Ik ging echt half out toen ik die epley zelf probeerde gister :joy: Heb nu een paar keer de half sommersault ofzo gedaan ofzo? Maar ik ga het indd allemaal maar gewoon door een professional laten doen haha.

2 likes

Mijn föhn is kapot, maar ook weer niet. De onderste knop (harder/zachter) werkt niet goed. Als ik hem nu op zijn hardst zet, blaast die zacht. Vind het zo zonde, maar uit elkaar halen en fixen gaat denk ik niet werken

Naar een repaircafé brengen misschien?

3 likes

Er kwam een onverwachte regenbui net nadat ik een kozijn had geschilderd, dus ik had de rolluik ervoor naar beneden gedaan. Maar mn vriend wou even kijken oid, dus ging tussen de twee regenbuien in het rolluik omhoog doen.
Nu doet het (elektrische) rolluik het niet meer, zijn de stoppen eruit gesprongen en gaan ze er niet meer in dus heb ik geen stroom en wifi, én alsnog nat schilderwerk. En dan is hij nu even sporten ipv het op te lossen. (Edit: ik heb m na het typen even laten vertellen wat ik in de meterkast wel en niet kon aanraken dus heb gelukkig weer stroom haha)

8 likes