Ik heb al met DHL gesproken en die zei daar niks over. Ik denk dat ik het laatste schermpje met de bevestiging gewoon niet heb gezien waardoor het proces niet is afgerond.
Dat ik net mn salaris gestort heb gekregen ik al een groot deel aan rekeningen uit heb moeten geven ![]()
Omg sorry dit ben ikđ« Moet ze laten inkorten maar komt er steeds niet van.
Waarschijnlijk zodat de drogerniet hoeft te draaien als je niet thuis bent ivm brandgevaarlijk. Ik vind dit ook een stomme functie omdat die natte was dan in die droger ligt totdat die begint maar denk dat dit de reden is. Meest onzin functie ooit
Een random tip (of ervaring
) waar het nog kan zijn: ik was laatst een shirt, legging en zelfgebreide sok kwijt en dat zat in mân beddengoed dat ik op zolder had gelegd om te wassen. Blijkbaar niet helemaal goed gegaan met het bed af halen. Alle kledingstukken hebben het 60 graden wasje gelukkig wel overleefd!
Ja dat denk ik ook, maar dan moet je gewoon beter plannen
ik zou nooit mn droger aan durven zetten op uitgestelde start en dan gokken wanneer ik thuis ben. In dat geval zet ik m liever aan als ik thuis kom
Mijn schoonzus en broer zijn het tegenovergestelde van helicopterouders, maar ik vind het wel HEEL spannend in de grote stad ervan uitgaan dat je kind van drie de verkeersregels ken en een kind van 1,5 los laten lopen bij een 50 km. oversteekpunt. Ik zeg tegen ze dat ik het doodeng vind, maar dan zeggen ze tegen de kinderen âmevrouwWillem vindt het eng, doen jullie voorzichtig?â.
Is het niet gewoon dat je afgevallen bent? En als je ooit weer aankomt je die BHs weer past?
Ik heb vanmiddag mn hele kast overhoop gehaald voor de tweede keer en vond m ergens verfrommeld achterin dus ben weer blij hahaha
Ik heb dit met onderbroeken/strings. Ik vraag me echt af hoeveel geld ik daar jaarlijks aan uit geef ![]()
Ik heb net een Apple Watch gekocht, maar ik had er geen erg in dat het snoertje een andere aansluiting heeft, dus nu kan ik hem niet opladen. Baal echt dat ik niet even heb gekeken van tevoren.
Heb je niet toevallig een laptop of computer met die aansluiting?
Ze hebben 'm gevonden! In de verkeerde kooi gegooid. Ze zeggen dat mijn spullen in ongeveer twee weken online moeten staan. Vingers en tenen gekruist!
Helaas niet, ik heb een Acer laptop met alleen maar normale usb poorten. Ik heb alles al overhoop gehaald op zoek naar een stekker, maar kan niks vinden.
Albert Heijn in de buurt tot 22.00 open misschien? Daar verkopen zo ook vaak wel wat van dat spul, of een jumbo met Hema assortiment
Tankstation in de buurt met een winkeltje? Voor als je de supermarkt niet meer red qua tijd
Maar moet je het nu hebben dan, morgen zijn alle elektra winkels weer open?
Late reactie maar DHL in Eindhoven had gisteren ook storing bij de zelfscan. Hopelijk komt het pakketje toch aan!
Helemaal niet aan gedacht! Heb inmiddels een adapter. Thanks!